Ik hoop nog jarenlang van zijn diensten gebruik te kunnen maken! Koester zo’n man!
Na een zoekopdracht heeft Margot voor ons een super mooie auto gevonden na een proefrit was de deal gauw gemaakt het ontvangt en de service waren zeer goed en vriendelijk wij komen zeker terug. Margot bedankt
Voor de echte basis van mijn waardering: ga naar alinea 5. Ik heb hier een Seat Leon gekocht. Voor de aankoop merkte ik al op dat de distributieriem vervangen moest worden. Ook zei ik dat ik geen garantiepakket hoefde omdat ik wettelijk recht heb op een deugdelijk product. Daarop begon Vincent al meteen dat je dan niet echt een poot had om op te staat, zoveel zeggende als "wettelijke garantie doen wij niet aan, dan moet je ons echt voor het gerecht slepen". De koppelingsplaten zijn vervangen onder garantie: binnen een dag dat ik er mee reed slipte de koppeling door. Toen ik de auto had gekocht merkte ik dat de verwarming er érg lang over deed om warm te worden en dat het dan net meer dan lauw was. Ik dacht dat het kwam omdat dit een erg efficiente auto was en hij gewoon niet zo (snel) warm werd. Een half jaar later zitten we echter eind augustus en merkte ik dat de kachel helemaal niet meer warm werd. Ongeveer een maand na het verlopen van de garantie gebeld: ik kon de auto langsbrengen, dan gingen ze even kijken. Verder niets besproken. 3 weken later de auto langs gebracht: zoals al besproken aan de telefoon zit er geen garantie meer op (niet besproken). De reparatie is héél duur, hele dashboard moet er af en de stappenmotor moet worden vervangen. €1000,- ongeveer. Maar wegens coulance betalen wij 60%. Ik heb ze gevraagd of ze de kachelradiateur hebben gecontroleerd: die zit vaak verstopt bij een Leon 5F. Ja, dat was het zeker niet: hadden ze gecheckt. Gister zelf een nieuwe radiateur er op gezet: toen ik de slangen loskoppelde was het één bende troep. Duidelijk verstopt, valt niet te missen. 1 uur werk en 30(!) euro aan kosten voor de radiateur: hete lucht uit de roosters! Ook de stappenmotor vervangen is niet zo veel werk trouwens: die kwam ik onderweg tegen... Niet netjes doen met wettelijke garantie: ok, is een tactiek. Mij proberen op te lichten: niet ok.
Geachte heer Kaiser, Ik heb u naar aanleiding van uw review nog proberen te bellen, maar krijg alleen uw voicemail. Met betrekking tot de reparatie is het totaal niet onze bedoeling oneerlijk te zijn, volgens de monteur die aan uw auto gewerkt heeft werden alle slangen warm, wat niet duidt op een verstopte kachelradiateur. Uw auto gaf wel een duidelijke storing op de kachelklep aan, omdat dit ook de klep is die warm/koud regelt leek het hem duidelijk dat het hier aan moest liggen. We hebben de dealer gebeld over de kosten van de klep en de montagetijd, hier kregen we te horen dat het dashboard er dan uit moest en dat er veel werk in zat, op basis hiervan hebben wij een prijsopgave gemaakt. Als dit in de praktijk mee was gevallen, dan hadden we ook een andere prijs berekend. Helaas kunnen we dit nu niet meer achterhalen. De distributieriem die u heeft opgemerkt voor de aankoop is voor aflevering ook keurig vervangen samen met alle filters, dus snap ik niet zo goed waarom dat hier vermeldt wordt. Daarnaast heeft u het over 'wettelijke garantie', beter gezegd non-conformiteit. Dit is wat u mag verwachten van een product. In het geval van uw auto, die meer dan 200.000 km gedraaid had bij aankoop mag u veel minder verwachten dan van een auto met 50.000 km. Een goed voorbeeld is de koppeling, die is vlak na aankoop defect gegaan en die wij onder garantie hebben vervangen. Als je de non-conformiteit bekijkt is de levensduur van een koppeling 80.000 km of 10 jaar. Op basis van de non-conformiteit had u dus kunnen verwachten dat de koppeling elk moment defect kon gaan en dit dus zelf moeten betalen. Omdat wij het ook vervelend vonden dat de koppeling zo snel defect ging hebben wij de kosten voor onze rekening genomen zodat u zo snel mogelijk weer kon rijden. Een monteur kan altijd een foute diagnose maken, het is en blijft mensenwerk. Maar als wij dit tijdens de reparatie hadden gemerkt, dan was de prijs ook zeker aangepast en had u alleen betaald voor wat nodig was. Met vriendelijke groet, Erik Dik JAAP DIK auto's 0592-345793
Na een korte vraag wanneer de keuring en eventuele reparatie. Kon ik bijna meteen de afspraak maken.
Goed en professioneel geholpen. Zaterdagochtend eerst langs geweest en informatie ingewonnen. In de middag terug gekomen en na een proefrit de auto gekocht. Wat ik bijzonder prettig heb ervaren is het samenspel van collega's onderling. Na 3,5 jaar met volle tevredenheid in de eerste auto van hun te hebben gereden, kijk ik nu erg uit naar de tweede auto.
Een fijne garage staan altijd voor je klaar
Altijd goede adviezen en beste service bij garage bedrijf dik Altijd vriendelijke medewerkers ja zeer tevreden ook met onze opel grandland die we gekocht hebben deze mensen gaan serieus om met ieder z'n vragen en wensen dus garage bedrijf dik is zeker goed aan te raden
Koop je een auto van 13000 En binnen een week olie lekka ge Belt week wachten heb geen monteurs Terwijl je ook nog 2 jaar garantie bij gekocht heb voor 700 Na anderhalve week pas olie lekkage reparatie Maken het vanaf de grond niet op de brug bij vacuümpomp terwijl lekkage zoals aangegeven aan de distributie kant zat zo weer mee gekregen we moesten toen maar doen 4 uur in winkel centrum wachten Toen lekte het weer ene voorraam gaf vet af blijkt ook nog kachel radiator niet goed te zijn Weer wachten gebeurde niks Toen ineens op de snel weg geen remmen meer Levensgevaarlijk heeft met veel pijn en moeite auto gehuurd want moesten naar werk Onze auto is Toen naar week op gehaald huur auto moest terug zouden we w tijdelijk krijgen ook die afspraak kwam hij niet na komt met Renault mo.ento zeer klein met slapende automaatbak en gladde voorbanden top meneer dik ( martijn ) alleen maar groten mond daar als je belt moet maar luisteren gewoon onmacht van dit bedrijf wel geld pakken daarna moet je mond houden en begrip hebben voor zijn onmacht nee heer we gaan u overal aansprakelijk voor houden en ons goed recht Dus wees gewaarschuwd zijn ordinaire handelaren koop daar niks he bent gewaarschuwd heb het over heereveen
Geachte ferry, Wij hebben u toen u het probleem melde direct langs laten komen en voor ons idee de lekkage hersteld. op dat moment leek het goed. Helaas kwam de lekkage terug en ontstond er nog een ander probleem met het vacuum van de rembekrachtiger, allemaal heel vervelend natuurlijk. Omdat u geen vertrouwen meer had in deze auto zijn we overeengekomen de auto te ruilen met een andere die wij in de showroom hadden staan. Deze hebben wij binnen een week voor u klaar gemaakt, apk, grote beurt en nieuwe distributieriem. Omdat uw auto gefinancierd is moesten wij helaas wachten op nieuwe codes voor de tenaamstelling, in tussentijd hebben wij idd de auto voor u gehuurd op onze kosten. Vlak voordat wij de codes hadden besloot u dat u toch in de huidige auto wilde blijven rijden en dat u liever voor de reparatie ging. Wij hebben de auto toen direct op zaterdag opgehaald en zijn bezig gegaan om de lekkage op te lossen. Echter blijft de lekkage bij de carterstop terug komen na een aantal dagen en ons vermoeden is dat het carter zelf beschadigd is. We hebben u hier direct over geinformeerd dat het helaas iets langer gaat duren. Wat wij echter heel vervelend vinden is de manier van benadering van uw kant naar ons, wij staan steeds voor u klaar en doen alles wat mogelijk is om dingen vlot maar ook goed te repareren. Maar de asociale manier van mailen en bellen staat ons zo langzamerhand wel heel erg tegen. Onze uitnodiging om langs te komen zodat u zelf kunt zien wat er aan de hand is, en wij daarmee ook aan kunnen tonen dat wij gewoon het eerlijke verhaal vertellen gaat u niet op in. Wij vinden het jammer dat de communicatie steeds op deze manier moet. Gewoon normaal reageren bereik je veel meer mee dan het op deze manier doen. Ik hoop dat u anders reageert naar uw klanten met vriendelijke groet, Erik Dik JAAP DIK auto's
Bij een auto kopen, zijn wij goed geholpen en bij afhalen zag alles er piekfijn uit.
Goede kennis van zaken keurig omgang met mensen
Altijd goed geholpen en de werknemers zijn erg vriendelijk en behulpzaam!
Vandaag een aangepaste rolstoelbus gekocht. Netjes geholpen en een zeer nette prijs overeengekomen. Er werd fijn meegedacht. De bus werd door middag nog gekeurd en de probleempjes werden direct verholpen zodat ik dezelfde dag nog met deze bus naar huis kon een geen extra reis hoefde te maken van en naar Enschede. De service is dus meer dan perfect.
Goede garage en een breed aanbod
Gastvrij en professioneel geholpen. Er was meteen een ontspannen sfeer en ik kon rustig mijn wensen bespreken. Geen snelle verkooppraatjes, maar oprechte interesse en tijd. Voor mij gaf dit het vertrouwen dat ik bij de juiste partij ben uitgekomen voor mijn auto.
Hallo, Net een BMW f30 330e gekocht... Super geholpen en alles goed afgesproken.. Kan niet wachten tot ik hem kan ophalen. Deze mensen verdienen een dikke pluim. Jaap Dik.. ZEKER een aanrader om een auto te kopen Mvg Rene
Ik had gehoopt op een open en constructief gesprek over een probleem met mijn auto, maar helaas verliep het anders. Tijdens het gesprek had ik het gevoel dat mijn inbreng minder serieus werd genomen. Toen ik dit benoemde, merkte ik dat daar defensief op werd gereageerd. In de daaropvolgende e-mail werd vooral geprobeerd het eigen gelijk te halen, in plaats van samen naar een oplossing te kijken. Goed luisteren en ruimte geven aan het verhaal van de klant vind ik belangrijk, en dat heb ik hier gemist. Jammer, want met een andere toon en instelling had de ervaring heel anders kunnen zijn
Super
Vriendelijk personeel
Prettige zaken gedaan met de inruil en aankoop van een auto bij deze zaak.
Prettig ontvangen en fijne afhandeling
Een solide, betrouwbaar bedrijf.
Jaap Dik denkt met u mee.
Fantastische garage
Ik was al een tijd op zoek naar een gave BMW Z4 en die vond ik uiteindelijk in Assen. Als je niet beter wist, zou je de auto een paar jaar oud geven. Met zijn 15 jaar ziet hij er dan ook als nieuw uit. Met wat hele gave aftermarket spullen (carplay en audio upgrade) kan ik de komende jaren nog meer genieten van de nieuwe bak. Mijn oude BMW kon ik voor een hele mooie prijs inruilen, de aankoopprijs was heel scherp en als toetje op de slagroom bleek het een BTW auto te zijn, dus heb ik besloten om hem in de zaak te doen.
Al jaren vaste klant bij Jaap Dik Auto’s. Ook nu weer fijn en goed geholpen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.