Prima afhandeling klacht

Vriendelijk personeel, keurig geholpen

Geweldige ontvangen ondanks de corona, fijne service

Heb hier met veel plezier een auto gekocht, goede sfeer en hopelijk ook goede service in de toekomst. Het is onze 2e auto die we bij Sutherland hebben gekocht

Via een flexibele opstelling van het garagepersoneel, werd er snel ingespeeld op de onderhoudsvraag

Er werd snel ingespeeld op de uitgebreidere vraag voor het onderhoud aan onze auto.

zeer goed

dat geld alleen voor Joure en Wolvega. Zowel in Wolvega als Joure werd er goed naar ons geluisterd en werden we zeer goed geholpen hetgeen resulteerde in een aankoop van een Ford C max in Joure. In Drachten slechte ervaring met een adviseur/verkoper

Correcte afhandeling onderhoud.

Tijdens onderhoud auto gebeld voor wat er beter ook mee genomen kon worden zodat je later niet voor dubbele kosten komt te staan.

Auto voor APK en onderhoudsbeurt geweest geen bijzonderheden dus al met al tevreden.

Klant vriendelijk.

Klant vriendelijk en komt afspraken na.

In een zin: super.

Super. Leveren goed werk. Zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Al jaren een tevreden klant.

Een topbedrijf

Vanaf het eerste telefonische contact, tot aan de aflevering van de auto is alles goed geregeld. Bedankt Michel en de rest van het bedrijf voor deze correcte afhandeling van alles. Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van de Ford Ecosport. Cees van Dort

N.v.t

Betrokken en deskundig

Open, eerlijk en klantvriendelijk. Wij zouden er zeker terugkomen.

Goede ervaring met de werkplaats voor de servicebeurt van de Ecosport

Fijn dat er dit keer een video werd gemaild met info over het onderhoud en de staat van de auto.

Top auto, maar ontevreden over kwaliteit service.

Een 6 jaar oude Mondeo gekocht. Natuurlijk zie je graag meer inruil voor je oude auto, maar in goed gesprek met elkaar zijn we tot een deal gekomen en heb ik de auto gekocht. Gekozen voor het zekerheidspakket met minimaal ¼ volle tank, poetsbeurt, 6 maanden garantie. Hoewel ik heel erg tevreden ben over de kwaliteit en het comfort van de auto zelf, ben ik dat niet zozeer over de service van Sutherland Gorredijk. Dus met name voor de kwaliteit van de auto beveel ik de Ford garage aan. Bij aflevering zag alles er wel goed uit met ook niet meer dan een ¼ tank vol voor de 160km rit naar huis. Eenmaal thuis bij het beter bekijken van de auto blijkt de auto eigenlijk helemaal niet gepoetst van binnen en was de krik niet compleet en lagen er nog dingen van vorig eigenaar onder de kofferbakmat. Sutherland Gorredijk was bereid om dit te herstellen, maar dan wel in Gorredijk, zoals bij de koop ook overeen was gekomen. Bij de afspraak duidelijk aangegeven wat het probleem was met schoonmaak van interieur, is de auto nog een keer gepoetst. Eenmaal halverwege de weg naar huis kwam ik er achter dat alleen de punten die benoemd zijn (helaas ook weer niet allemaal) gedaan waren. Wat je op het eerste oog niet zag, was ook niet gedaan. Toen ik de directeur van het filiaal er op aanspraak was men bereid de auto nog een keer te laten poetsen, maar daar heb ik voor bedankt. Zou me weer een vrije dag kosten. ‘De auto wordt of is professioneel gepoetst’ houdt volgens mij zoveel in dat de auto gepoetst is voor de foto’s op de website. Niet zozeer bij aflevering. Mijn auto heeft mogelijk een paar maanden buiten gestaan. Neemt niet weg dat je je klant niet zo weg kunt laten rijden. Ze hebben nog wel geholpen met het overzetten van gebruiksonderdelen van mijn oude auto op de nieuwe. Mijn advies, zeker als je van verder weg komt. Maak hele duidelijke en gedetailleerde afspraken, liefst op papier Check alles voordat je het terrein af rijdt Wacht niet te lang op antwoord via de mail en bel

Goede communicatie, goed werk verricht.

zeer goed

Goede wijn behoeft geen krans.

Uiterst vriendelijk, beleefd en vakbekwaam personeel. Geen moeite is hen teveel om je het als klant tevreden te stellen. Voorbeeld voor vele andere bedrijven.

Netjes geholpen

Netjes geholpen en uitleg gehad over wat ze gedaan hadden.

Altijd goed

iedere keer weer alles volgens afspraak.

Nette goede verkoper Michel brouwer

Heb daar Mondeo gekocht , nette prijs voor m’n Volvo gekregen . Ga 8 mei m’n ford ophalen , zal ook wel netjes afgeleverd worden. Echt een fijne garage tot nu toe m’n ervaring met ze. Zeker aan te bevelen.

Prima en zeer klantvriendelijk bedrijf

Ik kom er al dik 25 jaar en diverse auto’s aangeschaft en laten onderhouden Duidelijke communicatie over de kosten en behulpzame monteurs die respect voor je auto hebben

Zeer tevreden over contact, service en kwaliteit

Goeie ervaring leuk contact

Heb een leuk contact met Hun gehad. Als tip zal ik meegeven als er iets vanuit de fabriek niet OK is dat vooraf te melden. Verder een leuke deal gehad bereidwilligheid en vriendelijk te woord gestaan

De service was goed!!

Een goede prijs kwaliteit verhouding!vriendelijke autoverkopers!