fantastisch...

Super service, goede inruilwaarde.

Mooie auto, klantgericht, correcte aflevering

Vanuit huis een mooie Audi op internet gevonden bij auto Synyco uit Franeker. Duidelijke foto's en uitgebreide informatie gaven ons een goed gevoel over de auto. Na een telefonisch contact met Roy de auto gereserveerd en gekocht. Keurige aflevering met een kop koffie in een zaak met nette sportieve auto's. 180 km naar huis gereden met een voldaan betrouwbaar gevoel.

Een geweldige service en ontzettend vriendelijk.

Een proefrit aan huis. De deal was snel gemaakt. Een top service en erg vriendelijk. In één woord, top!!

Geweldig, en overweldigend

Als een grote verrassing, Nooit gehoord van proefrit aan huis, en hierdoor zeer positief verrast.

Super service

Vriendelijk en behulpzaam personeel! Auto top in orde!

Wat een top service om 300 km te rijden om ons een proefrit te laten maken.

Zeer correct, zorgzaam bedrijf. Komen afspraken zeer goed na. Service zoals je het zelden meer meemaakt

Klantvriendelijke garage met een groot aanbod in mooie occasions.

Na de mooie foto's te hebben bekeken op de website zijn wij "even" langs gegaan om de auto te bekijken waar ons oog op was gevallen. De medewerkers zijn niet opdringerig en laten je rustig rondkijken. Na een proefrit de knoop doorgehakt en de betreffende auto gekocht. Alles is keurig afgehandeld. Auto met trust garantie. Perfecte oplossing als je niet om de hoek woont. Echt een aanrader

professioneel, vriendelijk

4 jr terug een auto gekocht naar volle tevredenheid en nu wederom een mooie deal kunnen sluiten. Zeer de moeite waard om even de Afsluitdyk af te ryden. Wat je van ver haalt is het best....in dit geval zeker. Ga zo door en tot over een paar jaar.

Prima service en afspraak is afspraak

Afgelopen zomer een Peugeot 207 CC gekocht bij auto synyco. Voor aflevering moesten er nog een paar zaken aan de auto gebeuren en alles is naar tevredenheid uitgevoerd en afgehandeld. Ook mag met name de klantvriendelijkheid en het servicegericht handelen van verkoper Roy de Vries genoemd worden.

Het is een betrouwbaar bedrijf met uitstekende service.

Wij hebben met dit bedrijf zeer prettig zaken gedaan. Wij hebben ongezien een auto gekocht en ons vertrouwen is volkomen terecht geweest. Binnen 24 uur kwamen zij de auto thuis (afstand 100 km.) afleveren. Fantastisch bedrijf met rustige, ter zake doende houding. Dit bedrijf kunnen wij zeer aanbevelen.

Vriendelijke verkoper met kennis

We mochten onze te kopen auto mee naar huis nemen om hem uitgebreid te proberen.

Kunnen andere van leren

Heb van het voorjaar gebruikte volvo gekocht. Bleek bij aankoop dat meer aan moest gebeuren dan we dachten en zij hebben dat perfect opgelost!!

klantvriendelijk en accuraat

Vriendelijk geholpen bij de aanschaf van onze auto.

Prima geholpen. Eerlijk advies met een duidelijk verhaal.

klant vriendelijk komt afspraken na zakelijk.

komt de auto bij mij thuis vrijblijvend laten zien en een proefrit laten maken super!!!

Uitmuntend!

Vaker auto gekocht bij een handelaar maar dit was toch echt wel een verschil met andere keren. Zeer professioneel en klantvriendelijk. Tip: ga zo door en blijf je onderscheiden van andere autobedrijven. Top concept!

Goede communicatie en snelle afhandeling!

Proefrit aan huis op 3,5 uur rijden was geen probleem en kon snel georganiseerd worden. Daarna bij aankoop vlotte afhandeling en aankoop van mijn oude auto. Chapeau!

Service met een hele grote S

In april andere auto aangeschaft Reeds in het begin erg veel last van banden geluid Na inspectie bleek dat er sprake was van cuppende banden Contact opgenomen . Klacht werd (h)erkend en snel opgelost: 4 nieuwe banden Resultaat : Een heel tevreden klant

Fantastische communicatie, ontvangst, koop en nazorg!

2 weken geleden is MP bericht verstuurd. Snelle reactie terug en er was van alles mogelijk. Bij vragen wederom snelle en duidelijke communicatie. Hartelijk ontvangst, koffie en vriendelijke mensen. Jongens die weten wat een klant nodig is. Tijd en persoonlijke aandacht. Fantastische auto gekocht, voor een nog mooiere prijs. Reuze bedankt. Raadt het iedereen aan!

Goed en vertrouwd bedrijf waar ik zo weer een auto zou kopen! Proefrit aan huis is zeker een aanrader en na wat overleg wat ik allemaal gedaan wou hebben aan de auto voordat ik het zou kopen hebben we een deal gesloten. ze zijn alles nagekomen en de auto werd weer netjes aan huis afgeleverd. Top en goede service 👌👌

• Deskundigheid N.v.t.

Na een proefrit aan huis waren we helemaal verkocht! Binnen een week kon onze nieuwe auto al afgeleverd worden en onze huidige auto ingeruild! Top Service en ontzettend vriendelijk!

• Showroom

Prettige verkoper die alles goed uitlegt. Bedankt Michel Prins!!

• Showroom

10 * plus moet er staan voor dit Top Bedrijf!! Wij waren op zoek naar een mooie mini. We komen zelf uit gelderland maar na wat email contact zijn we tot een afspraak gekomen en naar Synyco gereden voor een mini jcw. Eenmaal daar een proefrit gemaakt , hoorde we wat kleine geluidjes. Dit hebben we aangegeven en ze gingen dit alles verhelpen en hebben de deal gesloten. Kleine geluidjes bleken grote reparaties te zijn en deze zijn allemaal door dit Top bedrijf gerepareerd. Ik kan niet anders zeggen dat Autobedrijf Synyco Service Hoog heeft staan en ze zijn zeer vriendelijk en communicatie gaat perfect. Volgende auto zou ik er zo weer kopen en ik durf iedereen dit bedrijf aan te raden. Steek ik me handen voor in het vuur. Bedankt voor dit alles.

• Showroom

Afgelopen vrijdag is mijn auto (Golf 7 2.0 tdi 2014) aan huis afgeleverd. Ik had deze auto via internet gekocht, en nog nooit gezien. Maar alles is zeker naar wens, ben zeer tevreden over de staat van de auto! Alles is volgens afspraak verlipen zoals ik had gehoopt. Het contact met Michel Prins ging snel en was zeer duidelijk. Zelfs de twee restyle deukjes en nieuwe apk was geen probleem. De extra garantie geeft ook weer een stukje zekerheid. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo\'n fijne golf 7 diesel gereden. Kan niet oordelen over de showroom of werkplaats, deze heb ik nog nooit gezien vanuit Enschede. Als ik u mag aanraden, zal ik hier zeker een auto kopen. Met vriendelijke groet, een zeer te vreden klant vanuit Enschede (Overijssel).