Filters

6

Goed

Netjes geholpen door magazijn werkplaats matig

  • Aanbevelen? Ja
10

klantvriendelijk en Kundigheid

Het is altijd leuk en fijn om de showroom binnen te stappen. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Met vragen wordt er naar de klant geluisterd en een oplossing voor gezocht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Klant vriendelijk oplossing gericht. Ivm garantie en wat kleine probleempjes. Zijn deze zeer vak bekwaam opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Blij met zo’n garage!

Wordt goed op de hoogte gehouden door vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en behulpzaam

Mijn ervaring was goed ben netjes behandeld medewerkers waren goed professioneel en meedenkend alles os vlot verlopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer prima geholpen

Zoasl altijd weer goed en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer klantvriendelijk en servicegericht!

Mijn auto moest noodgedwongen een aantal weken bij de garage staan (apk keuring + onderdelen vervangen) door ziekte bij personeel. Ik kreeg gedurende deze weken een auto te leen en er werd een keurige prijs berekend i.v.m. de lange wachttijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Inbouw dascam

De orginele Ford dashcam laten monteren.

  • Aanbevelen? Ja
9

Klantgericht en flexibel

We zijn zeer tevreden over de service die Sutherland Heerenveen heeft geleverd. We hebben een vrijwel nieuwe auto gekocht waar enige schade was die hersteld moest worden. Dat duurde langer dan verwacht, maar al die tijd konden we blijven rijden in leenauto's. Alles in uitstekend contact en communicatie. Dus 'tige tank' allegearre!

  • Aanbevelen? Ja
8

Ben niet tevreden.

Ik had hun gezegd dat mijn berm licht aan bestuurders kant het niet deed , kreeg ik als antwoord dat de mist lampen het wel deden , blijkbaar heeft men niet van berm licht geweten. Bij Sutherland Gorredijk wel, dus met andere woorden mijn bestuurders berm licht doet het niet, had men toch kunnen zien. Dure rekening betaald maar niet gedaan waar ik om gevraagd had. Kun je weer er achteraan. vindt ik vervelend dat ik weer daar heen moet.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Nieuwe website om het onderhoud in te plannen was niet duidelijk zoals eerder. Site gaf aan dat mijn auto voor de 150.000 km beurt moest met bijbehorende kosten, maar ik had deze beurt al gehad en de km stand was 168.000. Verder kon ik niet aangeven dat ik een leenfiets wilde als vervangend vervoer. Werkzaamheden prima uitgevoerd. Communicatie rondom afspraak ook helemaal prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Auto ingeleverd volgens afspraak en gebeld wanneer klaar. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Accu voor Focus met start/stop systeem had het begeven. Bij aankomst gelijk geholpen. Helaas duurdere accu dan verwacht maar 10 minuten later kon ik weer verder. Had online een goedkopere uitvoering kunnen vinden maar deze service was top. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
7

Afspraak en bedrag kloppen.

Aan de balie even vergeten dat ik zou blijven wachten. De beurt duurde langer door het uitvoeren van een update in de software. Daarnaast een miscommunicatie met afdeling verkoop waar ik ook een afspraak mee had gemaakt via de balie werkplaats. Alles kwam gelukkig weer goed maar dat van die update en daardoor langer wachten had ik graag van tevoren geweten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Wij zijn vriendelijk ontvangen en erg persoonlijk behandeld door Wout nu werkzaam in Leeuwarden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Super goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed geholpen

Hele goede service en zeer klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
3

geen positieve indruk.

Goede avond, Had een afspraak op maandag 1 juli om 8.00 uur. Na een kwartier kwam de baliemedewerker bij mij om aan te te geven dat het verkeerde onderdeel was binnen gekomen. Vrije ochtend voor niks Dus voor niets naar Leeuwarden gereden, ca. 60 km heen en terug. Dit was niet een positieve indruk.

  • Aanbevelen? Nee
9

Perfect

Prima

  • Aanbevelen? Ja
6

Gebrekkige communicatie

Onlangs kochten wij een tweedehands auto en er moesten nog een aantal zaken gerepareerd worden. Hoewel we hierover afspraken hadden gemaakt, werd de auto niet op tijd afgeleverd. Dit kan gebeuren, maar wat wij vervelender vonden, was de gebrekkige communicatie. We moest meerdere keren bellen om een update te krijgen. Steeds weer kreeg ik te horen dat de reparatie nog niet was begonnen of dat er vertraging was opgetreden. Uiteindelijk konden we de auto ophalen, maar was het raam nog niet hersteld. Hiervoor werd een nieuwe afspraak gemaakt. Op de dag dat de reparatie zou plaats vinden, bleek de montage-afdeling niet op de hoogte en ze hadden de reparatie op een andere dag staan. Gelukkig kon dit die dag alsnog worden opgelost. We begrijpen dat er soms onvoorziene omstandigheden zijn, maar het gebrek aan transparantie en het niet nakomen van de afspraak stelde ons teleur.

  • Aanbevelen? Nee
10

Correct en vriendelijk geadviceerd

Ik zou er zo weer een auto kopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service en klantvriendelijkheid

Duidelijke afspraak, leuk binnenkomen altijd een leenauto.

  • Aanbevelen? Ja
8

Correct

Vriendelijk een correct met beoordeling film van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Klantvriendelijk en prima service

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kattebos 148

8446 DB Heerenveen

513623 415

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.