Fijn geholpen ondanks de 1,5 Mtr Corona afstand.

Prima geholpen en al onze wensen goed uitgevoerd.

Goed contact en nette service, aflevering en afspraken uitstekend

Ik heb Ford Sutherland in Gorredijk als zeer professioneel en prettig ervaren!

Open en betrokken

Prima video met uitleg

Klantvriendelijk

Goede informatie over de gedaan werkzaamheden

Mijn ervaring is een fijne garage waar je gebeld wordt bij onkosten wordt mee gedacht wat het goedkoopste is. Je kunt in termijnen betalen daar wordt niet moeilijk over gedaan gewoon een super garage

Er wordt altijd prettig en direct gereageerd op mijn vraag om hulp !

Mijn ervaring is dat je als klant ,ook als klant behandeld wordt. Vriendelijk en snel als er een probleem is, zoals het niet starten van je auto, als je op dat moment wel weg moet. Dan is er altijd snel hulp.

Alles goed uitgelegd Goede service en benadering Alleen verstaanbaarheid kan beter.

Vriendelijk en netjes geholpen

Mijn ervaring was positief

Geweldige service

Het is ver van mijn huis maar dan krijg je ook wat. Aardige mensen, snelle service en lekkere koffie.

Zeer servicegericht en goed werk

Auto precies op tijd klaar van beurt. Bij starten bleek toevallig net nu batterijtje van sleutel op. Werd direct en kostenloos vervangen als service. Hardstikke goed!

Geweldig goed geholpen!

Vaste klant bij de Ford Sutherland, Prima geholpen, ondanks de forse rekening. Geweldige mensen achter de balie, niets is hun teveel. De auto rijdt meer prima! Complimenten.

Klantvriendelijk. Goede service. Doen alles in overleg met klant.

Vriendelijke medewerkers, die open staan voor alle vragen die je hebt.

altijd prima!

onze ervaring is altijd prima, deskundig en klantvriendelijk

Erg goed

Snel en vriendelijk geholpen. Sutherland Heerenveen is een aanrader.

prettig geholpen prima service

prettig geholpen door Michel een goede deal gemaakt

Alles oke in Heerenveen

Alles oke in Heerenveen

Zeer goede service!

Goede service en uitleg. Zeer vriendelijk en eerlijk.

Zeer goede afhandeling

Zeer goede afhandeling

Ik word goed en vriendelijk geholpen.

Ik kom alleen voor de beurten en APK voor mijn auto en dan is de ontvangst altijd goed en vriendelijk. Daarnaast hoef ik nooit heel lang te wachten en is de kwaliteit altijd goed.

Goed contact, goede duidelijk

Niuwe banden, montage, balanceren en nieuwe ventielen aanbrengen en banden wisselen voor een goede prijs. Prima dus.

Geweldige Garage jammer dat ze zover weg zitten anders washet mijn vaste garage.

Ik heb hier mijn Ford C max gekocht Ik ben heel erg tevreden over de afhandeling.

Op alle fronten goede service.

Perfecte service. Geen verassingen.

Zeer klantvriendelijk en duidelijk

Je wordt altijd zeer vriendelijk ontvangen, en er staat altijd een auto klaar om te gebruiken ,als je auto in reparatie is

Uitstekend bedrijf

Vlotte en vriendelijke bediening.