Wederom zeer tevreden met de service en hulp.

Ook bij de aankoop van mijn vierde auto bij Synyco ben ik echt goed geholpen. Michel maakte een scherpe en eerlijke prijs en de uitleg en service daarna is perfect. Eerste auto met stekker, dus toch wel wat onervaren. Hij heeft geholpen met het bestellen van een thuisstekker en helpt vervolgens met de stappen daarna. Ook als er iets is kun je altijd bellen voor vragen.

Heldere en goede service

Goed bereikbaar, komt afspraken na en draait er niet om heen. Fijn zaken gedaan.

Heel goed.

Dit is de tweede keer dat we een auto hebben gekocht, vriendelijke mensen Komen hun woord na Goede service Dik tevreden zijn wij.

prima en snelle service

Snelle actie, geen geleuter en aankoop prima geregeld binnen de mogelijkheden

Laagdrempelig gewone mensen, geen gladjakkers zoals je zo vaak mee maakt, en meedenken Eerst contact gehad met Michel en de Maandag er op direct een proefrit gemaakt, auto ingeruild, en nieuwe auto meegenomen, ik kan niet anders zeggen dan prima bedrijf!

Proefrit aan huis was een bijzondere ervaring. Correct op de afgesproken tijd. Alles in een keer afgehandeld. Aanrader.

Goede service en dienstverlening. Proefrit aan huis.

Prima service ,aandacht, afhandeling van de inruil deal.

Serieuze aandacht van verkoper, prima inruil, keurige aflevering, en klein mankementen betreffende keyless entry goed opgelost .

Fantastisch!

Alles verliep super vlot en makkelijk. Hele goede service en snele terugkoppeling. Ik ben erg tevreden en zal het iedereen aanraden om je auto hier te kopen. Auto rijdt erg fijn en ziet er tip top uit! Dankjewel voor alles! We zien elkaar in de toekomst weer.

Service en vriendelijk bedrijf. Om aan te bevelen

Goed geholpen. Aardig en vriendelijk Vraagje Ben nu benaderd door Autotrust voor een vervolg voor een jaar 295,00 De korting die ik heb bij jullie heb gekregen bij aanschaf VW Up daar zat bij in 295,00 voor een half jaar. En bij Autotrust een jaar ?

Snel en zeer vriendelijk geholpen en een prachtige auto rijker!

Na een reactie via internet direct persoonlijk contact gehad en een afspraak gemaakt voor een proefrit. Binnen 5 dagen de auto kunnen ophalen, en wat zijn we er blij mee!

overweldigend en degelijk

Vandaag een auto aangeschaft bij auto synyco. Door middel van proefrit aan huis kwam een chauffeur van synyco de auto brengen. Van te voren had autobedrijf aangegeven dat de auto meteen beschikbaar was voor aflevering. De auto was volledig conform verwachting. Ik kreeg alle tijd voor een proefrit en heb geen ongewenste zaken kunnen vinden. Dus de koop was razendsnel beklonken. Ik ben nog een beetje beduusd maar morgen vast heel blij.

Helemaal top

Toyota Auris Hybrid gekocht tegen een scherpe prijs met garantie vriendelijk en vakkundig geholpen.

Voor de 2e keer gewoon top!

verleden jaar hier mijn eerste auto gekocht en is mijn heel goed bevallen!kijk regelmatig op de site naar auto's bij hun en kwam een jongere 1 serie tegen waarna ik een afspraak heb gemaakt voor een proefrit aan huis. Na een proefrit gemaakt te hebben en een goede prijs kunnen krijgen voor mijn oude auto zijn we tot een deal gekomen en werd alles snel en netjes afgehandeld en kon ik de auto gelijk hier houden en namen ze de oude mee terug. Vind het echt een top bedrijf met veel vertrouwen!

Prima geslaagd voor mijn ocassion

Snel en goed geholpen .Keurige auto thuisbezorgd gekregen .

Heel goede informatie en service door de verkoper bij de koop van onze auto

De verkoper beantwoorde alle vragen die we hadden met betrekking tot de auto die wij wilde kopen heel professioneel. Gaf duidelijke heldere informatie. De administratieve handelingen tot kopen van de auto werd op een vriendelijke manier afgehandeld. Ook hier weer duidelijke informatie en hulp bij digitale handelingen. Wij zijn zeer tevreden.

Snel, passend en doeltreffend!

Vrijdagmiddag 1530 gebeld, 1700 proefrit aan huis. Onderweg onderhandeld over de auto en de inruil van onze oude auto. 1700 testrit, 1730 overschrijven, 1800 in de nieuwe auto uit eten :) Het was een bijzondere ervaring

Wij waren al een tijdje op zoek naar een Mitsubishi Outlander en je maakt in contacten met autoverkopers dan van alles mee. Wij waarderen een autobedrijf waar de verkoper oprechte interesse toont, de klant respecteert en serieuze kwaliteit biedt. Michel Prins is zo'n vakman en zijn bedrijf heeft op ons een betrouwbare en klantgerichte indruk gemaakt. Dit was al zo bij het eerste telefoongesprek. De formule van Synyco past bij ons. Wij zorgen goed voor onze spullen en dat doet Synyco ook. De auto is al helemaal klaar, inclusief beurt, APK, poetsen, garantie. Zo was er geen twijfel over de aanschaf, de kwaliteit en ook niet over de inruil. Ik begrijp dat we ons de rit van Almelo naar Franeker zelfs hadden kunnen besparen, maar het was echt een leuke dag zo, die we niet hadden willen missen.

Uitstekende service en heel goed geholpen.

We werden zeer vriendelijk geholpen en men kwam zelfs aan huis om een proefrit te kunnen maken, voordat we beslisten om de auto wel of niet te kopen. Was allemaal geen probleem. Binnen 1 week was alles afgerond en werd de auto persoonlijk thuisgebracht en omgeruild met de ingeruilde auto. Perfect en uiterst vriendelijk geholpen.

Ben zeer goed geholpen door Roy de Vries

Onze ervaring met Auto Synyco, was zeer geslacht.

Geweldig.

Het personeel heeft mij goed geholpen, en mij vertrouwen gegeven. Als er iets is meteen bellen.

Netjes en goed behandeld

Auto gekocht!!

Goede service en klantvriendelijk.

Ik heb het contact met autobedrijf Synyco als zeer prettig ervaren. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en men heeft verstand van auto’s. Onze eerste indruk bij binnenkomst was een zeer nette garage en een gastvrije ontvangst door de verkoopleider. De manier van zaken doen is heel helder en woord is woord. Men neemt alle tijd om je te woord te staan en geven zeer goede informatie zonder zich op te dringen. We konden in alle rust de auto die wij op het oog hadden goed bekijken. Na een proefrit waren we dan ook verkocht en rijden nu al bijna een week met heel veel plezier in de nieuwe auto. Wij raden deze garage dan ook aan binnen onze vrienden/kennissen kring.

Prima kwaliteit occasions met garantie tegen een prima prijs

Offerte snel ontvangen en alles goed afgesproken. Een snelle en prettige ervaring.

Over Auto Synyco B.V.

Synyco is in en ver buiten Franeker een begrip. Een autobedrijf dat al bestaat sinds 1952 dat hoor je nog zelden. Als VW en Audi specialist slaan wij nu ook de vleugels breed uit met diverse andere merken. We behoren al geruime tijd tot de top 3 van auto verkopend Nederland op internet. Wij zijn gespecialiseerd in het inkopen van de juiste auto’s, in de juiste uitvoeringen en vooral ook voor de juiste prijzen.  Heeft u uw auto gevonden, maar heeft u overdag geen tijd? Woont u ver weg of is uw agenda overvol? Plan dan online een gratis proefrit in wanneer het u uitkomt. Wij komen met de auto naar u toe, ook ’s avonds.