Een bedrijf met medewerkers die zich in de klant kunnen verplaatsen en daarnaar handelen.

Bijzonder vriendelijk, gastvrij en informatief. Voelen de vraag c.q. situatie goed aan. Open en makkelijke communicatie.

Correct en kordaat

Zeer correcte manier van ondersteuning in advies en aanbeveling. Goede inschatting van wat we willen, bevestigd zien en er op doorpakken. Van eerste contact tot levering 255 km verderop; 48 uur.

Klant-en servicegerichte ervaring

Spontane verkoper, vertrouwenswaardig, prettig onderhoud (mail en persoonlijk). Motto 'afspraak is afspraak' maken ze waar. Klant-en servicegerichte instelling. Issue werd meteen opgelost

Super vriendelijk ontvangen door Wouter. En hij neemt alle tijd. Bij het ophalen van de auto nog even rustig tijd voor een bakje koffie, praatje en alle nodige uitleg.

Jong Dynamisch en Klantgericht autobedrijf

8 jaar geleden kocht ik mijn eerste VW Tiguan van Johan Tuinstra. Begin november kocht ik de opvolger hiervan. De auto volgens afspraak keurig afgeleverd door Johannes. Alles goed geregeld en een tevreden klant!

Snelle en goede service en betrouwbaar.

Zondag een mooie auto gezien en Johan gemaild inzake mijn interesse Ik werd maandag gelijk gebeld, alles rond gemaakt en dinsdag werd de auto op kantoor afgeleverd door een vriendelijke, blije chauffeur. Deze mannen zijn servicegericht, snel en betrouwbaar. Een dikke pluim.

Hele goeie service zowel via wapp als in de zaak! Patrick de haan Gr Kimberley Floor

Empathisch

Prima ontvangst en kennismaking. Fijne proefrit met de nieuwe auto en een prettige inruilprijs voor de oude. Alles in prettige, amicale sfeer. Prima zakendoen.

Top en net bedrijf

Snelle en heldere communicatie, nette auto’s die goed worden afgeleverd en fijne medewerkers!

Prima bedrijf

Leuke auto gekocht en een goede inruil prijs gehad. Goed contact via de mail en Whatsapp en snel reactie. Ga zo door.

Erg fijn bedrijf om een occasion te kopen

We gingen met onze v50 vanuit de Randstad naar Friesland en reden later op de dag met een prachtige v60 weer naar huis. We kregen alle medewerking om een proefrit te maken met 2 modellen. We hebben hierdoor een goede afweging kunnen maken. Op geen enkel moment werd er druk op ons uitgeoefend. De aankoop van de v60 en inruil van onze oudere v50 verliep erg soepel, vooral ook dankzij de klantgerichte opstelling van de vriendelijke verkopers. We komen hier in de toekomst graag terug voor een volgende occasion. Maar nu eerst hopelijk vele jaren genieten van onze v60!

Wederom zeer tevreden met de service en hulp.

Ook bij de aankoop van mijn vierde auto bij Synyco ben ik echt goed geholpen. Michel maakte een scherpe en eerlijke prijs en de uitleg en service daarna is perfect. Eerste auto met stekker, dus toch wel wat onervaren. Hij heeft geholpen met het bestellen van een thuisstekker en helpt vervolgens met de stappen daarna. Ook als er iets is kun je altijd bellen voor vragen.

Heldere en goede service

Goed bereikbaar, komt afspraken na en draait er niet om heen. Fijn zaken gedaan.

Heel goed.

Dit is de tweede keer dat we een auto hebben gekocht, vriendelijke mensen Komen hun woord na Goede service Dik tevreden zijn wij.

prima en snelle service

Snelle actie, geen geleuter en aankoop prima geregeld binnen de mogelijkheden

Laagdrempelig gewone mensen, geen gladjakkers zoals je zo vaak mee maakt, en meedenken Eerst contact gehad met Michel en de Maandag er op direct een proefrit gemaakt, auto ingeruild, en nieuwe auto meegenomen, ik kan niet anders zeggen dan prima bedrijf!

Proefrit aan huis was een bijzondere ervaring. Correct op de afgesproken tijd. Alles in een keer afgehandeld. Aanrader.

Goede service en dienstverlening. Proefrit aan huis.

Prima service ,aandacht, afhandeling van de inruil deal.

Serieuze aandacht van verkoper, prima inruil, keurige aflevering, en klein mankementen betreffende keyless entry goed opgelost .

Fantastisch!

Alles verliep super vlot en makkelijk. Hele goede service en snele terugkoppeling. Ik ben erg tevreden en zal het iedereen aanraden om je auto hier te kopen. Auto rijdt erg fijn en ziet er tip top uit! Dankjewel voor alles! We zien elkaar in de toekomst weer.

Service en vriendelijk bedrijf. Om aan te bevelen

Goed geholpen. Aardig en vriendelijk Vraagje Ben nu benaderd door Autotrust voor een vervolg voor een jaar 295,00 De korting die ik heb bij jullie heb gekregen bij aanschaf VW Up daar zat bij in 295,00 voor een half jaar. En bij Autotrust een jaar ?

Snel en zeer vriendelijk geholpen en een prachtige auto rijker!

Na een reactie via internet direct persoonlijk contact gehad en een afspraak gemaakt voor een proefrit. Binnen 5 dagen de auto kunnen ophalen, en wat zijn we er blij mee!

overweldigend en degelijk

Vandaag een auto aangeschaft bij auto synyco. Door middel van proefrit aan huis kwam een chauffeur van synyco de auto brengen. Van te voren had autobedrijf aangegeven dat de auto meteen beschikbaar was voor aflevering. De auto was volledig conform verwachting. Ik kreeg alle tijd voor een proefrit en heb geen ongewenste zaken kunnen vinden. Dus de koop was razendsnel beklonken. Ik ben nog een beetje beduusd maar morgen vast heel blij.

Helemaal top

Toyota Auris Hybrid gekocht tegen een scherpe prijs met garantie vriendelijk en vakkundig geholpen.

Voor de 2e keer gewoon top!

verleden jaar hier mijn eerste auto gekocht en is mijn heel goed bevallen!kijk regelmatig op de site naar auto's bij hun en kwam een jongere 1 serie tegen waarna ik een afspraak heb gemaakt voor een proefrit aan huis. Na een proefrit gemaakt te hebben en een goede prijs kunnen krijgen voor mijn oude auto zijn we tot een deal gekomen en werd alles snel en netjes afgehandeld en kon ik de auto gelijk hier houden en namen ze de oude mee terug. Vind het echt een top bedrijf met veel vertrouwen!

Over Auto Synyco B.V.

Synyco is in en ver buiten Franeker een begrip. Een autobedrijf dat al bestaat sinds 1952 dat hoor je nog zelden. Als VW en Audi specialist slaan wij nu ook de vleugels breed uit met diverse andere merken. We behoren al geruime tijd tot de top 3 van auto verkopend Nederland op internet. Wij zijn gespecialiseerd in het inkopen van de juiste auto’s, in de juiste uitvoeringen en vooral ook voor de juiste prijzen.  Heeft u uw auto gevonden, maar heeft u overdag geen tijd? Woont u ver weg of is uw agenda overvol? Plan dan online een gratis proefrit in wanneer het u uitkomt. Wij komen met de auto naar u toe, ook ’s avonds.