Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Auto Synyco B.V.

Wij zijn Auto Synyco, een Fries autobedrijf met een ruim en eersteklas occasionvoorraad. We zijn al sinds 1952 gevestigd in Franeker. Auto Synyco was voorheen een VW en Audi dealer, nu zijn wij allround occasion specialist. Door onze klantgerichte service en concurrerende prijzen behoren wij al een geruime tijd tot de online top 3 van auto verkopend Nederland. Ook zijn we eerder winnaar geworden van de Online dealer Awards. Wij zijn vooruitstrevend in onze branche door onze innovaties in online presentatie en service op maat. Je kunt op onze website jouw toekomstige auto beleven met professionele foto’s en duidelijke video’s. Offline lopen wij ook voorop, zo bieden we jou een vrijblijvende proefrit aan huis. Wij hebben een groot deel van onze auto’s rijklaar op voorraad staan. Hierdoor kun je in de meeste gevallen snel rijden. Bij de aankoop van een auto bij Auto Synyco krijg je standaard landelijke garantie. Elektrische en hybride auto’s worden steeds populairder in het veranderende auto landschap. Hier zijn wij ook in gespecialiseerd. Op onze website vindt u dan ook een ruim aanbod van elektrische en hybride occasions van de verschillende merken.