Mooi bedrijf met een "ouderwets" persoonlijke benadering, topservice en een eerlijke prijs.

Op advies van een collega mijn nieuwgekochte A4 na vele jaren onderhoud bij de dealer naar Terpstra gebracht vanwege het torenhoge uurloon. Direct onder de indruk van de oprechte vriendelijkheid en hun kennis van Audi. Dit zijn echte autoliefhebbers, geen "autoverkopers". Als ik al een nadeel kan noemen is dat je er een stukje voor moet omrijden, maar dat is het waard. Aanrader!

Eerlijk bedrijf waar je vertrouwd een auto kunt kopen

Vanwege de afstand ( Friesland-Zeeland) ongezien een Audi Q5 gekocht bij Terpstra. Geen poespas, extra afleverkosten en dergelijke. Beloftes en afspraken worden nagekomen. Bij aflevering stond de auto er perfect bij. Al met al een bedrijf waar je vertrouwd een auto kunt kopen!

Eerlijk bedrijf waar je vertrouwd een auto kunt kopen

Eerlijk bedrijf, kun je vertrouwd een auto kopen.

Heb onlangs ongezien een Audi Q5 gekocht bij Terpstra. Niet fysiek gezien en ook geen proefrit. Alleen de foto s en een filmpje speciaal gemaakt door de garage. Beloftes en afspraken worden nagekomen. En zo geschiedde, bij afhalen stond de auto er perfect bij! Afspraak is daar afspraak.

Eerlijk bedrijf waar je op kunt vertrouwen, beloftes en afspraken worden nagekomen.

Vanwege de afstand ( Friesland-Zeeland) heb ik onlangs bij Terpstra een Audi Q 5 gekocht, zonder deze fysiek ( alleen op foto s en een door de eigenaar speciaal gemaakt filmpje) gezien te hebben of een proefrit gemaakt te hebben. Eerlijk onderhandelen zonder poespas, en in het vertrouwen dat het een goede auto is die perfect afgeleverd gaat worden. En zo geschiedde!!! Beloftes en afspraken zijn nagekomen, de wagen stond er bij afhalen perfect bij. Een mooi bedrijf waar je vertrouwen in kunt hebben!

Fijn kleinschalig bedrijf met kennis van zake en vriendelijke bejegening.

Zeer plezierig, open en uitermate service gericht.

Vanaf het begin tot het eind prettig contact. Alles duidelijk en zonder verassingen wat vetvrissend was tov andere ervaringen in mijn zoektocht naar mijn auto.

What you see is what you get.

Afspraak is afspraak, alles perfect geregeld.

Een autobedrijf met een warme en persoonlijke "oandacht" dat geeft een goed "gefoel"

Gelukkig heb bij Hessel Terpstra in Sexbierum een auto naar mijn zin gevonden, een oranje Audi A1 citycarver( ik houd van een aparte keur). Het is een mooie autobedrijf met een showroom vol kleurrijke auto's. Geweldig houden zo. Toppie.

Garage met oog voor persoonlijk contact

Positief, meedenkend en bereidwillig om probleem op te lossen. Ondanks dat het soms ook niet altijd lukt, aan de inzet ligt het in ieder geval niet.

Helder en duidelijk maar ook vooral plezierig

Afspraak is afspraak

Persoonlijke aandacht, uitstekende service en kwaliteit goed werk!

Een goed en eerlijk adres

Voor de derde keer een auto gekocht bij Hessel. Dit alles in goed vertrouwen en elke keer overtreft het je verwachting. Verder word je altijd netjes en eerlijk te woord gestaan, dit word altijd zeer gewaardeerd. Een adres om je auto vertrouwd te laten onderhouden. Zal het zeker aanraden om een bezoek te brengen voor het vinden van een nieuwe auto.

Vriendelijke mensen bij terpstra en netjes geholpen. Goed professioneel personeel Zeer tevreden hoe ik werd geholpen.