Prima service en duidelijke uitleg!

Perfecte communicatie

Tevreden en goed.

Op di. een lekke band, een schroef. Vlot geholpen. half uur. Vorige week: winderbanden besteld, op wo. middag aangekomen afspraak voor diezelfde dag gemaakt. Snel gewisseld, binnen drie kwartier auto weer rijklaar. Vriendelijk.

Klant vriendelijk!!

Zeer vriendelijk personeel, aan de receptie, bij de verkoop afdeling en de monteurs en waar nodig wordt tijd genomen om de klant te helpen. Als men komt met problemen van de auto, wordt naar een oplossing gezocht! Zowel aan de receptie als door de verkoopmedewerkers. Verkoop van een auto verloopt altijd zeer goed.

Geweldig.

De ontvangst was prima, gastvrije en erg aardige medewerkers. Heerlijke koffie. Een fiets geleend en even door Heerenveen gefietst. Wat ook erg leuk was, is het filmpje dat tijdens de APK werd gemaakt

Geweldig, klantvriendelijk, flexibel, betrouwbaar, kwaliteit

Geweldig, klantvriendelijk, flexibel, betrouwbaar, kwaliteit. Een goede relatie met Sutherland. Kennen de mens. Fijn om daar te komen en mooi dat ik op de mannen kan vertrouwen. Staan altijd voor mij klaar.

Zeer prettig zaken doen

Uitermate prettig contact bij aankoop van een jonge occasion met inruil. Zeer correcte afhandeling bij de levering. Het vertrouwen zeker waard!

Een fijne betrouwbaar garage maakt auto rijden goed

Je wordt er goed geholpen en altijd overleg en maakt dat je met goede onderhouden auto de weg op gaat.

Tot nu toe een goede ervaring

klein probleempje gehad gelijk prima opgelast.

Zeer te vreden over het doen van onze auto De uitleg wat stuk was en vooral de video film wat jullie stuurde

Netjes personeel. En goed geholpen.

Mijn ervaring met Ford is zeer goed. Duidelijke info over de reparatie die is verricht.

Werknemers zijn Altijd klantvriendelijk..en behulpzaam...

Wat afgesproken is word 100% waar gemaakt.

Klantvriendelijk en met een ongedwongen zijn we snel tot een mooie samenwerking gekomen. Met niets te weinig en niets teveel en een hele goede service. Vanaf de eerste afspraak tot levering van onze Ford Tourneo Courier is het gegaan zoals met elkaar afgesproken. En de klantvriendelijkheid en gastvrije overdracht tijdens de levering sloot aan bij onze eerste beleving en goede gevoel dat wij hadden. Het was voor ons zeer zeker de moeite waard om vanuit Eindhoven naar Heerenveen te rijden om bij Ford Sutherland een nieuwe auto te kopen. Wij zijn gewoon héél tevreden. Hopelijk mogen we de auto in goede gezondheid en met veel plezier nog lang rijden.

weer goed als altijd

weer goed als altijd.

Mijn vrouw was met haar auto Ford Focus stil komen te staan in Joure. De accu was kapot. Omdat ik de auto met mijn Ford Focus wilde starten door middel van startkabels en na het starten naar de garage wilde reiden. Startkabel kon ik lenen van de garage. De accu was kort erna vervangen. Alles snel opgelost.

Goed en vertrouwd

Duidelijke communicatie. Als er iets bijzonders aan de auto mankeert, dan wordt er eerst even gebeld om het toe te lichten en toestemming te vragen voor herstel. Zo heb je nooit verrassingen bij het onderhoud. Ook kun je de onderhoudsbeurten naar believen aanpassen.

Uitstekekend!

Goeie service.

Afspraak wordt correct nagekomen.

Online planningsafspraak werd overeenkomstig de vragen uitgevoerd. Als er al een negatief punt is dan zijn het de kosten van een grote beurt van de auto. Ik vind die aan de hoge kant.

Als altijd klantvriendelijk en deskundig

Onze auto is, hoewel geen Ford, in goede handen bij Sutherland. Als altijd zijn de medewerkers klantvriendelijk (10+) en krijg je genoeg deskundigheid om je auto verantwoord en veilig op de weg te houden. Daarvoor onze dank!

Vriendelijk en goed

Kom al heel lang bij deze garage. Heb helemaal geen verstand van auto's maar er wordt niet meer gedaan dan nodig is.

Goede afspraak en correcte behandeling

Vooraf werd mij duidelijk gemaakt wat er moest gebeuren o.a. nieuwe distributieriem, de kosten hiervan en de gebruikelijke dingen bij de jaarlijkse beurt. Hierbij werd ongeveer aangegeven welke kosten hiermee gemoeid waren, dit was erg plezierig. Aan het einde van de dag gebeld dat de auto weer klaar was. Prima service.

Alles naar volle tevredenheid.

Een ieder is vriendelijk en behulpzaam. Werkzaamheden goed uitgevoerd.

Juiste en correcte service

Zeer goede en juiste service en netjes een goede vervangende wagen meegekregen.

Al jaren een prima behandeling.

De online afspraak was snel gemaakt. Op de dag van de afspraak werd ik vriendelijk ontvangen en lagen de gegevens van mijn doorgegeven opmerkingen klaar. Het vervangend vervoer stond klaar. De video van het geconstateerde gebrek liet duidelijk zien wat er aan de hand was. Kortom, een zeer klantvriendelijke uitvoering van de jaarlijkse onderhoudsbeurt.