Zeer correct en keurig geholpen met een defect

Zeer kundig en professioneel geholpen met een airco probleem. Ook goed meegedacht met de klant en flexibel met inplannen!

Open en transparant

Sutherland maakt waar wat het beloofd.

ik word prima geholpen

alleen jammer dat het voor de tweede keer is fout gegaan met het vervangen v.h. brandstof filter hierdoor diesel lekkage en voor een tweede keer naar de garage moest dus een extra controle door een chef werk plaats kan volgens mij geen kwaad.

Goede service en informatie

Er wordt goed gecommuniceerd over de problemen bij een onderhoudsbeurt en in overleg opgelost.

Ze denken met je mee.

We zochten een auto voor onze zoon. Opnieuw geweldig geholpen! Het is al de zesde Ford die we bij ze kopen. Vier ervan zijn nog altijd van ons en hebben ze ooj in onderhoud. Hele korte lijnen, prima service, lage prijzen.

Goed advies en service

Zoals hierboven beschreven

Altijd goed

Altijd goed

Snel, behulpzaam, vriendelijk en medewerker weet precies hoe hij alles moet doen.

Medewerker nam alle tijd, was geïnteresseerd en zeer behulpzaam. Goede service.

Top service.

Alles bij aankoop werd vlot afgewerkt.

duidelijk

Prima service en duidelijke afspraken qua prijs en evt. reparaties

De APK keuring en de grote beurt is weer prettig geregeld.

Zie boven.

oke

Tevreden over afspraken.Had wel verwacht dat bij montage nieuwe banden de velgen zouden worden gereinigd.

Prima dealer

Duidelijk uitgelegd wat er gedaan.

Ben altijd zeer tevreden met het baliecontact en de service

Wordt altijd zeer prettig te woord gestaan, duidelijke uitleg en goede terugkoppeling

Uitstekende garage

Al jaren m'n autos in onderhoud bij Sutherland in Wolvega. Vakkundig personeel en er is altijd ruimte voor overleg. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

Goede mooie auto

De auto was boven verwachting mooi. Qua uiterlijk nog mooier dan de foto’s. En hij rijdt ook nog goed. Verkoper Michel was heel vriendelijk en duidelijk. De afhandeling olv Kevin verliep wat stijfjes, maar desalniettemin heel tevreden.

Correcte afhandeling van onderhoudsbeurt

Positief

Fijn contact en uitstekende service Gorredijk

In Gorredijk Vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Fijn contact en men heeft meegedacht in oplossingen. Na de oplevering schade ontdekt die op hun kosten zijn gemaakt. Fantastische service!

Nette goede service

Vriendelijk en vakbekwame mensen met goede serviceafhandeling

Goed contact en behulpzaam voorafgaand. Oplevering en after sales kan stukken beter

Voorafgaand via app veel contact gehad over afsluiten koop. Proefrit en directe oplevering (2,5 uur rijden naar Drachten) dit alles in prima overleg en zelfs nog aanbod om naar ons toe te komen voor proefrit. Auto stond klaar voor proefrit en koop gesloten. Nog opmerking over staat van schoonmaak van de auto. Verkoper zegt auto te hebben schoongemaakt. Op site staat bij de zekerheden koop occasion grondige schoonmaak. Bij thuis komst onder de motorkap en langs de ramen nog erg vies oa bladeren in luchttoevoer. Bij optillen van de matjes ook hieronder nog vies. Deur stijlen binnenkant niet schoongemaakt. Verkoper geeft toe bladeren vergeten te zijn. Naar mijn idee alleen buitenkant schoongemaakt en matjes gezogen. Verder absoluut geen grondig schone staat van de auto. Zelf volgende dag nog 2 uur bezig geweest maar krijg hem natuurlijk nooit zo schoon als gespecialiseerd bedrijf wat naar mijn idee bij de grondigheid hoort zoals vermeld op site. Vlekken in bekleding achterbank. Hier is naar mijn idee duidelijk op bezuinigd om winstmarge zo groot mogelijk te maken. Bij inruil reserveband en krik ingeleverd. In gekochte auto blijkt bij thuiskomst geen reserve band en krik aanwezig. In contact wordt nu gezegd dat band en krik naar huisadres wordt opgestuurd wat een goede oplossing is maar zeker voorkomen had kunnen worden. Factuur tot 2 x toe een foto en geen officiële factuur. Voorbanden net op profiel en bijna lege tank terwijl verkoper weet dat je nog 2,5 uur moet rijden. Iets voller had service geweest. Kortom voorafgaand prima contact en goed gevoel, achteraf toch een stuk minder en zijn zeker nog sterke punten ter verbetering te vinden. Ook ik had natuurlijk bij oplevering op bovenstaande punten zeker kunnen letten en is een goede leer voor de volgende keer. Bij vorige keer aankoop auto bij officiële Ford dealer was dit echter allemaal keurig geregeld. Met kleine overtuiging toch een aanbeveling maar vooral op het contact voorafgaand en zeker niet op de oplevering

Twijfelachtig

Auto op 29-05-2020 gekocht, nu 10-06-2020 nog niet bekend wanneer aflevering is? Ik vindt een gebruikte auto kan volgens afspraak gemakkelijk binnen een week afgeleverd worden.

Klantgericht

Klantvriendelijk te woord gestaan en men heeft meegedacht in oplossingen. Snelle en goede service.

Zeer tevreden met de deskundige, vriendelijke service die wij hebben ervaren

Er werd zeer snel contact opgenomen na de aanvraag voor een inruiltaxatie. Het verdere verloop van proefrit tot aan verkoop verliep soepel en klantgericht. Verkoper nam ook snel contact op bij gestelde vragen. Kortom: prima ervaring!

Geweldige service en fijn contact!

Geweldige service en fijn contact!