Helaas, geen passende oplossing.

Helaas heeft Sutherland mij weer geen passende oplossing kunnen bieden. magneet koppeling van de airconditioning is kapot. Deze Ford garage kan dit onderdeel echter niet leveren. Jaarlijkse onderhoudsbeurt is wel prima uitgevoerd.

Service goed

Klantvriendelijk, behulpzaam team.

Gebeld voor een proefrit van een prachtige Ford Fiesta. Alle medewerkers waren zeer vriendelijk aan de telefoon. Afspraak was snel ingepland, prima service. Daarnaast gingen de onderhandelingen gemoedelijk en soepel. Een aanrader voor een ieder die graag een Ford wil rijden!

Erg tevreeden

vriendelijk en goed geholpen

Auto voor een grote beurt en APK heen gebracht, gevraagd naar vervangen distributieriem, Maar onze auto had desbetreffende aantal kilometers niet bereikt, Telefonisch contact gehad met Sutherland dat de auto wel de leeftijd had voor vervanging distributieriem. Leen auto probleemloos omgeruild vanwege formaat welke te groot was voor mijn vrouw, Paar dagen later alles weer in orde.

Zeer prettig

Iedere keer worden we zeer prettig en ontspannen ontvangen door de receptionist Jan Heida. Hij creëert een heel leuke sfeer. Men kent je ook echt. Bijzonder want zo vaak komen we niet in de garage. Logisch, want er mankeert nooit wat aan onze auto.

Prima ontvangen.

Auto kleine beurt,prima verder.

Correcte benadering en even meedenken bij klantvraag..

De 30.000 km beurt is goed uitgevoerd. De rekening vermeld twee bedragen met en zonder btw. Er staat geen specificatie van de verrichte werkzaamheden en de prijzen van de gemonteerde vervangingsonderdelen, nog de prijs van de vervangen olie op. Kortom een factuur die weinig inzicht biedt. Het zal wel...

Eerlijk en transparant

netjes geholpen, geen druk in de onderhandelingen. Kom er graag nogmaals

Geweldig in 1 woord.

Wordt prima verzorgd.

Meedenkend over service en onderhoud

Vooraf overleg over uit te voeren werk en praktisch meedenkend om de kosten beperkt te houden.

Correcte afhandeling, pruima service!

Zie boven.

Netjes geholpen

Prima communicatie tussen ons als klant en bedrijf.

Ingeval van reparaties van aan onze auto is steeds overleg mogelijk.

Plezierig contact en goede service

Onze auto moest een onderhoudsbeurt hebben, deze hebben we laten uitvoeren door Sutherland Drachten. Een afspraak was snel gemaakt en er was een leenauto beschikbaar. Leuk om een video te ontvangen van de werkzaamheden! Bedankt en tot de volgende keer.

Occasion aangeschaft in Drachten. Uitstekend geholpen door Marcel. Hier kun je met een gerust hart een auto kopen.

Goed en snelle service.

Ben goed behandeld en vriendelijk personeel en vakbekwame mensen. Daarom blijf ik hier komen Toppy fort peroneel.

Top bedrijf !!

Zeer goed.

Als goed.

goede service en contact

Ik ben al jaren klant bij Sutherland tot volle tevredenheid. Goede service en prima contact met de medewerkers.

Het is bijna altijd goed geregeld

Ik rij heel weinig, maar de auto moet een keer, volgens de regels, per jaar voor een beurt. Ik zou graag meer afstemming zien wat er per jaar voor onderhoud nodig is. Ik rij 6000 km per jaar. Volgens mij is elk jaar olie verversen niet nodig, ik vraag dus een betere afstemmen wat er nodig is met dit aantal km per jaar.. Overigens ben wel zeer tevreden over de garage afdeling.. Geert Woudstra

Perfecte service!!!

Konden terecht op korte termijn. En een leenauto kregen we mee. Bij het ophalen van onze auto was hij schoongemaakt van binnen en buiten. Perfect!!!

vriendelijke monteurs en goede vakmannen

Bij binnen komst wordt je vriendelijk ontvangen ,kan altijd kop koffie krijgen.Kom hier al wat jaren en heb goeie ervaring met aflevering van de auto.

service op tijd op maat

super gelijk aangepakt bedankt wiebe de Boer

zakelijke en vriendelijke service

garage Sutherland is één van de weinige adressen die een Ford Galaxy kunnen leveren met de specificaties die ik zoek