Betrouwbaar

Betrouwbaar en zorgzaam voor mijn auto

Goede Garage

Vriendelijk personeel En zeer goede bedrijfsleider. werden goed te woord gestaan .

Prima ontvangst en voorlichting

zie boven

exact nagekomen wat we hebben afgesproken

Prima service.

Ik heb geen verstand van het technische gedeelte maar heb het gevoel dat ik goed geholpen word. En de auto wordt van huis gehaald en ik word weer thuis gebracht. Prima service!

Zeer tevreden over aankoop en levering van een occasion

Ik zat dringend verlegen om een andere auto nu mijn vorige auto (bijna 15 jaar oud) het onverwacht liet afweten en het niet rendabel was om deze te laten repareren. Zowel de verkoper als de werkplaats hebben hun uiterste best gedaan en zo werd de gekochte auto snel maar ook zorgvuldig bij mij thuis afgeleverd. Mijn eerste ervaring met dit bedrijf is dus erg goed!

Klantvriendelijke medewerkers die weten waarover ze spreken

Ik werd vriendelijk geholpen, kreeg leenfiets mee. Telefoontje dat de auto klaar stond na z'n beurt. (wat niet had gehoeven omdat ik al een ophaal tijdstip had besproken)

Tot nu toe zeer goed geholpen bij aankoop.

Arnold Steketee van Ford heeft mij zeer goed geholpen bij de aankoop van mijn Transit Connect. Hij neemt zijn telefoon op, voert aanpassingen snel en duidelijk door (wat dramatisch was bij andere dealers) en is relaxed. Aanrader. Ook goede prijs!! Wat voor mij zeer belangrijk is is dat de aftersales service de komende jaren ook en vooral bij evt defecten ook heel goed blijft. Dit was bij Volkswagen dramatisch. (volledige revisie motor en Automaat nodig bij 104.000 km, zelf betalen) Bob.

Prima. Vriendelijk personeel

55 jaar klant en altijd goed geholpen

Netjes

Nemen de tijd. Leggen alles goed uit. Heel klantvriendelijk.

Auto thuis gebracht, goede service

Nette behandeling ondanks dat de aflevering een week langer duurde

altijd goed!!!!!

wij hebben een zeer goede ervaring met onze Ford garage !!!!

Netjes dat de auto ook wordt gepoetst

Alles 100% service/onderdelen en verkoop

Alles is oke

Eerlijk en betrouwbaar

Je wordt snel geholpen, krijgt goede en eerlijke voorlichting over reparaties en kosten. Ook ontving ik korting op geleverde onderdelen.

Prima alles vlg's afspraak nagekomen.

Onderhoudsafspraak goed nagekomen, leenauto stond klaar.

Zeer goede service en adviezen­čĹŹ

Tot mijn grote verrassing was de navigatie ge├╝pgraded en stond de auto buiten te glimmen ­čśÇ ( was de wasstraat in geweest)

gewoon zo goede service

Gewoon super.zo gemoedelijk mijn verkoper was Wout echt iemand die het snapt niet opdringerig. Gewoon zo betrokken.ik had andere velgen en bumper in kleur mee laten spuiten en de auto was klaar even een foto op de app en zij oo echt een hele andere auto geworden . Dat is zo fijn je kunt hem altijd even app voor een vraag echt top. Sutherland bedankt voor de hele goed service eerste in druk goed personeel maakt het hele bedrijf je kunt er wel van die gladde jongens neer zetten maar eerlijkheid duurt het langs en plezier in je werk .

Al sinds 1988 uitstekend

Altijd vriendelijk en meedenkend

vriendelijk en persoonlijk contact

Transparant en betrouwbaar

Goed en eerlijk gesprek gevoerd met de directeur. Fijne man die mij vertrouwen geeft en niet zon standaard verkoper met gladde praatjes. Beide proefritten waren zo geregeld. Mankement werd gelijk gemeld en is verholpen. Wij blijven hier zeker komen voor het onderhoud van de auto. Ondanks dat wij hier een half uur voor moeten rijden.

Aardige mensen. Goede en snelle service!

Contactpersoon vriendelijk en behulpzaam

We wonen in Den Helder, maar gaan toch graag naar deze garage omdat we er een prettig gevoel bij hebben.

Prima geholpen,

Vriendelijke en ter zake kundige medewerkers. Bij problemen direct hulp mogelijk.