Zeer klantvriendelijk

Ik had online een afspraak gemaakt waar je zelf de datum kan vastleggen en de bestaande problemen met je voertuig meteen aan kan geven. Gelijk de zelfde dag een bevestiging gekregen erg gemakkelijk en snel geregeld. En als vaste klant krijg je gratis op de dag dat je voertuig wordt nagekeken een vervangende auto mee. Top service en alles goed geregeld.

prima service

Je wordt uitstekend behandeld, koffie staat altijd klaar.

Uitstekende service

Gewoon een topbedrijf waar je duidelijk uitleg krijgt en men de tijd neemt voor de klant.

Goede sevice en vriendelijk personeel.

Gewoon zo doorgaan.

Super bedrijf

Heel netjes en vakkundig geholpen

Goede service en klantvriendelijk.

Bij problemen wordt er direct een oplossing gezocht.

Goed, volgens afspraak.

goede service

Vier nieuwe banden gekocht en na twee dagen linker voorband plat. Kwam door lekke velg. Garage heeft auto direct opgehaald (met een compressor is de band opgepompt) en 's middags stond ie weer voor de deur. De garage had nog een velg liggen. Probleem is heel mooi opgelost. Ik hoefde niks te betalen. Goede service.....

Goede service!

Tijdens het wisselen van de winterbanden zagen ze dat de remblokken moeten worden vervangen. Na telefonisch overleg werd het ook gelijk uitgevoerd. Goede service! Een punt: op tijd afspraak maken want het is hartstikke druk.

Onderhoudsbeurt redelijk

Voor het bedrag wat er wordt gevraagd verwacht je dat ze een check list hebben, helaas is de handrem niet gechecked. Verder prima service en tijdig op de hoogte van banden profiel en prima leen auto.

Afspraken nakomen

Er werd niiet gecommuniseerd over alle kosten.

Goede en snelle service. Zeer tevreden!

Reparatie eerder klaar. Goede kwaliteit en vriendelijke service.

Omstreeks 1959 had ik mijn eerste Ford na die tijd geen ervaringen meer gehad met dit merk. Tot op de dag dat ik de Ford Kuga hybride tegen kwam in Groningen ik was gelijk verliefd op deze uitvoering. Proefrit gedaan…een geweldige auto om mee te rijden.

Werd goed geholpen met probleempje met de auto.

Positief

Zeer goed, meedenkend en goed communicerend

Altijd goed, er wordt meegedacht en snelle actie

Verkoop afdeling goede ervaring

Betreft aanschaf 2e hands auto. Prettig geholpen, over de prijs was te praten plus een volledig service beurt. Geen goede communicatie tussen de afdelingen.

Prima vakmensen

Altyd freonlike ûntfangst yn it frysk.

Ferrassend, dat filmke oer de kontrõle punten.

Prima onderhoud.

Prima onderhoud. Correct. Vriendelijk. Leuk met video verslag.

Vakkundige autodealer

Enthousiaste autoverkoper, die met je meedenkt! En bovendien zich inleeft met de wensen van de klant! Prima en betrouwbaar adres.

Vriendelijk , Goede uitleg en meedenkend.

klantvriendelijk en persoonlijk. Doet wat ze afspreken. goede dealer!

klantvriendelijk en persoonlijk. Doet wat ze afspreken. goede dealer!

Geweldig bedrijf. Heerlijk om mee samen te werken

Goede en snelle service, staan altijd voor ons klaar, geen moeite teveel, persoonlijk, professioneel, voelt goed. Ben zeer tevreden.

Heel erg goed

Afspraak makem voor apk en beurt wasleuk.ophalen auto,goede uitleg wat er aan gedaan was,duidelijk.video was duidelijk en interresant.tot de volgende afspraak.