Super goed en professioneel bedrijf.

Wij hebben ongeveer ruim 2 weken geleden een nette mooie auto aangeschaft waar wij in eerste instantie zeer blij mee waren. Na verloop van tijd waren wij niet zo tevreden over de auto en dit ook aangegeven aan de verkoper genaamd Lennart. Lennart pakte het zeer professioneel op en vond het vervelend voor ons en kwam met het voorstel om de auto om te ruilen voor een andere auto. Dit hebben wij ook gedaan. Ik vind het groots van dit bedrijf en zeker van de verkoper dat er naar ons geluisterd werd. Ik raad u zeker aan om bij Jaap Dik een auto te kopen. Onze complimenten naar de verkoper Lennart en garagebedrijf Jaap Dik.

De allerbeste dienstverlening

Bij Jaap Dik auto werd ik met alle egards ontvangen en goed geholpen. Mijn auto heb ik al op internet gevonden en er werd een goed deal met mij gesloten. Ik ben erg tevreden over dit autobedrijf die kennis en kunde en huis hebben. Met mijn Franse achtergrond is de SAV (service après vente) (service na aankoop) erg belangrijk voor mij. Ook daarin heeft dit bedrijf alle mijn verwachtingen overtroffen. De aantal keren dat daar moest bellen of langs moest komen voelen voor mij als een thuisservice. Echt een geweldig autobedrijf dat ik voor iedereen aanraad. Met Erik, Margo, Matthijs en Marcel contacteer ik met gemaakt en zij zijn erg vriendelijk. Moctar.

Mooier dan het is.

Ik heb gewacht met het schrijven van een recensie na m’n eerste garage bezoek. Bij de testrit aangegeven dat de remmen niet goed functioneerde en de voorbanden aan vervanging toe waren. Banden waren goed en de remmen worden gecheckt werd er gezegd. In de overtuiging dat het klopt de auto gekocht 2 weken later. Nu 3 maanden later blijkt dat de banden wel op zijn en de schijven op zijn + overige zaken kosten plaatje €1450. Optie is om de auto naar Assen te brengen en er hun monteurs naar laten kijken. Echter staat auto al bij eigen garage en ging ik er ook NIET vanuit dat het kosten plaatje al zo hoog zou zijn. Gekozen voor deze garage vanwege de recensies en hoe ze zichzelf presenteren. Helaas niet helemaal de werkelijkheid. Mijn advies is om de auto die u hier koopt gelijk te laten controleren door uw eigen garage.

Geachte heer Hoogeveen, Wij vinden het jammer van uw ervaring, echter vermoeden wij dat het iets anders in elkaar zit. U heeft 3 maand geleden een Skoda bij ons gekocht op basis van zo mee, met 3 maand op draaiende delen van de motor en de versnellingsbak. Volgens de BOVAG voorwaarden is de auto dan bij aflevering 6500 km onderhoudsvrij. U geeft aan dat u nu 8.000 km gereden heeft na aankoop en dat uw banden en remmen vervangen moeten worden. Volgens onze inname gegevens en van de leasemaatschappij waar uw auto weg kwam waren uw banden nog ruim voldoende, namelijk voor 4 mm, en achter tussen de 5 en de 6 mm. ( nieuw zijn banden tussen de 7-8 mm) Daarnaast hebben wij op onze inname geen melding staan van de remmen en waren die volgens de leasemaatschappij ook ruim voldoende. Wij hebben u voor de telefoon aangegeven dat het ons verstandig lijkt even naar Assen toe te komen om met u mee te kijken en u in de kosten tegemoet te komen mocht het echt nodig zijn. Waar wij zelf ernstige twijfels aan hebben, aangezien het met normaal rijgedrag niet mogelijk is dat alles nu ineens zover versleten is. U gaf aan alles al te laten repareren door uw garage, wij kunnen dus niet controleren of het echt nodig is. Zoals gezegd denken wij van niet, gezien de kilometers die u rijdt en het aantal mm op de banden en remmen bij aflevering is het niet mogelijk dat ze versleten zijn.

Klantgericht open en vriendelijk.

Dankzij de tijd die geïnvesteerd is aan mij en het goed luisteren naar mijn wensen heb ik uiteindelijk een zeer goede keuze kunnen maken. Een keuze die ik zelf nooit gemaakt zou hebben maar Dankzij het advies van Jaap Dik heb ik de juiste keuze kunnen maken. Tijdens zijn afwezigheid de auto op mogen halen , de nieuwe verkoper en de jonge dame bij de receptie hebben mij hartelijk ontvangen en mij uitleg gegeven waardoor ik veilig op weg kon.

Jaap Dik (Heerenveen-Menno)had het model en de kleur die ik zocht, omdat ik niet in de buurt woon telefonisch en email contact, wat ik als prettig ervaarde, ook onafhankelijke tips over bijvoorbeeld laden. inruilprijs was wat ik in mijn hoofd had, overdracht keurig geregeld. Zaken doen op de manier zoals ik graag wil.

Dit bedrijf denkt met de klant mee, en is niet uit op jouw geld!

Werd keurig te woord gestaan en alles werd prima uitgelegd/onderbouwd omdat de auto t.o.v. het bouwjaar (in mijn ogen) erg weinig km had. daarnaast werd de auto keurig afgeleverd.

Prettig snel en goed een mooie auto gekocht!

We hadden onze vorige auto ook bij Jaap Dik gekocht. Veel , Fijn en veilige kilometers gemaakt. De keuze was dus snel gemaakt om de volgende auto er ook weer te kopen. Ze zijn eerlijk duidelijk en vriendelijk. Qua prijs was Jaap Dik de voordeligste met ons type en merk auto, door heel Nederland gezocht. Hij doet wat hij beloofd. Dus de volgende auto kopen wij ook weer bij Jaap!

Ik vond mijn droomauto bij Jaap Dik. Een mooie Peugeot 308 sw. Prima geholpen door Daan. Alles werkt prima en heb er inmiddels al 2000km probleemloos mee gereden.

Fijn autobedrijf dat in oplossingen denkt!

Fijn contact, goede service, en altijd meedenken.

Vriendelijk personeel waardoor je goed wordt geholpen.

De verkoper voelde goed aan wat ik wou en wat bij mij past. De afspraak met de werkplaats kon zonder probleem worden verzet. Ook van het werkplaats personeel had ik het idee dat ze vakkundig waren en werd goed geholpen.

Uitstekend!

In de zoektocht naar een jonge gebruikte Peugeot 3008 GT-Line full option eerst iets dichter bij ons in deregio gezocht. Uiteindelijk stond de mooiste (voor ons) helemaal in Assen, wij wonen in Almere. Toch nog even geprobeerd te bellen na sluitingstijd op vrijdag met het idee een bericht in te spreken met de vraag of ze zaterdag terug konden bellen of de auto er nog was en of we dan ook een afspraak voor een proefrit konden maken. Tot mijn verbazing werd de telefoon opgenomen door de eigenaar, hij kon mij vertellen dat de auto er nog was en dat we langs konden komen de volgende dag al. Zaterdag heen gereden na een prettig ontvangst een proefrit gemaakt naar tevredenheid en de auto gekocht. Garantie voor 12 maanden afgesloten en een week later is de auto afgeleverd, volledig gepoetst en gereinigd van binnen, inclusief een grote onderhoudsbeurt. We moeten alleen nog even terug voor de afneembare trekhaak die vast zit, maar ook daarover is toegezegd dat dit wordt opgelost en daar hebben we inmiddels alle vertrouwen in dat dit in order zal komen.

Al JAREN LANG klant !!

Zeer goed kontact met VOLTALLIG peroneel. Controlebeurten/reparaties worden tot mijn VOLLE TEVREDENHEID uitgevoerd . Staan ALTIJD voor mij klaar !

Fijne garage

Goede garage fijn personeel word vriendelijk geholpen

Goed meedenkend bedrijf.

Begin januari hier mijn auto gekocht met 3 maand standaard garantie. Na 6 mnd bleken mijn achterste remschijven en remblokken al niet meer goed te zijn. En na een paar keer telefonisch contact tot de oplossing gekomen om de kosten te delen. Top oplossing fijn dat het bedrijf hier toch in meedenkt.

Grote klasse

Al enige dagen kwam er een piepje bij de remmerij weg als ik door de bocht ging. Ik naar Jaap Dik gebeld, waar ik al jaren naar vole tevredenheid klant ben, en het probleem voorgelegd. Ze zeiden mij dat als het de remmerij betreft, ze omwille van de veiligheid, zo snel mogelijk willen kijken, en of ik 's middags direct al langs kon komen. Alleen dat vind ik al super !!! Ik er 's middags heen, wielen eraf en wat bleek, er schuurde één of ander klemmetje langs de remschijf. Dit heeft de super vriendelijke monteur verholpen en tot op heden geen problemen meer gehad !!! Kortom, super snelle service, met super eindresultaat.

• Kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Auto in onderhoud

Heb mijn auto altijd bij Jaap Dik in onderhoud, zeer goede service vriendelijk en correct

Volste vertrouwen in hun deskundigheid

Er wordt met mee meegedacht. Wordt vriendelijk te woord gestaan, zowel aan de telefoon, als aan de balie. Kopje koffie tijdens het wachten.

heel goed

Deskundigheid snelle service

Duidelijk afspraak nakomen.

Fijne service, snel klaar en niet duur.

APK-keuring in ongeveer 15 minuten klaar, vrij snel.

Vrijdag 12-05-2023 mijn auto voor de APK-keuring en nog geen anderhalf uur later stond ik weer bij de garage. Want een dimlicht deed het opeens niet meer en dat konden ze snel verhelpen en vervangen. Dus ik dacht dat is service omdat ik net geweest was voor APK en kreeg ik te horen dat ik die lamp ook nog even moest betalen. Wordt er tegen mij gezegd dat het kosten zijn voor het erin zetten wat nog geen vijf minuten werk is. Ik vond dat wel een beetje geldklopperij.

Super bedrijf

Zijn zeer klantvriendelijk

Goede service en vriendelijk personeel.

Top garage

Al klant vanaf 1975 vele opels daar gekocht.