Correct

Keurig.

Service

Meedenken

Goede garage, uitstekende service en deskundig personeel

Uitstekend, altijd prima en snel geholpen tegen een te verwachten prijs! Dat geld voor zowel de verkoop als het onderhoud.

Dik in orde!

Zowel aan de balie als contact met een monteur, het is altijd correct en vriendelijk.

Sutherland Wolvega... Een voorbeeld bedrijf voor Nederland

Gewoon goed. Monteurs zijn kundig en met humor. Sipke is een top gozer en mijn persoonlijke voorkeur van wat betreft monteurs gaan uit naar Frank, al doen Mart en Henk er zeker niet ten onder. Mark is natuurlijk ook een top gozer!

Ford focus wagon 1.6 2005 gekocht. Er waren wat kleine dingen deze zijn keurig opgelost erg blij mee.

Prettig zaken doen

Verleden week onze Ford ecosport opgehaald in Heerenveen we zijn er blij mee. Wat ging hier aan vooraf, zoeken in de buurt waar ons huisje staat. Door tijdgebrek bij Sutherland Heerenveen beland, aldaar geholpen door Kevin een rustige gast die relaxt overkwam. Al met al Prettig zaken gedaan met hem.. alles correct afgehandeld allemaal.

Vriendelijk en begripvol.

Helemaal goed. Vriendelijk. Altijd een leen fiets of thuis breng dienst. Wat meer kan ik zeggen?

Vriendelijk

Erg vriendelijk ontvangen meedenken service erg goed

Wedrom prima voor elkaar

Top service, volgens afspraak. Netjes gebeld over aandachtspunten

Ieder mens en dus ook een bedrijf heet z'n eigenaardigheden. Ik ben altijd tevreden geweest.

altijd een goed gevoel gehad bij Sutherland. Garages in het algemeen vind ik slechts zelden een goed gevoel geven. Bij mijn laatste bezoek/afscheid vond ik dat ook bij Sutherland.

Goede uitleg en tijd voor de klant

Goede service en staan voor je klaar.

Ik ben al jaren bij Ford Sutherland en mijn ervaring is tot nu toe goed geweest en vertrouwd want veiligheid en goede service is toch belangrijk.

prima service duidelijke uitleg over de werkzaamheden

Fijn geholpen

Op fijne manier geholpen door Kevin. Geen gladde praatjesmaker. Goed gevoel bij bedrijf

Snelle service

Binnen 24 uur apk afspraak gemaakt . En uitgevoerd . snelle service

Altijd vlot en goed geholpen

Ben al jaren klant en nog nooit een probleem met de service gehad

erg goed

laagdrempelig klantvriendelijk komt afspraak na communiceert goed kleine garage in joure vind ik erg goed in het persoonlijk contact

Correcte behandeling vsn onze auto's

Goede service, klantvriendelijk

Prima behandeling met open oor voor opmerkingen.

Prima, er is echter te weinig bekend bij Ford over mijn pluginhibrid, maar ik verwijt dat de garage niet.

goede communicatie,prettige ervaring.

Alles volgens afspraak.

Aandacht en vriendelijkheid

Dit was mijn eerste contact (eerste beurt auto) met de "onderhoudsafdeling".

Rijd weer super.

Ontvangst als vanouds. Bij het weg rijden mijn eerste indruk, Hier is tenminste wat aan gedaan super.

Prima in orde.

Alles prima in orde, alleen de toegestuurde video van de beurt werkt niet. Als je zoiets doet moet het ook goed werken, maar dat heeft niks met de kwaliteit van de onderhoudsbeurt te maken.