Vriendelijk

Beleefd, voldoende uitleg.

klantvriedelijk en duideluk

Altijd goede service en super vriendelijk

Persoonlijke benadering, zeer vriendelijk en meedenkend.

zeer vriendelijk

goed geholpen toch nog een vraag waarom geen Nederlandse instructie boek bij de auto

Uitstekende dealer

Medewerkers denken mee met de klant en stellen zich flexibel op.

Klantvriendelijke en professionele service

Ik kreeg hier gelijk een goed gevoel

Mooie zaak, zeer vriendelijk personeel. Auto werd tip top afgeleverd.

aankoop en onderhoud zeer tevreden

onderhoud aan wagenpark is belangrijk en daar zijn jullie goed in. men wordt correct behandelt

Duidelijke afspraken en uitleg

Duidelijke afspraken en uitleg

Aardige verkoper en prettig geholpen

Fijn geholpen bij de aanschaf van onze auto

Bij aankoop van onze auto zijn wij prima geholpen. Ook bij de aanschaf van onze vorige auto was dit keurig in orde. Ook de garantie was goed en is alles keurig afgehandeld.

prettig geholpen

Service is uitstekend onduidelijkheid blijft

Medewerkers aan de balie zijn vriendelijk. Goede service dat men thuis wordt gebracht en opgehaald. Helaas kreeg ik niet duidelijk wat nou de oplossing is voor de donkere koelvloeistof en reservoir. Volgens mij kan gecontroleerd worden op lekkage van het koelsysteem. Dit werd echter niet voorgesteld. Rijd nu met onzekerheid rond.

Prima.. maar schrok enorm van de prijs..

Beetje verbaasd over wat alles moest kosten. En het feit dat er ongevraagd een bepaalde ruitenvloeistof in wordt gegooid is ook niet helemaal lekker.. Wij willen graag de auto, dealer onderhouden vanwege kwaliteit en waardebehoud.. maar het is nu wel bijna aantrekkelijker om naar KwikFit te gaan.. Verder aardige mensen

Zeer goede service en adviezen

De medewerkers zijn altijd vriendelijk, meedenkend, behulpzaam. Met als gevolg goede adviezen en service

Betrouwbaar. Niet moeilijk doen. Uitstekende service

Heb al jaren een Ford, mag er graag in rijden.

Goede service, en vriendelijk personeel.

Afspraken worden nageleefd en vriendelijk personeel.

Net bedrijf met goede communicatie

Auto voor beurt gebracht. Keurige communicatie over de kosten en de verwachte kosten in de toekomst.

Als altijd goed.

Goede technische service. Video van inspectie s aardig maar is voor mij niet echt nodig. Persoonlijke benadering wordt zeer gewaardeerd. Wasbeurt is een goede extra service. Wat mij betreft standaard.

Hele goeie service en goed advies! Word ook mee gedacht in oplossingen en of oorzaken!

Uitstekende service.

Weer plezierig, keurig ontvangen en geholpen bij de servicebeurt.

Alles was gewoon goed

prima bedrijf

vlotte service en nette afhandeling. goede uitleg.

Prima garage

:Ik ben erg tevreden over het bedrijf, correct en netjes behandeld

Ik werd als klant deskundig geholpen.

Plezierige communicatie en direct transparant en helder over de inruilwaarde van de diesel. Keuze lag bij mij zonder druk. Vond ik zeer aangenaam.