Filters

7

Vriendelijk personeel

Altijd netjes geholpen. Graag hoor ik nog wel of het issue met de foutmelding in mijn Kuga kan worden opgelost…

  • Aanbevelen? Ja
7

Opmerking

Uitstekend behandeld,tevreden -een opmerking ,afgesproken groot onderhoud €427,= incl BTW Fractuur € 499,= van waar deze verhoging??

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en vlot geholpen

Na korte wachttijd vlot en goed geholpen met de reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk en correct

Goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
7

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk!

Bij Sutherland staat klantvriendelijkheid altijd hoog in het vaandel. Ik voel me er altijd welkom en thuis!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
7

Is goed

Ik heb het wel eens eerder gememoreerd.! Wanneer kan je je als autobedrijf onderscheiden van de concurrentie? Eigenlijk heel eenvoudig: wanneer je als klant je auto afgeeft voor een grote beurt gaat dat meestal om een groot bedrag. Laat hem even door de wasstraat gaan. Het lijkt misschien gek, maar als klant wil je visueel een goed gevoel hebben. Zelf bracht ik mijn auto onlangs voor reparatie ( voorwiel remblok). De velg was zwart. Je rekent bijna € 1000.00 af. Waarom niet even een schoonmaak doekje gebruikt? Dat waardeer je als klant enorm. Als ik zelf een autobedrijf zou hebben, dan zou ik het wel weten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel

Ik heb mijn auto heen gebracht voor een controle. Ik word vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Binnen een paar uren werd ik al gebeld, om door te nemen wat de aangetroffen bijzonderheden waren en wat er aan gedaan kan gaan worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

veilg weer de weg op

Sutherland Drachten en Sneek is een goed en vertrouwde garage. Altijd bereid om je te helpen. Bij een reparatie wordt altijd contact met je opgenomen mocht er meer aan de hand wezen. @Wij zijn blij met deze garages

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed advies van personeel Sutherland Sneek

Ik kwam bij Sutherland Sneek voor nieuwe 4 seizoensbanden. Kreeg uitleg over banden en in overleg is gekozen voor Michelin. De banden moesten worden besteld. Daarom een afspraak voor een week later. 8 Uur auto gebracht 9.30 uur en telefoontje van Sutherland dat de auto weer klaar stond. Al bij al een prima service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

100% tevreden

Reparatie zeer snel en vakkundig uitgevoerd door Ford Sutherland Drachten. Goed op de hoogte gehouden. Mijn dank is groot!

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk, Service

De medewerkers zijn altijd vriendelijk, nemen de tijd voor jou. Vertellen wat er met je auto gaat gebeuren. Gebruik maken van de leenauto, dit is gewoon top. Zou iedereen deze garage aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ontvangen

Geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
9

Onderhoud, plaatsing trekhaak volgens duidelijke afspraken en planning uitgevoerd.

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam, vakkundig, correct en vriendelijk

Behulpzaam, vakkundig, correct en vriendelijk. Ook voor een collega dealer/vakgarage.

  • Aanbevelen? Ja
8

Onze opdracht is volgens afspraak uitgevoerd.

Positief.

  • Aanbevelen? Ja
1

Teleurgesteld

1. Auto 3 dagen naar het vaste land (we wonen op een eiland) Updates zijn niet gelukt wat betekent dat de camera’s het nu niet meer doen terwijl ze het wel deden 2. Van te voren telefonisch gevraagd hoe de laadinstellingen “geactiveerd” moeten worden. We hebben laadinstellingen ingesteld maar zodra de stekker erin zit begint ie te laden. Telefonisch gevraagd waarop er werd gezegd dat de jongens dat wel weten bij de balie. Bij ophalen van de auto na de beurt hier naar gevraagd maar geen bevredigend antwoord gehad. Samen met medewerker in de app naar de laadinstellingen gekeken maar helaas, men weet het niet. Voor de goede orde : Er staan geen vertrektijden ingesteld. Gevraagd of we inderdaad het knopje met het klokje naast de stekker moeten indrukken maar jongen heeft geen idee. 3. Lag de vorige keer na de beurt een los onderdeel onder de motorkap toen ik daar heel toevallig keek: stukje kabel met een soort kruissteentje achtig ding. Zou het van de lampen zijn? Geen idee men weet het niet. 4. Sensor bandenspanning niet op voorraad We wonen op een eiland dat maakt dit soort dingen extra lastig, daar kunnen jullie niks aan doen dat weten we maar met zoveel terugroepacties en bovenstaande zaken wordt het wel heel vervelend allemaal. Ook omdat er in een eerdere brief van een terugroep actie staat dat de auto thuis opgehaald kan worden. Hierom gevraagd, nee dat kan niet, ook niet toen we aanboden de auto op het vaste land te brengen. Voor ons is het iedere keer 4 uur reistijd. Dan nog de kosten van het laadklepje dat wilde niet meer open: 900,- Dat dit zo duur moet zijn is is ook weer een tegenvaller.

  • Aanbevelen? Nee
10

Duidelijk en goed contact

Meedenkend (fiets of auto lenen) en gebeld bij onvoorziene dingen uit de APK keuring

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Alles naar wens uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen, precies volgens afspraak.

Afspraak om 8.00 uur. Ook direct geholpen en ik kon er op wachten, met een krantje en koffie. Uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima!!!!

Prima!!!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kattebos 148

8446 DB Heerenveen

513623 415

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.