Fantastische klantenservoce

Bij Suitherland een gebruikte Ford C-Max gekocht. Er mankeerden nog wat kleine dingen aan die erg moeilijk te vinden waren. De mensen van Ford Sutherland bleven vriendelijk en probeerden keer op keer de oplossing te vinden voor het probleem en ik kreeg iedere keer een leenauto mee. Ik beveel Ford Sutherland ten zeerste aan. Nico reynders

Goede ervaringen met het bedrijf.

Zie boven.

Uitstekende service op maat

Groot onderhoud, een nieuwe APK of een (kleine) vraag, ik slaag altijd bij Ford Sutherland. Sinds enkele jaren heb ik mijn auto's hier in onderhoud. Ik krijg tijdig een herinnering voor onderhoud of een aankomende APK. Bij nodige reparaties krijg ik een duidelijke uitleg en passend advies; Ford Sutherland doet alles wat je van een erkende garage mag verwachten, maar dan nét ietsje meer.

Prima service, ik schrik altijd wel wat van de rekening

Aardige mensen in de receptie. Waarom tref ik daar nooit een vrouwelijke medewerker aan?

Vriendelijk en enthousiast personeel dat een goed product verkoopt.

Ford Sutherland Heerenveen is een fijn bedrijf om binnen te komen en om zaken mee te doen. De ontvangst is altijd hartelijk, niet opdringerig, meer gemoedelijk. Onderhandelingen over de aanschaf van een auto verlopen rustig en eerlijk. Ga je vervolgens naar huis met een andere auto dan weet je dat je een goed product hebt gekocht, met een goede garantie en vooral goede service. Complimenten aan de mensen van de verkoop en onderhoud!

Zeer klant vriendelijk .

Leuke kleine garage hele gemoedelijke zweer. Top!!!

Super gemotiveerde mensen

Klantvriendelijk

Snelle afspraak, goede service en nette behandeling. Kan niet beter!

Afspraak maken eenvoudig, update van werkzaamheden tijdens de beurt is klantvriendelijkheid. Jullie werken met kortingsbonnen die jullie per post versturen. Dit is echt niet meer van deze tijd. Nu moet ik zoeken waar dat ding is, heb m en moet nog een x langskomen om aan te tonen dat ik 15 euro korting kan krijgen. Wellicht dat jullie een vergrijsd klantenbestand hebben, maar dit is niet heel klantvriendelijk!

Goede service.

Goede service.

We zijn netjes geholpen eerlijk en zakelijk.Onse eigen auto ook een goede inruil voor gehad . En de aflevering ging ook snel.

Zoals gewoonlijk uitstekend

Conform afspraak en goede uitleg en service

Alles in orde

Aankoop, onderhoud of service, alles goed geregeld, door vriendelijke mensen.

Uitstekende service van Michel

Alles correct gegaan

Ben helemaal tevreden

Goede klantgerichte en verantwoorde service

Goede afspraakmogelijkheden zodat ik kan wachten en niet heen en weer moet rijden om de auto op te halen. Er wordt overlegd over reparatiemogelijkheden.

vestiging Heerenveen: een top bedrijf

Medewerkers zeer klantvriendelijk en professioneel. Een service gericht en klantvriendelijk bedrijf. De klant komt op de eerste plaats. Alleen maar goede ervaringen. Kortom: een aanrader.

Auto beurt laten geven

Als de beurt goed is weet ik niet, is uitgevoerd neem ik aan volgens voorschriften. Maar dat dat ruim € 500 moet kosten waarbij een liter olie meer dan €18 moet kosten ... terwijl dit te koop staat op internet voor €7,99. Mijn inkoopprijs van €7,99 per liter olie is voor de dealer nog goedkoper daar men dit in het groot inkoopt en dit zal ook voor de andere onderdelen gelden. Verder als ik de onderdelen op internet bestel totaal ongeveer € 150 dan is voor de arbeid ruim €360 gerekend. Men is nog geen 4 uren bezig geweest dat is €90 per uur. Geeft mij te denken dat ik in het vervolg de beurt niet meer laat doen door de Ford Dealer

Top monteurs en overig service.

Goed advies en men denkt mee.

Heel plezierig

Elk jaar weer is het laten uitvoeren van de onderhoudsbeurt een aangename ervaring. Het maken van de afspraak, de duidelijkheid over de verwachte werkdier en de vlotte werkwijze.

Er wordt service geleverd voor een goede prijs. Er wordt met je meegedacht en naar praktische oplossingen gekeken indien mogelijk of nodig. Je wordt altijd snel en vriendelijk geholpen. Alleen maar goede ervaringen.

Prima service!

Sutherland Heerenveen ism met Jan heida prima service. Duidelijke communicatie en goed vervangend vervoer

Eerlijk, betrouwbaar, betrokken, vriendelijk

Het contact was open en vriendelijk. De overdracht van de auto was super. Er werd tijd voor genomen en alles duidelijk uitgelegd. Bij controle van de auto zijn nog remblokken vervangen. Was service.