Helder en eerlijk

Bij deze garage voel ik me op mijn gemak en heb ik er vertrouwen in dat ze hun afspraken nakomen.

Zeer goed en betrouwbaar adres.

In tegenstelling tot grotere autohandelaren een zeer persoonlijke benadering.

Top georganiseerd, keurig bedrijf , als ex garage man voelde alles als een warm bad , alles klopte

Mijn auto ingeruild , alle afspraken nagekomen, top

Erg klantvriendelijk en flexibel!

Nadat ik in eerste instantie contact heb opgenomen en alleen gevraagd heb naar de beschikbaarheid van de auto, ontving ik een reactie binnen een paar uur. Even later een afspraak gemaakt. Bij aankomst vriendelijk en transparant geholpen. Na mijn eerste inspectie, geen deukjes gezien. Toen Hessel, de verkoper en tevens eigenaar, bij mij kwam om het erover te hebben, heeft hij me direct gewezen op de gebruikerssporen. Tot slot zijn de service en voorwaarden prima in orde. Zo wordt er altijd 12 maanden garantie gegeven. Al met al kan ik deze nette autogarage zeer zeker aanbevelen!

Eerlijk en snel handelen.

Service boven verwachting!

Het contact verliep vlot en zeer vriendelijk. Autobedrijf Terpstra staat echt voor service en kwaliteit; kon de auto echt pas ophalen nadat alle checks, onderhoud gedaan was en terug was van de poetser.. Regelmatig kreeg ik een update met foto's of een filmpje. Kortom echte service welke mijn verwachtingen overtrof!

Fijne communicatie, klantvriendelijk en snelle handeling.

Fijne communicatie, klantvriendelijk en snelle handeling. Daarnaast zelfs een persoonlijke video ontvangen van de auto wat heel verhelderend was.

Super fijne service!

Wanneer je op zoek bent naar persoonlijk contact, dan weet Autobedrijf Terpstra hoe dit moet. Zeer goed geholpen en dit is super fijn. Blije eigenaar van een nieuwe auto.

Zeer professioneel en vriendelijk!

Zeer goede ervaring bij de reparatie van mijn Audi. Snel en vakkundig.

Duidelijk, vlot en vriendelijk.

Het is pas een week dat we in een auto van autobedrijf Terpstra rijden dus de kwaliteit moeten we nog echt gaan ondervinden maar tot nu toe erg tevreden.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam autobedrijf.

Via internet kwamen we bij Autobedrijf Terpstra terecht, aangezien daar onze gewenste auto te koop stond. Gezien de afstand (220 km) was het voor ons niet mogelijk om een proefrit vooraf te maken, maar de heer Terpstra gaf ons zo veel vertrouwen dat wij het aandurfden deze auto telefonisch te kopen. Er moest nog een trekhaak onder en ook dat werd professioneel geregeld, ook al zat dit met de levering en plaatsing een beetje tegen. Hiervan werden we overigens keurig op de hoogte gehouden en een paar dagen later zijn we naar Friesland gereden om alsnog de auto op te halen. Een prettige kennismaken en dit bedrijf is zeker een aanrader voor kopers die houden van een verkoper die net dat stapje meer zet voor de klant!

Open en eerlijk

Terwijl je in de Hoeksche-Waard woont een auto kopen waarvoor je 2x 220 km moet rijden?? In dit geval was het ook zo!! Het contact met de heer Terpstra was open en eerlijk. Belangrijk om aan te geven is dat dit wel 2 richtingsverkeer is!! Ik had een auto in te ruilen met een paar kleine gebreken die makkelijk te vervangen waren maar die van te voren wél werden aangegeven. Dit brengt een goede communicatie tot stand. De auto was voor mijn dochter bedoeld en deze werd door de heer Terpstra aangenaam verrast door haar met een filmpje de auto te laten zien en te vertellen dat deze voor haar klaar stond. Ik heb bedrijfsmatig veel auto's gekocht in het duurdere segment (Mercedes / BMW) en weet hoe het kan zijn, maar dit was wel de leukste. Mooie schone zaak, nette prijzen met aandacht voor de klant......

Mijn ervaring met Autobedrijf J. Terpstra B.V. is uitermate positief, vanaf het eerste contact en de proefrit tot aan het ophalen van de Audi deze week was uitermate vakkundig en vriendelijk. Ik kan deze vakgarage absoluut aanbevelen!

Top bedrijf met top service!

Het leuke van dit bedrijf is dat Hessel passie heeft voor zijn vak en eerlijkheid en transparantie onderdeel is van zijn service. Daar is leuk en daarvoor kom je terug!

Top bedrijf

Heb onlangs een outo gekocht polo 6 rline na een dag stuk netjes opgestuurd na 3 dagen helemaal stuk hij heb het supper opgelost auto opgehaald meerde dingen vervangen top sevice kwamen de auto netjes ophaslen en alles opgelost zal altijd daar een auto blijven kopen zijn top mensen

Uitmuntend

Autobedrijf J Terpstra is in een woord een uitmuntende zaak. Hessel, de bedrijfsleider, is een echte vakman zoals er niet veel meer zijn: hij combineert vakmanschap, met zijn passie voor auto's en heeft klantgerichtheid en service zeer hoog in het vaandel staan. En meer dan dat: vertrouwen. Iets wat steeds schaarser wordt en we moeten koesteren. Hessel denkt proactief mee met een zoekvraag naar een auto, in dit geval in een niet makkelijk segment, de occasion A4avant markt, en gaat op zoek. De auto wordt keurig netjes afgeleverd, zonder enige gebreken, met jaar lange garantie en vooral de wetenschap dat zelfs als er onverhoopt is mis zou gaan, Hessel en zijn vakmannen dit direct voor mij zouden oplossen. Een geweldig bedrijf dat vierkant staat achter hele mooie, kwalitatief zeer goede auto's verkopen. Dank, Hessel, en tot de volgende keer.

Betrouwbaar bedrijf waar je goed en eerlijk zaken kan doen!

Was op zoek naar een vervangende auto voor mijn rijschool. Zonder afspraak er heen gereden. Keurig te woord gestaan / niet opdringerig. Je kan rustig zelf je keuze maken. Vrijblijvend proefrijden behoort ook tot de mogelijkheden. Aansluitend een mooie deal kunnen maken tot ieders tevredenheid!

Eerlijk, oprecht en klantvriendelijk

We zijn fijn geholpen, Zie bovenstaande.

Excellente service met goede focus op de klant

Ik heb recent een auto gekocht bij Terpstra. Van bij de start was het contact optimaal en werden alle vragen netjes beantwoord. Op basis van mijn positieve ervaring en de pro-actieve houding, kan ik dan ook deze garage van harte aanbevelen

Eerlijk bedrijf, geen loze beloftes, prettig zakendoen!

Leuke deal met Hessel voor een Audi A3. Prima meegedacht en keurig afgeleverd!

vertrouwd gevoel

Mooie auto gekocht bij Terpstra, lage km-stand en eerlijke handelaar. Leuk gesprek gehad en een goed gevoel bij de aankoop. Jullie hebben er een klant bij!

J. Terpstra is vertrouwd, goed, nette autobedrijf.

Ik heb daar een auto Seat Alhmabra gekocht. De auto voldoet ruim aan de verwachtingen. De auto is goed en netjes afgeleverd. Afspraken zijn netjes nagekomen en een stukje extra service wordt ook gedaan. M.vr.gr. W. van der Wal.

zeer servicegericht, maatwerk

snelle actie, kwam naar me toegereden voor de proefrit, zeer prettig in de omgang. blij met de auto.

Een goede wijn behoeft geen krans.

Ik heb een goede ervaring met het bedrijf geen onnodige fratsen en een hoge kwaliteit werd er geboden. Eerlijk zaken doen daar houw ik van. Ik heb bij hun een mooie Q3 gekocht waar ik heel blij mee ben.

Fantastisch!

De juiste service & advies door de juiste mensen!