Geweldig.

Het personeel heeft mij goed geholpen, en mij vertrouwen gegeven. Als er iets is meteen bellen.

Netjes en goed behandeld

Auto gekocht!!

Goede service en klantvriendelijk.

Ik heb het contact met autobedrijf Synyco als zeer prettig ervaren. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en men heeft verstand van auto’s. Onze eerste indruk bij binnenkomst was een zeer nette garage en een gastvrije ontvangst door de verkoopleider. De manier van zaken doen is heel helder en woord is woord. Men neemt alle tijd om je te woord te staan en geven zeer goede informatie zonder zich op te dringen. We konden in alle rust de auto die wij op het oog hadden goed bekijken. Na een proefrit waren we dan ook verkocht en rijden nu al bijna een week met heel veel plezier in de nieuwe auto. Wij raden deze garage dan ook aan binnen onze vrienden/kennissen kring.

Prima kwaliteit occasions met garantie tegen een prima prijs

Offerte snel ontvangen en alles goed afgesproken. Een snelle en prettige ervaring.

Een man een man, een woord een woord

Afgelopen zaterdag een auto gekocht. Scherpe prijzen en marktconforme inruil prijzen. Nu nog wachten op de levering van de auto. Maar ook daar heb ik een goed gevoel bij. Dank Michel voor de nette afhandeling

Weer goede service en vriendelijke mensen.

Weer goede service en vriendelijke mensen.

Prima ervaring

Roy heeft zich enorm ingespannen om de deal mogelijk te maken, we zijn erg tevreden over de werkwijze.

Kundig en vriendelijke service

Nette auto's en goede service. Klant gericht en goede financiële diensten

Mijn ervaring is goed bevallen. Prima service en vriendelijke mensen.

Goede prijs voor goede auto

Onlangs bij Synyco Franeker een Audi A6 gekocht, ben ik zeer content mee, keurige prijs en correcte aflevering.

Ankooo prima afgehandeld en begeleid!

Top begeleiding en afhandeling van aankoop

fantastisch...

Super service, goede inruilwaarde.

Mooie auto, klantgericht, correcte aflevering

Vanuit huis een mooie Audi op internet gevonden bij auto Synyco uit Franeker. Duidelijke foto's en uitgebreide informatie gaven ons een goed gevoel over de auto. Na een telefonisch contact met Roy de auto gereserveerd en gekocht. Keurige aflevering met een kop koffie in een zaak met nette sportieve auto's. 180 km naar huis gereden met een voldaan betrouwbaar gevoel.

Een geweldige service en ontzettend vriendelijk.

Een proefrit aan huis. De deal was snel gemaakt. Een top service en erg vriendelijk. In één woord, top!!

Geweldig, en overweldigend

Als een grote verrassing, Nooit gehoord van proefrit aan huis, en hierdoor zeer positief verrast.

Super service

Vriendelijk en behulpzaam personeel! Auto top in orde!

Wat een top service om 300 km te rijden om ons een proefrit te laten maken.

Zeer correct, zorgzaam bedrijf. Komen afspraken zeer goed na. Service zoals je het zelden meer meemaakt

Klantvriendelijke garage met een groot aanbod in mooie occasions.

Na de mooie foto's te hebben bekeken op de website zijn wij "even" langs gegaan om de auto te bekijken waar ons oog op was gevallen. De medewerkers zijn niet opdringerig en laten je rustig rondkijken. Na een proefrit de knoop doorgehakt en de betreffende auto gekocht. Alles is keurig afgehandeld. Auto met trust garantie. Perfecte oplossing als je niet om de hoek woont. Echt een aanrader

professioneel, vriendelijk

4 jr terug een auto gekocht naar volle tevredenheid en nu wederom een mooie deal kunnen sluiten. Zeer de moeite waard om even de Afsluitdyk af te ryden. Wat je van ver haalt is het best....in dit geval zeker. Ga zo door en tot over een paar jaar.

Prima service en afspraak is afspraak

Afgelopen zomer een Peugeot 207 CC gekocht bij auto synyco. Voor aflevering moesten er nog een paar zaken aan de auto gebeuren en alles is naar tevredenheid uitgevoerd en afgehandeld. Ook mag met name de klantvriendelijkheid en het servicegericht handelen van verkoper Roy de Vries genoemd worden.

Het is een betrouwbaar bedrijf met uitstekende service.

Wij hebben met dit bedrijf zeer prettig zaken gedaan. Wij hebben ongezien een auto gekocht en ons vertrouwen is volkomen terecht geweest. Binnen 24 uur kwamen zij de auto thuis (afstand 100 km.) afleveren. Fantastisch bedrijf met rustige, ter zake doende houding. Dit bedrijf kunnen wij zeer aanbevelen.

Vriendelijke verkoper met kennis

We mochten onze te kopen auto mee naar huis nemen om hem uitgebreid te proberen.

Kunnen andere van leren

Heb van het voorjaar gebruikte volvo gekocht. Bleek bij aankoop dat meer aan moest gebeuren dan we dachten en zij hebben dat perfect opgelost!!

klantvriendelijk en accuraat

Vriendelijk geholpen bij de aanschaf van onze auto.