Snel, passend en doeltreffend!

Vrijdagmiddag 1530 gebeld, 1700 proefrit aan huis. Onderweg onderhandeld over de auto en de inruil van onze oude auto. 1700 testrit, 1730 overschrijven, 1800 in de nieuwe auto uit eten :) Het was een bijzondere ervaring

Wij waren al een tijdje op zoek naar een Mitsubishi Outlander en je maakt in contacten met autoverkopers dan van alles mee. Wij waarderen een autobedrijf waar de verkoper oprechte interesse toont, de klant respecteert en serieuze kwaliteit biedt. Michel Prins is zo'n vakman en zijn bedrijf heeft op ons een betrouwbare en klantgerichte indruk gemaakt. Dit was al zo bij het eerste telefoongesprek. De formule van Synyco past bij ons. Wij zorgen goed voor onze spullen en dat doet Synyco ook. De auto is al helemaal klaar, inclusief beurt, APK, poetsen, garantie. Zo was er geen twijfel over de aanschaf, de kwaliteit en ook niet over de inruil. Ik begrijp dat we ons de rit van Almelo naar Franeker zelfs hadden kunnen besparen, maar het was echt een leuke dag zo, die we niet hadden willen missen.

Uitstekende service en heel goed geholpen.

We werden zeer vriendelijk geholpen en men kwam zelfs aan huis om een proefrit te kunnen maken, voordat we beslisten om de auto wel of niet te kopen. Was allemaal geen probleem. Binnen 1 week was alles afgerond en werd de auto persoonlijk thuisgebracht en omgeruild met de ingeruilde auto. Perfect en uiterst vriendelijk geholpen.

Ben zeer goed geholpen door Roy de Vries

Onze ervaring met Auto Synyco, was zeer geslacht.

Geweldig.

Het personeel heeft mij goed geholpen, en mij vertrouwen gegeven. Als er iets is meteen bellen.

Netjes en goed behandeld

Auto gekocht!!

Goede service en klantvriendelijk.

Ik heb het contact met autobedrijf Synyco als zeer prettig ervaren. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en men heeft verstand van auto’s. Onze eerste indruk bij binnenkomst was een zeer nette garage en een gastvrije ontvangst door de verkoopleider. De manier van zaken doen is heel helder en woord is woord. Men neemt alle tijd om je te woord te staan en geven zeer goede informatie zonder zich op te dringen. We konden in alle rust de auto die wij op het oog hadden goed bekijken. Na een proefrit waren we dan ook verkocht en rijden nu al bijna een week met heel veel plezier in de nieuwe auto. Wij raden deze garage dan ook aan binnen onze vrienden/kennissen kring.

Prima kwaliteit occasions met garantie tegen een prima prijs

Offerte snel ontvangen en alles goed afgesproken. Een snelle en prettige ervaring.

Een man een man, een woord een woord

Afgelopen zaterdag een auto gekocht. Scherpe prijzen en marktconforme inruil prijzen. Nu nog wachten op de levering van de auto. Maar ook daar heb ik een goed gevoel bij. Dank Michel voor de nette afhandeling

Weer goede service en vriendelijke mensen.

Weer goede service en vriendelijke mensen.

Prima ervaring

Roy heeft zich enorm ingespannen om de deal mogelijk te maken, we zijn erg tevreden over de werkwijze.

Kundig en vriendelijke service

Nette auto's en goede service. Klant gericht en goede financiële diensten

Mijn ervaring is goed bevallen. Prima service en vriendelijke mensen.

Goede prijs voor goede auto

Onlangs bij Synyco Franeker een Audi A6 gekocht, ben ik zeer content mee, keurige prijs en correcte aflevering.

Ankooo prima afgehandeld en begeleid!

Top begeleiding en afhandeling van aankoop

fantastisch...

Super service, goede inruilwaarde.

Mooie auto, klantgericht, correcte aflevering

Vanuit huis een mooie Audi op internet gevonden bij auto Synyco uit Franeker. Duidelijke foto's en uitgebreide informatie gaven ons een goed gevoel over de auto. Na een telefonisch contact met Roy de auto gereserveerd en gekocht. Keurige aflevering met een kop koffie in een zaak met nette sportieve auto's. 180 km naar huis gereden met een voldaan betrouwbaar gevoel.

Een geweldige service en ontzettend vriendelijk.

Een proefrit aan huis. De deal was snel gemaakt. Een top service en erg vriendelijk. In één woord, top!!

Geweldig, en overweldigend

Als een grote verrassing, Nooit gehoord van proefrit aan huis, en hierdoor zeer positief verrast.

Super service

Vriendelijk en behulpzaam personeel! Auto top in orde!

Wat een top service om 300 km te rijden om ons een proefrit te laten maken.

Zeer correct, zorgzaam bedrijf. Komen afspraken zeer goed na. Service zoals je het zelden meer meemaakt

Klantvriendelijke garage met een groot aanbod in mooie occasions.

Na de mooie foto's te hebben bekeken op de website zijn wij "even" langs gegaan om de auto te bekijken waar ons oog op was gevallen. De medewerkers zijn niet opdringerig en laten je rustig rondkijken. Na een proefrit de knoop doorgehakt en de betreffende auto gekocht. Alles is keurig afgehandeld. Auto met trust garantie. Perfecte oplossing als je niet om de hoek woont. Echt een aanrader

professioneel, vriendelijk

4 jr terug een auto gekocht naar volle tevredenheid en nu wederom een mooie deal kunnen sluiten. Zeer de moeite waard om even de Afsluitdyk af te ryden. Wat je van ver haalt is het best....in dit geval zeker. Ga zo door en tot over een paar jaar.

Prima service en afspraak is afspraak

Afgelopen zomer een Peugeot 207 CC gekocht bij auto synyco. Voor aflevering moesten er nog een paar zaken aan de auto gebeuren en alles is naar tevredenheid uitgevoerd en afgehandeld. Ook mag met name de klantvriendelijkheid en het servicegericht handelen van verkoper Roy de Vries genoemd worden.

Over Auto Synyco B.V.

Synyco is in en ver buiten Franeker een begrip. Een autobedrijf dat al bestaat sinds 1952 dat hoor je nog zelden. Als VW en Audi specialist slaan wij nu ook de vleugels breed uit met diverse andere merken. We behoren al geruime tijd tot de top 3 van auto verkopend Nederland op internet. Wij zijn gespecialiseerd in het inkopen van de juiste auto’s, in de juiste uitvoeringen en vooral ook voor de juiste prijzen.  Heeft u uw auto gevonden, maar heeft u overdag geen tijd? Woont u ver weg of is uw agenda overvol? Plan dan online een gratis proefrit in wanneer het u uitkomt. Wij komen met de auto naar u toe, ook ’s avonds.