Prima Ford dealer

Een mooie klantreis tijdens de aanschaf van mijn splinternieuwe Ford S-Max (import). Prima persoonlijke contacten met de verkoper! Enkele punten van aandacht zijn: - neem de klant mee in het aflever traject - zorg voor een betere aflever poetsbeurt - zorg dat alles administratief in orde is Tip: verras de klant met een presentje tijdens de aflevering. Het is geen alledaagse aankoop.

zeer tevreden over de afhandeling

kom graag bij Sutherland, ik weet dat alles correct afgehandeld wordt.

PRIMA

Prima service van receptiedewerker. Met een gerust gevoel begonnen aan een trip van 5000 km.

Tevreden

Mijn auto rijdt na controle weer als nieuw.

Komplete beurt volgens afspraak

Beurt wordt volgens mondelinge intake en prijs uitgevoerd. Mocht er meerwerk zijn wordt je netjes ingelicht. Ook de software van het navigatie systeem heeft een update gehad. Alles naar wens uitgevoerd.

Alles volgens afspraak.

Erg prettige contacten.

Geweldig!

De ervaringen bij Sutherland zijn voor mij tot nu toe altijd goed. Het personeel is vriendelijk, betrokken en kundig. Ze nemen de tijd voor je, behandelen je fatsoenlijk en denken met je mee. Prijs en kwaliteit is uitstekend! Flinke aanrader!

Echt vakmannen! Erg goed geholpen

Prima contact, wel heel zakelijk

Het contact was weinig persoonlijk, iets wat wij meer gewend zijn

Prima werk

duidelijke afspraak gemaakt ,de werkzaamheden waren dan ook conform de afspraak en prijs. goed werk geleverd .

Netjes goed geholpen

Snelle en accurate hulp

Ik had problemen met de accu. De diagnose werd snel gesteld en de auto werd snel voorzien van een nieuwe.

Nieuwe sleutel nodig agv diefstal jas. Prima geholpen door werkplaats. Ook deurrubbers kosteloos vastgezet. Helaas was de notitie die die op een zaterdag was gemaakt niet doorgegeven aan de werkplaats. De informatie van de verkoopmedewerker bleek achteraf ook niet te kloppen helaas.

Belofte waargemaakt

Auto op tijd geleverd en prima afgehandeld. Alles maar net op tijd, maar het werkte. Goede garantie en prima dealer onderhouden occasion!

Open en vriendelijk.

Voldoet volledig aan de verwachtingen.

Kosten vielen hoger uit

Kosten vielen hoger uit, na telefonisch uitleg de reparatie laten uitvoeren.

Eerste en laatste keer Ford Sutherland Sneek

Gebruikte auto 2 jaar oud gekocht lakschade zal bij gespoten worden bij ophalen auto niet bij gespoten heel verhaal over kleurverschil hadden de auto gepoetst en ook nog met kleurwas bijna niet zichtbaar meer de auto gewassen en schade werd weer zichtbaar wel de schade geïncasseerd van de vorige eigenaresse maar in eigen zak gestoken nu niet thuis als je ze er op aanspreekt Offerte aangevraagd bij autoschadeherstel bedrijf Schade 1200euro

Geachte heer Schippers, Wij willen de lichte beschadiging op het spanbord opnieuw bekijken en oplossen en zullen binnenkort contact met u opnemen een en ander te bespreken. Wij hebben van uw autoschadeherstelbedrijf vernomen dat een en ander is opgelost. Met vriendelijke groet, Bernard Holmersma.

Prima. Alleen jammer van de ontbrekende wasbeurt.

Op zich prima onderhoudsbeurt. Ben goed opde hoogte gehouden via filmpje en telefonisch. Ik ben wel gewend dat mijn auto bij een beurt even kort word gestofzuigd en word gewassen, dat vind ik wel echt een gemis.

Goede service, probleem snel opgelost.

Koeling was defect. Had controle bij aflevering in november 2021 plaats moeten hebben?

Zeer tevreden of hoe we geholpen zijn en over de jaarlijkse onderhoudsbeurt bij Sutherland Drachten

Klantvriendelijk en goede service

Jaarlijkse beurt weer met werkplaats afgesproken. Contact is altijd prettig. Vriendelijk personeel, hebben er een goed gevoel bij.

Behulpzaam, vriendelijk en duidelijk

Prima geholpen bij APK en grote beurt. De auto rijdt weer een stuk soepeler

Geen vertrouwen

Bij de verkoop plezierig geholpen. Daarna een hele andere toon. Onduidelijkheid en geen afspraken nakomen waardoor je vertouwen verliest. Meteen roepen dat je een boete krijgt als je liever van de koop afziet.

Geachte mevrouw Buis, Aangezien u aangeeft niet tevreden te zijn willen wij graag met u een afspraak maken om uw ongenoegen te bespreken en op te lossen. Ik zal u hiervoor een separaat mailbericht sturen. Groet, D. Sutherland. alg directeur.