Nog nooit zo een slechte service gezien

13 juli auto weg gebracht voor een nieuwe koppeling en massa vliegwiel op 17 juli opgehaald en op 31 augustus stil komen te staan. Eerste reactie is geen garantie en ook geen fout van ons. Tenslotte na een expertise door een ander bedrijf wel degelijk een fout van Auto Witte. Daarop kon het onder garantie wel gemaakt worden echter onder de voorwaarde dat ze ook de versnellingsbak mogen maken. Zo gezegd zo gedaan en vandaag staan we weer stil en op vakantie in Nederland en kunnen we niks meer, geen boodschappen, niet met de kinderen naar de dokter indien nodig en als de vakantie over is kunnen we de caravan niet meenemen want we kunnen niet meer rijden. Reactie van Auto Witte “ zie maar hoe je thuis komt, wij gaan pas wat doen als de auto hier bij ons staat”. Inmiddels BOVAG en de ARAG erop gezet. Zo een slechte services nog nooit meegemaakt met een reparatie van ruim € 2.500 euro. Nu een auto die stil staat pas na 1 week van de 2e reparatie de eerste x was na 14 dagen dat de auto stil stond en dat was na de 1e reparatie. Nog nooit meegemaakt dit in heel mijn leven dit. Nu staan wij letterlijk stil op de camping en kunnen nergens heen, lekkere vakantie met 2 kleine kinderen!

Fantastisch

2 nieuwe bandjes. Kon er op wachten. Vriendelijke jongens en hele goeie servive

zeer goed

Goede klantvriendelijkheid

Super geholpen!!

Zeer positief en super snel!! Alles was zo geregeld!!

Service with a smile!

Vriendelijke mannen, goede service en je krijgt waar je om vraagt. Daar hou ik van.

Service top prima monteur zou zeker een auto kopen in de toekomst

Na hele slechte ervaringen met andere garages, o.a waar ik deze Ignis in 2005 nieuw heb gekocht en na nog meer slechte ervaringen bij weer andere garages ,in 2010 bij Suzuki Witte, nu dus AutoWitte terecht gekomen en is hij nu sindsdien bij hen in onderhoud en heeft inmiddels 218000 km op de teller staan. Dankzij het goede onderhoud en service zijn dat probleemloze kilometers geweest. Dat alles voor een zeer redelijke prijs. Pas weer apk gekeurd en zonder problemen weer vrolijk verder rijden. Klasse! Kan Auto Witte dan ook voor 100% aanbevelen.

Onlangs bij AutoWitte geweest voor onderhoud en APK. Geholpen door zeer vriendelijk, vakkundig personeel. Duidelijke afspraken en ze hebben nog tijd voor je. \'s Middags bij het ophalen stond mijn auto er gewassen en wel bij. Dit kom je nog maar zelden tegen! Aanrader

Afgelopen week onderhoud laten doen bij de werkplaats van Auto Witte B.V. Ze hebben me erg netjes geholpen en hebben meegedacht om de kosten te besparen! Goede service.

Vorige maand voor een onderhoudsbeurt geweest bij Auto Witte, oud en vertrouwd door Joop geholpen. Was weer top!

Gewoon ouderwetse goede service

Al vele jaren een tevreden klant!

Ik kwam voor een kapot remlicht en kreeg een gewassen auto terug. Wat een topservice!

mijn ervaringen met dit bedrijf zijn uitstekend en het resultaat hiervan is dat ik aan een auto geholpen ben die aan mijn verwachtingen geheel en al heeft voldaan, voor jaren.

Voor de tweede keer een nieuwe auto gekocht en het was weer een feest!

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief.Het onderhandelen van de verkoop en afhandelen van de koop is allemaal zeer correct verlopen.Ik ben dan ook erg tevreden en blij met de aankoop van mijn auto.

Een prettig en persoonlijk contact met een juiste prijs kwaliteitverhouding. Fijn om klant te zijn

Wij zijn erg leuk en vriendelijk geholpen bij het kopen van de auto. Echter toen we de auto op kwamen halen bleek toen we naar huis gingen dat de auto niet schoongemaakt was zowel binnen als buitenkant.Dat was een teleurstelling en hebben hem dan ook gelijk zelf schoongemaakt.

Prima.