Goede begeleiding bij aankoop ford fiesta

Als Ford Focus gebruiker maar weer naar Sutherland voor een andere auto. Dit keer werd het een Ford Fiesta,hebben we voor pakweg 30-35 jaar terug ook gehad. Het nieuwe type vinden we mooi,lekker sportief . Alleen heeft het allernieuwste type een veels te grote display midden in en op het dashboard en dat vinden wij niet mooi. Het type daarvoor heeft dit niet en daar zijn we voorgegaan. Onze keuze viel op een 1 ltr , 3 pitter maar wel met 100 pk. Rijd goed en we zijn dik tevreden maar ook zijn we door Marcel Kleefstra in Drachten goed en spontaan geholpen die wel op de centjes van zijn baas let.

Goede service!

Airco gemaakt : probleem gratis verholpen , net buiten de garantie. Dat is wel een taartje waard!

Goede service en goed contact

Goede en snelle handel

Alles correct uitgevoerd

Grote beurt van mijn Ford Mondeo is helemaal naar wens uitgevoerd. CaseEen vervangende auto wordt als zeer prettig ervaren

Goed behandeld

Klacht is goed behandeld en opgelost.

Prima.

Personeel is vriendelijk, behulpzaam en laagdrempelig. Ook de video vond ik een leuke toevoeging. Zo zie je je auto eens van de andere kant!

Een serieuze goeie dealer garage

X

Prima vak mensen zeer vriendelijk goede prijs kwaliteit verhouding

Goed geregeld

Wij hebben daar een auto gekocht Goed geregeld

Erg vriendelijke service!

Prima. Erg tevreden. Goede en vakkundige service. Mijn auto was afgelopen weekend bij de garage voor een nieuwe katalysator. Toevallig krijg ik dit weekend ook een (automatisch) mailtje van jullie dat de auto ook voor APK en/of onderhoud moet. Toen ik hier maandag over belde met Sipke in Wolvega werd dit gelijk goed opgepakt en ingepland. Is het mogelijk dat jullie systeem deze melding ook krijgt? Ik moest er nu zelf achteraan bellen en is het zeer goed opgepakt, maar als ik niet gebeld had, had ik mijn auto volgende maand nog een x moeten brengen. Maar nogmaals, erg goed opgelost door Sipke en bedankt voor alle serice, leenauto en korting! Groet Marjan

Net nieuw klant geworden bij Sutherland. Alles word goed uitgelegd en snelle service verleend.

Prima garage

n.v.t

Prima garage met vriendelijke medewerkers

Je wordt zowel door de verkoper als door de onderhoudsmensen goed geïnformeerd en geadviseerd en je komt niet voor onverwachte verrassingen te staan. Het afgeleverde werk is van prima kwaliteit.

Goed geholpen

Goed geholpen

Een bedrijf met goede service.

Wordt altijd correct en netjes geholpen.

Perfecte klantbediening zonder verrassingen

Onderhoud in prettige afstemming uitgevoerd. Op video alles goed uitgelegd en al een vooruitblik naar de komende periode gedaan.

prima geholpen en kan weer vooruit

Beurt uitgevoerd, netjes vooraf op de hoogte gesteld aangaande reparaties. prima

Prima geholpen.

Niet Klantvriendelijk

Auto gekocht van meer dan 24000 euro, kreeg geen eens koffie aangeboden. Toen we hem ophaalden stond hij achter andere auto’s op het terrein en kreeg ik de sleutel zonder dat de verkoper even meeliep of iets dergelijks. Klantvriendelijkheid laag, de auto daarintegen mankeert niets aan.

Deskundig, klantvriendelijk

Klantvriendelijk.

Zelf in coronatijd volop service

Ondanks de 1,5 mtr.afstand zeer vriendelijk begroet en snel mogelijke problemen doorgesproken. Alle problemen opgelost en ook snel mijn sleutel weer in ontvangst mogen nemen.

Prettige open sfeer

We waren bij Ford Wolvega goed geholpen door Marc. Op al mijn vragen krijg ik een eerlijk antwoord en natuurlijk is niet alles mogelijk zonder dat het extra geld kost maar door een goede vertrouwensbasis te creëren en duidelijkheid is er meer mogelijk ten gunste voor beide partijen.

vanwege Corona vreemd contact

vanwege Corona wat vreemd contact, maar duidelijk en goed geholpen. wat ik wel storend vind is dat ik vrijdag de auto heb opgehaald, met pin heb betaald en vervolgens de dinsdag erna een aanmaning krijg. administratief niet juist dus. het ontvangen van een aanmaning is even schrikken.

Goed en vriendelijk geholpen

Ik ben goed geholpen, alles wordt duidelijk uitgelegd met een video en aan de telefoon.

Prima service en communicatie!

Het contact, de service en de communicatie zijn prima! De gehanteerde tarieven zijn in alle opzichten redelijk.