Zeer goed, vriendelijk personeel

Al tijden klant, en ik word altijd goed geholpen. Niet te duur. Klein of groot onderhoud alles altijd in goed overleg. Goed bezig!

Staan altijd voor mij klaar Persoonlijke en vriendelijke benadering.

Vakkundig

Altijd goed en eerlijk advies

uitstekende service.

vriendelijk personeel . afspraak makkelijk te maken. tijdens servicebeurt telefonisch melding van reparatie. uitleg van reparaties. Kortom prima garage.

Altijd voor je klaar en tijd maken

Altijd goede service en advies

Ik had het genoegen om geholpen te worden door Ramon van Bunderen bij deze autogarage en ik kan niet genoeg lof uitspreken over de uitstekende service die ik heb ontvangen. Ramon was buitengewoon professioneel, vriendelijk en deskundig. De garage zelf was goed georganiseerd en schoon, wat bijdroeg aan een aangename ervaring.

Ik bel altijd voor een afspraak, Patrick staat me altijd vriendelijk te woord. Denkt met mij mee. Prima service rekenen niet meer dan nodig is, daarom kom ik hier graag terug .

betrouwbaar en gezellig

Al jaren betrouwbaar en maken ze een gezellig praatje. Ik kan altijd langskomen om even iets kleins te laten checken.

Excellent service and friendly staff

Excellent

• Would you recommend us? Yes

Altijd vriendelijk personeel, goede kwaliteit en dienstverlening. Een aanrader..

Heel fijne garage en heel services gericht

Staan altijd voor je klaar. Zoeken naar oplossing.

Betrouwbare garage

Ik ben hier een paar keer geweest voor onderhoud of APK en ze hebben me altijd keurig geholpen. Mensen met veel kennis van auto's.

Top garage

Aardig personeel en komen afsspraken na.

Snelle en goede service

Een goede en prettige garage met snelle en goede service!

Wordt prima geholpen

Ik kom hier al jaren. Doen wat ze beloven en ik heb (toch heel belangrijk!) nog nooit het gevoel gehad dat ze meer of extra rekenen dan nodig.

Eerlijk en betrouwbaar

Goede garage met vriendelijk en eerlijk personeel.

APK goed en snel gedaan

Mijn auto moest weer een APK krijgen en dat was goed, duidelijk en snel afgehandeld... Zoals altijd goede service en communicatie!

Toppertjes !

Vroeg of ze om een bepaalde tijd klaar konden zijn! En dat waren ze!

Top gozer

Ik kom er al jaren en ben ALTIJD tevreden. Goede service én Patrick is een top kerel.

Vriendelijk

Aardige mensen en voelt heel betrouwbaar! Blij mee

MIJN JAARLIJKSE BEURT WERD TELKENS, GOED EN SNEL, UITGEVOERD.

Vanaf 2009 bent bij Witte klant. Ik heb aldaar mijn nieuwe auto gekocht. Het onderhoud was altijd prima uitgevoerd. Ik zou een ieder, Witte, aanbevelen

Over AutoWitte B.V.

Bij Auto Witte bieden wij een heldere, persoonlijke en eerlijke service, wij zijn als BOVAG garage merk onafhankelijk en gaan transparant om met onze klanten. Wij bieden een prettige service en altijd gecombineerd met een glimlach, bij ons bent u geen nummer! U kunt uw afspraak voor APK, onderhoud of reparatie bij ons gemakkelijk inplannen op onze website of natuurlijk door ons even te bellen of mailen, tot snel