Teleurstellend en niet klantgericht
Deze review betreft de verkoop afdeling van Ford Sutherland Heerenveen.
De review betreft dus niet andere vestigingen van Ford Sutherland en ook niet de werkplaats van Ford Sutherland Heerenveen.
Op 31 oktober j.l. bij Ford Sutherland langs geweest voor een occasion die wij op de website hadden gezien.
Met een verkoper de auto en alternatieven besproken en in twee occasions wezen proefrijden.
Keuze gemaakt en de aankoop i.s.m. de verkoper in orde gemaakt.
Levertijd: ongeveer 4 weken.
Met een goed gevoel zijn wij daarna weer naar huis gegaan.
3 weken na aankoop nog niets vernomen. Email gestuurd naar de verkoper. Geen antwoord (verkoper voor langere tijd afwezig). Zelfde vraag op 24 november, aan verkoop afdeling van ford Sutherland Heerenveen.
Geen reactie. Derde poging nu ook naar het email adres van de verkoop afdeling van Ford Sutherland
Op 27 november: telefonisch bericht;
Na bijna 4 weken (op 1 dag na) was het nog niet bekend wanneer de auto geleverd kon gaan worden.
Ook gaf de verkoper aan dat de verkoper die mij mijn auto had verkocht langere tijd afweizg was en dat zijn verkopen niet actief bewaakt worden door andere verkopers.
Eventuele updates kon ik krijgen door contact op te nemen, maar er werd aangegeven dat er niet actief contact met mij opgenomen zal worden.
Op 3 december nog maar eens gebeld voor een update, maar nog geen nieuws en leverdatum nog steeds onbekend.
Op 11 december (6 weken na aankoop) nog maar een poging gewaagd voor wat nieuws.
Hierbij werd aangegeven dat de auto niet geleverd kon worden voor kerst (8 weken na de aankoop).
N.a.v. dit bericht aan de verkoop afdeling aangegeven dat ik dit niet acceptabel vind en dat ik de koop wil ontbinden.
In overleg koop ontbonden en ik zou hier een bevestiging van krijgen.
Op 12 december nogmaals gevraagd om een bevestiging van ontbinding koopovereenkomst,
Hierop wel een snelle reactie gekregen (van D. Sutherland) dat de koop was ontbonden.