garage onderdeel goed

De garage,onderhoud denkt met je mee. En inforneert je ook als ze wat vinden. Zou wel fijn zijn om op voorhand via de website een prijs indicatie te kunnen opvragen.

super goed

die is goed kan niet beter voor nu dan heel tevreden

Zeggen wat je doet, en doen wat je zegt.

Kon wachten op afhandeling

Vakkundig, en zeer vriendelijk en behulpzaam

Ik ben zeer vriendelijk geholpen. Ik ben zeer tevreden over de reparatie. Alles wordt duidelijk uit gelegd. Ga zo door.

ik ben heel tevreden over het contact en de hulp.

Mijn auto wilde niet starten en ik had hem wel nodig. Gelukkig konden er twee personen komen om de auto te halen. Het euvel bleek ook nog eens onder garantie te vallen en de volgende dag kon ik mijn Ford Ka zonder kosten en weer helemaal hersteld ophalen.

duidelijke informatie via videobericht

duidelijke informatie via videobericht

Zeer vriendelijk te woord gestaan en vlot geholpen.

Uiterst vriendelijk ontvangen, de beurten apk vlot uitgevoerd waardoor ik de auto binnen een halve dag weer op kon halen. Top!

Bedrijf met oog voor de klant

Ik heb sinds jaren goede ervaringen met Ford Sutherland, ie wordt er leuk mmar serieus geholpen en krijgt waardevolle informatie bij vragen en problemen

Vriendeijk

Behulpzaam, vakkundig.

Onze Ford had voor de zoveelste keer een software probleem. De dealer heeft zijn uiterste best gedaan om ook deze keer het weer op te lossen en dit is hen gelukt. We zijn zeer tevreden over deze service en hopen dat de problemen met onze auto nu eindelijk eens opgelost zijn. Het zal niet aan de garage liggen!

Heel goed

Goede service en behandeling

Keurig geregeld

Half jaar geleden hier een auto gekocht en daar nog steeds heel erg tevreden mee. Ze komen hun afspraken en reageren snel. Een erg prettig bedrijf.

Goede service, ook voor die uit Limburg komen.

Ford C-Max uit 2015 gekocht in de vakantie tijd, goed en vriendelijk personeel. Na een aantal weken de auto kunnen komen ophalen en ook nu weer goede begeleiding en hulp. Ondanks dat we uit Limburg komen hebben ze ook nog goede service geleend.

Prima ervaring gehad met de aankoop van een mooie Ford Focus.

Prettige en duidelijke verkoop adviseur. Goede afspraken, die nagekomen zijn. Resultaat: eigenaar van een mooie Focus. Met dank aan Marc.

hier is de klant nog koning.......

zie boven....

Goede ervaring

Zeer goede ervaring gehad. Mooie auto gekocht en ook de inruil was goed geregeld. De auto is top afgeleverd met nieuwe banden en een beurt.

perfeckt

Alles keurig geregeld, ook de mensen zeer vriendelijk, een prijs super goed!! aanrader voor iedereen

Vriendelijke medewerkers die eerlijk vertellen en laten zien wat er gebeuren moet aan de auto.

Duidelijk aan gegeven wat de verwachtingen zijn van onze auto

Prima service.

Goede service en uitleg over de onderhoudsbeurt. Goed contact met de personen op de receptie.

keurig geholpen.

Prachtige Ford focus gekocht. Van A t/m Z goed verzorgd.

Vriendelijk en volgens afspraak geholpen.

vriendelijk geholpen en afspraken nagekomen.

vriendelijk geholpen en afspraken nagekomen.

Goede ontvangst

Correct. Kon tijdens het wachten een fiets lenen.

Zeer tevreden klant

Wij zijn zeer tevreden over de service

Geen zin om in te vullen.