Afspraak over te verichten werkzaamheden vooraf is heel fijn.

Er worden geen extra dingen "aangepraat". Wat nodig is wordt gedaan!

Goede service van de monteurs

Prettig zakendoen en prettige verkoper

Kunnen niet in oplossingen denken!

Wat een hopeloos zooitje daar verkoper Marcel Feenstra die afspraken niet nakomt. Krijg je hoog zomer een auto afgeleverd met winterbanden. (Niet zoals besproken) en de zomer banden achterin. Nog maar net een aanrijding kunnen voor komen door de langere remweg. En dan proberen ze je wijs te maken dat het geen invloed heeft op de remweg. Te dom om te poepen! En elkaar een hand boven het hoofd houden wat een lachwekkende service. Veiligheid wordt hier hard weggelachen. Jammer maar het is zoals het is. Service tot aan de deur naar buiten. Ik wens ze heel veel verbetering toe!

Geachte Martijn, Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de kort geleden geleverde Peugeot. Omdat u de auto graag de dag na de koop geleverd wou hebben is de auto geleverd met de toen gemonteerde banden set. Wij hebben aangeboden deze wissel alsnog te willen uitvoeren. Mocht u hier nog gebruik van willen maken kunt u contact opnemen met de werkplaats receptie in Heerenveen. Verkoop team Heerenveen

Super tevreden met service, vriendelijkheid, kwaliteit, communicatie

Super tevreden met service, vriendelijkheid, kwaliteit, communicatie. Altijd vlot en vriendelijk.

uitstekend

met onze kuga st line van eind 2016 , geweest voor onderhoud auto heeft nog maar 38000 km nog geen ervaring met sutherland met storingen vriendelijke mensen

Goede klantvriendelijkheid

Denkt met je mee En belt altijd als er iets onverwacht vervangen moet worden

Slechte communicatie

Vooraf gebeld met vraag of betreffende auto bij de dealer aanwezig was. Geen probleem mevrouw. Bij aankomst na 2 uur rijden, auto niet aanwezig. Doorgestuurd naar dealer kwartier verder op. Ook hier niet aanwezig, zelfs geen soortgelijke. Vervolgens naar andere Sutherland garage gerden half uur verder. Ook daar was de betreffende auto niet aanwezig. Blijkt auto niet meer aanwezig of reeds verkocht te zijn. Ruim tank van 300 km leeg gereden voor helemaal niets!

Geachte mevrouw de Vries, Het klopt dat wij u hierover onvolledig hebben voorgelicht , waarvoor onze excuus dit berust op een misverstand. Jammer dat de alternatieve Ford waar u ook een proefrit in heeft gemaakt niet uw keuze heeft mogen zijn. Wij zijn bereid om uw gemaakte brandstofkosten te compenseren. Hiervoor kunt u contact opnemen met ondergetekende. Met vriendelijke groet, Danny Sutherland

TOP SERVICE

Zeer goed gedaan allemaal zeer tevreden

Zeer goed / uitstekend

Goede service prettig geholpen, ze moeten er wel heel goed om denken dat ze niet te duur worden 1 liter olie voor 17,00 euro is wel veel geld, als je ziet dat 5 liter motorcraft olie op internet rondt de 30 euro kost,

Geweldig voor gelicht over te doen werkzaamheden.

Prettig en vakkundig geholpen door Werkplaats chef de Boer.

Zeer tevreden!

Aardige mensen, goede service. Klantvriendelijk

Snel en goed handelen.

Auto gekocht bij Sutherland. Aangegeven met 2 weken op vakantie te gaan. Ze hebben alles in het werk gesteld om de auto op tijd af te leveren, ondanks de drukte. Fijne partij om zaken mee te doen.

Heel fijn geholpen door de verkoper.

Mijn eerste keer bij dit bedrijf, heb er een prima ervaring mee.

Supersnel geholpen

Juiste voorlichting over pechhulpdienst

Heel goed

Goede wijn behoeft geen krans.

prima voor mekaar

nieuwe ford ranger aangeschaft , super auto

Fantastisch

Men doet wat is afgesproken.

Vriendelijk, deskundig, geduldig, behulpzaam.

Ze altijd behulpzaam

Prima service!

Tevreden over de service en het contact met medewekers.

Bij het ophalen van auto geen goede uitleg gekregen

Zeggen dat er een volle tank was geleverd maar dat was niet zo. En weinig uitleg over de auto gegeven.

Al vele jaren prima in onderhoud bij Ford Sutherland vertrouwt en duidelijk goede prijs.

Zeer klantvriendelijk, goede service, duidelijke informatie over de auto en wat er nodig is, ik rij vertrouwt, goede prijs kwaliteit. Ik kom er graag.

Snelle service zoals afgesproken.

Goede ervaring bij aankoop, informatie verstrekking en after sales van een Ford Cmax

Inmiddels rijd ik de aangekochte Ford C max een maand, de wagen voldoet prima aan mijn wensen. De rijeigenschappen maken het een prima wagen voor mijn reizen naar Italië, waar ik inmiddels verblijf. De binnenruimte van de wagen is snel, goed en eenvoudig aan te passen aan het gebruik voor vervoer van 5 personen dan wel spullen. Bij aankoop ervoer ik een open en vertrouwde begeleiding van mijn keuzes/overwegingen. Bij vragen en puntjes voor en na aankoop kreeg ik goede beantwoording, ondersteuning en garantie afhandeling van verkoop en garage. Heb er dan ook vertrouwen in dat deze Ford Sutherland dealer de wagen de komende jaren optimaal zal kunnen onderhouden.