Super service

Snelle sevice, klantgerichtheid, klantvriendelijk, vriendelijke mensen, vriendelijke verkoper.

• Kwaliteit

Echt heel erg prettig geholpen door Rienk. Vakkundig, afspraak is afspraak maar bovenal goed om te zien het enthousiasme voor het vak en voor het bedrijf.

Netjes en goed geholpen

Audi S5 gekocht. Keurig geholpen door Daan, alles volgens afspraak.

Geweldig klantvriendelijk

Margo is een topper en super vriendelijk

• Kwaliteit

Zeer vriendelijk te woord gestaan door Margot.

Tot een deal kunnen komen, aantal minpunten aan de auto werden gelijk opgelost! Circa 200 km enkele reis gereden voor deze voordelig geprijste occasion, waardoor we uiteraard ook wat minder terug kregen voor onze auto, maar dat is lood om oud ijzer.

Zeer goed.

BMW gekocht. Netjes en correct behandeld onder genot van een kop koffie. Een aanrader.

2 x afspraak verplaatst wegens "corona" dan huur je maar monteur in

2x afspraak verplaatst wegens monteur met corona jammer jaap maar je hebt meer monteurs en 1 ziek heb je morgen vercvanging via uitzend te duus jou probleem want je raakt zo wel je klanten kwijt zo ook ik je kan 1x zo iets flikken maar geen 2x bellen met sorry moet ff weekje later ja 1 monteur is ziek maar de andere is weer beter nou dan ???? maar goed ik ga wel naar tappel voortaan

• Kwaliteit

Geachte heer ten Hoeve, Ik vind het jammer dat u zo reageert, we hebben u iedere keer ruim van te voren gebeld en ook steeds uitgelegd wat er aan de hand was en nog steeds is. Vanaf half februari hebben wij binnen het bedrijf te maken gehad met wisselende medewerkers die ziek thuis kwamen te zitten door corona, hierdoor hebben wij bijna een maand lang met een halve bezetting gezeten en ondertussen hebben we nog steeds een monteur die niet volledige dagen kan werken. Als we nog maar de helft van de medewerkers beschikbaar hebben moeten we helaas echt de keuze maken wie nog kan rijden en wie direct hulp nodig is. Wij proberen alle klanten tevreden te houden maar worden gedwongen in deze keuze door de omstandigheden. Even een monteur bij een uitzendbureau weghalen is een onmogelijke opgave, autobedrijven hebben in het algemeen al grote moeite om monteurs te vinden en een monteur zonder werk heeft binnen een paar dagen een nieuwe baan. Er komt dus niemand bij het uitzendbureau terecht. Al met al vind ik het jammer dat u zo reageert, wij doen altijd ons uiterste best voor onze klanten, zo ook voor u. Misschien dat we in de toekomst nog iets voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Erik Dik JAAP DIK auto's 0592-345793 06-22740567

commentaar

Ik heb gisteren een lekke band gehad ga langs bij Jaap Dik. En werd weggestuurd wat mij totaal niet aanstond omdat ik al jaren een tevreden klant ben van Jaap Dik auto's. Maar na goed overleg met een monteur werd ik toch nog goed en vriendelijk geholpen en werd het probleem opgelost. Ach ja soms is er een mis communicatie. En ik blijf graag bij deze garage.

• Kwaliteit

Ongedwongen, gemoedelijk en betrouwbaar.

In 2007 kocht ik mijn eerste auto (Seat Leon) bij Jaap Dik auto's in Assen, destijds van verkoper René Keun. Ook mijn tweede (Seat Leon) en derde auto (BMW 118d) van René gekocht. René begon voor zichzelf en van zijn collega Marcel Wildeboer m'n vierde auto gekocht (Volvo V40). Ook Marcel vertrok, hij ging samen met zijn broer het ouderlijke bedrijf voortzetten. Afgelopen week alweer mijn 5de auto (wederom een V40) aangeschaft bij Jaap Dik auto's in Assen. Ditmaal van verkoper Daan Stevens. We werden het snel eens over inruilprijs, het bij te leggen bedrag en wat aanvullende afspraken. Uit bovenstaande blijkt wel dat ik me thuis voel bij Erik Dik en zijn personeel. Vriendelijk, laagdrempelig en het creatief meedenken in oplossingen, ook toen het een keertje niet echt mee zat met één van mijn auto's. Ook de medewerkers van de werkplaats wil ik niet vergeten. Men zegt weleens, de eerste auto verkoop je in de showroom, de volgende auto's in de werkplaats. Jarenlang altijd goede contacten gehad met monteur Marcel Coops. Ik vind het erg jammer dat hij hier niet meer werkt, maar Erik heeft weer een prima team monteurs samengesteld. Kortom een tevreden, vaste klant. Het moet al raar lopen, mocht dat gaan veranderen.

• Kwaliteit

Klant vriendelijk en goede service

Was een aantal garages afgegaan en kwam daar om een BMW te bekijken. Werd gelijk koffie aangeboden en de BMW werd even binnen gezet voor mij. Erg vriendelijk allemaal. Ik wilde mijn auto inruilen en werd gelijk een eerlijke prijs voor geboden. Ik had niet veel tijd want moest nog 220km naar huis toe rijden. Ik heb gebeld dat ik de koop en inruil door wilde laten gaan en alles werd prima geregeld. Bij ophalen zag de verkoper dat er bij de BMW een handeltje in de kofferbak afgebroken was en deze werd besteld en opgestuurd. 5 min werk en 2 schroefjes. Top service!

Personeel is klantvriendelijk.

Wij zijn geholpen als klanten en daar houden wij van, alles in overleg en het ophalen van de auto wordt er keurig een afspraak gemaakt. Op de dag van ophalen alles keurig geregeld auto zag er heel netjes uit en we kregen ook uitleg over de auto. Daan bedankt.

Service is alles

In november een mooie Skoda Rapid aangeschaft. Alles werkte, geen problemen, op verzoek werd er nog een trekhaak onder gemonteerd (tegen kostprijs). Paar weken later kon ik de bak ophalen, helemaal in mn nopjes want de auto was goed gepoetst, binnen en buiten. Na anderhalve week tufte ik terug naar huis vanaf het werk, uit het niets een dikke rookwalm en max. toerental. Via de wegenwacht naar de garage gesleept. Na een paar dagen bleek er een scheur in de kop te zitten waardoor de injectoren uit de motor vlogen... Je zou denken, einde motor. Toch ging deze zaak ermee aan de haal e nik kreeg een leenautootje want ik had gelukkig nog 3 maanden garantie. Top! Na 6 weken sleutelen, wachten op onderdelen etc. kon de motor eindelijk gestart worden! Yay! 5 min later werd ik gebeld, de motor sloeg vast, toen was het echt einde. Jaap dik auto's vond dat ook. Gelukkig in goed overleg kon ik de auto weer inruilen voor het bedrag dat ik neergelegd had. Kortom, de auto (of de motor) beviel niet zozeer, maar de service is wel echt goed. Hiervoor komen mensen terug!

Zeer fijne ervaring

Vandaag m'n nieuwe auto opgehaald. Een klantvriendelijk bedrijf, die zijn afspraken ook waar maakt. Er zat een deuk in mijn achterdeur welke er zo goed mogelijk uit gehaald zou worden en bijgewerkt. Dit bleek lastiger dan verwacht en de deur moest dan ook overgespoten worden. Dit is dan ook gedaan zonder extra kosten, top! Al met al een zeer fijne ervaring

• Kwaliteit

Goede service, vriendelijk personeel, en meedenken met de klant.

Goed bedrijf!

• Kwaliteit

Ik heb hier samen met mijn vrouw een prachtige bmw 5 serie mogen kopen. Er zat een deuk in de dorpel die Erik nog niet had gezien. In overleg gaf Erik aan dat hij de deuk zou laten weghalen. Inmiddels als ff gereden, Echt een top auto!

• Kwaliteit

Goede communicatie en correcte aflevering

Interesse voor aangeboden auto getoond. Auto stond volgens afspraak klaar voor proefrit. Afleveringsafspraken zijn volledig nagekomen. Keurige ontvangst en uitleg bij halen auto door Daan Stevens. Enthousiaste en no nonsense verkoper.

Cruise control

Tijdens de aankoop van onze volkswagen polo kwamen we erachter dat de cruise control helaas geen cruise control was. Dit bleek een speed limiter te zijn. Na dit bij de garage te hebben aangegeven erkenden ze inderdaad dat dit verkeerd gezien was. Zonder enige twijfel gaf de medewerker aan dit voor ons op te lossen. Dit bleek een lastiger klusje dan verwacht want er was na heel lang zoeken maar 1 locatie te vinden die dit kon realiseren. Toch is er door de medewerker van Jaap Dik lang aan gewerkt en rijden we nu met cruise control rond. We zijn in de tussentijd goed op de hoogte gehouden van de status en het contact was top. Een zeer goede service.

• Kwaliteit

Goed geholpen, geen geneuzel!

Ik kwam voor één bepaalde auto en die stond voor een goede prijs. Verkoper Daan was zeer attent, telefonisch en per e-mail goed bereikbaar en gaf een keurige uitleg over de auto. Enige minpunt was de halfvolle accu, maar daar was ik zelf al op voorbereid met een laadpaal.

• Kwaliteit

Nette service bij en na aankoop auto.

Omstreeks mei onze auto ingeruild voor een nieuwe bij Jaap Dik Auto's na redelijke onderhandelingen met Daan Stevens. Nadien is de auto nog twee keer terug geweest voor een aantal kleine puntjes. Hier werd niet moeilijk over gedaan en alles is keurig opgelost. Al met al een goede aankoop.

• Kwaliteit

De auto die wij kochten had een paar krasjes, maar dat is volgens afspraak helemaal mooi weggewerkt. Ondanks de langere wachttijd, ivm vakanties, zijn wij goed geholpen door Daan Stevens. Hij heeft er zelfs in zijn vakantie voor gezorgd dat de auto bij thuis werd afgeleverd en onze inruilauto werd opgehaald. Na een aantal weken heeft hij ons nog gebeld met de vraag of de auto goed beviel. Kortom, goede service!

Super bedrijf

Zeer vriendelijk en netjes s.morgens gebeld dat ze de auto even vast wilde houden kon pas om 4 uur komen was geen probleem.

• Kwaliteit

De verkoper en de dame van de administratie zijn vriendelijk

Wij hebben ons Audi A3 ingeruild voor een Golf 7. wij zijn tevreden over de auto en vooral over de service, en het mee denkend en het geduld van de verkoper Daan en de dame van de administratie. Vorige week de auto opgehaald, de service is goed, de auto is netjes afgeleverd. Nu ik 1 week in de Golf rijdt, merkte ik dat een sissende geluid is (blijvend), heb ik gebeld en ik werd vriendelijk te woord gestaan. Ik mag de auto na mijn vakantie terugbrengen voor controle om af te komen van dat sissende geluid. Het is aan te raden bedrijf. Bedankt Daan en tot over 2 weken, mvg, Ab

wij zij super tevreden!

Sinds een week rijden wij in onze "nieuwe" Renault Clio, wij zijn hier zeer tevreden over, de auto rijdt super fijn. We waren al een tijdje op zoek naar dit type auto en vonden er 1 bij Jaap Dik. Dit is de 2e auto die wij hier aangeschaft hebben ( de vorige was een citroen C5) en beide keren zijn wij erg tevreden over zowel de aankoop als de aflevering van de auto"s. De service is goed, de auto is netjes afgeleverd, met zelfs een nieuwe matten set (niet om gevraagd en ook niks extra"s voor betaald) wij raden Jaap Dik zeker aan!

• Kwaliteit

Super vriendelijk en mee denkend!

Top auto's met kwaliteit. Super vriendelijk en meedenkend vol mensheid contact gehad! Ik beveel iedereen deze autobedrijf!

Eerlijk open betrouwbaar vriendelijk

2 weken terug een BMW 320 d Touring gekocht. Ex lease. Heel goed gevoel over dit bedrijf. Lennard heeft ons prima geholpen in een fijne sfeer. Altijd lastig op afstand betrouwbaarheid in te schatten maar heb volste vertrouwen in hun. Dankjewel Lennard

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen