Snelle service

Snelle service

Skecht

Olie verversen 600.euro Specificatie niet mogelijk. Bij wet verplicht. Zaterdag nog even prijs opgevraagd bij garage hier ongeveer 200 euro. Goede auto maar de rest valt onder diefstal

Ik ben keurig geholpen

Goed geholpen, prima communicatie.

Prima garage

Snelle en correcte wijze van communiceren. Duidelijke afspraken en uitleg.

Accu was kapot en deze kon na tussenkomst ANWB, gelijk worden vervangen.

Professioneel en vriendelijk

Ik kom al jaren bij Sutherland en de service is in orde.

prima geholpen, goede service.

Gastvrij en eerlijk

Wij komen altijd erg graag bij Sutherland Drachten. En ook de andere vestigingen geven ons een welkom gevoel. In Drachten worden we altijd gastvrij onthaald en ze nemen altijd alle tijd. Geven goed advies en bieden eerlijk.

Goed en vriendelijk personeel

Heb 3 weken geleden een auto gekocht bij deze dealer goede service en goed personeel die de tijd neemt voor je ook al waren zo opdat moment met zijn 2tjes ivm ziekte en dat op de drukste dag van de week. Ze namen echt de tijd voor je.

Uiteindelijk goed geholpen

Wat verwarring over de te bestellen nieuwe banden en daarvoor toestemming nodig van de Leasemaatschappij. Verwacht teruggebeld te worden zelfde dag, zelf gebeld en volgende dag wel teruggebeld. Maar moest s'middags nog een keer terug komen voor het meten van het bandenprofiel. Had volgens mij dag daarvoor ook gekund. Maar verder prima en altijd vriendelijk te woord gestaan en de service prima.

prima geholpen

prettige ervaring ,ik zie uit naar de verdere afhandeling,

Zeer goed.

Professioneel bedrijf. Goede service. Goed geholpen met tijdelijke vervoer.

Moest 2x terug komen voor dezelfde reparatie

Heel verhaal

Duur

Gezien het bedrag mag een ritje door de wasstraat er wel tegenover staan.

Geweldige service

De auto moest met spoed een nieuwe uitlaat. Bij de vestigingen werd gekeken waar dit zo snel mogelijk kon. Keurig opgelost.

Slechte communicatie en valse verkoop.

Ford Sutherland Heerenveen heeft mij beloftes gedaan en zijn ze niet nagekomen. Lang moeten wachten op de auto, vervolgens door verwezen naar locatie Sneek. De infotainment zou gemaakt moeten worden, als zowel klepjes die misten. Ik mag de auto ophalen en vervolgens doet de infotainment het niet zoals het zou moeten doen. Blijkt dat de auto de functies ook niet heeft. Ik ben dus iets verkocht wat de auto helemaal niet heeft. Naast dat de communicatie tussen beiden locaties moeizaam gaat, zijn ze ook onwijs moeilijk in een redelijke tegemoetkoming. Ik wil graag anderen adviseren om goed na te denken om hier een koop te doen. Ik heb zeer spijt van de aankoop en zou er in de toekomst nooit meer een auto kopen.

Prima geholpen.

Prima geholpen.

Vlotte afhandeling van afspraak tot controle auto in werkplaats.

Prima ervaring nette en relaxte mensen heb mijn volgende afspraak gemaakt in Sneek

Professioneel bedrijf

De Focus EB 1.0 uit 2013 gebracht voor onderhoud met een APK. Net als voorgaande jaren ontving ik weer een linkje naar de video waarin getoond werd hoe het was gesteld met een aantal veiligheidscontrolepunten. De noodzakelijke reparaties en advies punten werden afzonderlijk getoond met de bijbehorende kosten. Daarna kun je ieder punt afzonderlijk aan vinken alvorens de reparatie gestart wordt.

vriendelijke, vakkundige service.

Vriendelijk te woord gestaan. Afspraak goed nagekomen A.p.k.en "beurt" goed uitgevoerd .

Prima klantervaring

Hoewel niet eerste keus, toch langs geweest voor bekijken en proeftest van een interessante occasion. Prettig geholpen zonder gepushte te voelen. Veel informatie gekregen. Uiteindelijk besloten vanwege alle plussen om de occasion te kopen. De auto kon pas drie weken later een beurt krijgen vanwege krapte, maar kleine wensjes die opgemerkt waren aan de occasion, waren al ingelost toen de auto opgehaald kon worden.

Duidelijkheid en gebeld met inschatting kosten.

Prima service.

Prima geholpen

Prima geholpen leenfiets meegekregen super

Bedrijfsgegevens

Kattebos 148

8446 DB Heerenveen

513623 415

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.