deskundig en klantvriendelijk

mijn ervaring met Sutherland Heerenveen is prima. Ze zijn deskundig en klantvriendelijk. Wel aan de prijs.

ik ben zeer tevreden

je word altijd gebeld als iets bijzonders is en dan word ook de prijs van de koste bepaald dan weet je waar je aan toebent dat vind ik geweldig in een woord ik ben zeer tevreden

Is goed

Kan je niet oordelen is een goed garage kan het iedereen aan raden.

prima service

Vooraf wordt er verteld wat er moet gebeuren en hoeveel dat kost. in mijn geval werd uk gebeld dat de achterbanden vervangen moesten worden en hoeveel deze kosten. prima service, zo kom je niet voor verrassingen te staan.

Er word geluisterd naar behoefte. En er word meegedacht!

Geweldige service

Prima service,lekker bakkie, de mannen goed op schik,wat wil je nog meer.

prima uitstekend

vooraf op de hoogte van wat er moet gebeuren ook een indicatie omtrent het kostenplaatje in een woord alles goed afgewerkt..

Zoals gebruikelijk is alles rondom de controle van de auto perfect verlopen.

Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan. Op mijn vragen kreeg ik duidelijk antwoord. Ik ben op de hoogte gehouden van de werkzaamheden.

Service prima. Tevens uitleg waarom en waarvoor bepaalde handelingen zijn uitgevoerd.

Er wordt meegedacht met de klant

Positief en vriendelijk

Niet voor niets al tientallen jaren bij sutherland

Zeer goede service vriendelijk behulpzaam wanneer je ook maar lang komt super!!!

prima behandeld en goed ingelicht over kosten

Duidelijke afspraken gemaakt met medewerkers, die ook zijn nagekomen. Jammer is het wel dat ik net voor 17.00 uur wordt gebeld dat auto gereed is en ongeveer 15 minuten later bij de vestiging aankom en medewerker ontvangst balie niet meer aanwezig is. Gelukkig was de directeur nog bereid om mij te helpen. Voor het overige tot nu toe altijd zeer tevreden geweest over ontvangst, behandeling en vooraankondiging van eventuele kosten.

erg goed

wijze van communicatie door de receptiemedewerkers

Zoals altijd prima

Uitstekende service

Alles volgen afspraak.

Prima.

Als altijd prima service

Keurige garage

Prima garage! Zeer vriendelijk en zo ver ik het kan beoordelen correcte service . Ze denken met je mee en geven goed advies .

Goeie service en vriendelijk personeel

Goe8

Wordt vlot geholpen

Super trots met de aankoop

Mijn ervaring met Ford Sutherland ben ik zeer tevreden over. De verkoop als aankoop is allemaal netjes geregeld en afgehandeld. De verkoper Leon is een zeer gastvrije heer. Hij doet zijn werk netjes en met plezier. En geeft een goed gevoel bij de verkoop. Ik rij er al paar dagen met plezier met mijn Ford fiesta st line. Ik ben super blij met de aankoop. Nu ben ik er nog meer van overtuigd dat Ford's goeie auto's zijn! Bedankt voor de service

Accuraat en klantvriendelijk.

Weer snel geholpen.

Mijn garage gebeld, in de wacht. Na paar minuten iemand aan de lijn, doorverbonden, weer in de wacht. 4 wachtenden voor u. Ik bel Sutherland, meteen iemand aan de lijn en kon de volgende ochtend meteen langskomen. Remmen op, onderdelen waren op voorraad, na 1,5 uur kon ik weer op pad. Top!

Top, snel, betrouwbaar en klntgericht

Geweldig geholpen door Robert Veenstra. Een contactpersoon waar menig garage jaloers op mag zijn. Meedenkend, veel kennis en oplossingsgericht. Grote klasse.

Goede voorlichting over de Gebreken

Prettige mensen aan de telefoonj

Auto gebracht voor onderhoudsbeurt, apk en een bandenwissel. Kreeg een prijsopgave die achteraf goed klopte. Vervolgens een leenauto meegekregen. De volgende dag de auto weer opgehaald zoals afgesproken. Een paar dagen later kreeg ik via de mail een video van de werkzaamheden. Kortom, een goede service bij een prettig bedrijf.