Bedrijf met veel Passie, stelt klant centraal!

Vriendelijk, deskundig en eerlijk. Terpstra levert de auto perfect af. “Auto zo mee”, doen ze niet aan. Gaan enkel voor kwaliteit.

Fantastische service

Zeer betrouwbaar en servicegericht. Hessel is zeer deskundig en heeft ons constant op de hoogte gehouden van de status van onze auto.

Vriendelijk ontvangen, goede service en professioneel

Zeer prettige ervaring , komt eerlijk en betrouwbaar over!

De kennismaking ,en de afhandeling bij de aankoop van de nieuwe Beetle hebben wij als zeer positief ervaren!!

Open en eerlijk TOP!

Goede ervaring zeer goed geholpen alle beloftes nagekomen top!

Ik werd zeer aardig ontvangen door Hessel. Nam goed de tijd om mij alles uit te leggen.Maar al met al werd ik zeer goed geholpen en hebben ze aan mij een trouwe klant gekregen!

Geweldige service. Authentiek bedrijf

Afgelopen zaterdag (30 november) langs geweest voor een Audi A6 occassion. De advertentie tekst en foto's waren zeer gedetailleerd, wat fijn is gezien de ruime afstand die ik moest afleggen. Eenmaal binnen voelde het meteen goed. De authentieke sfeer en openheid van de (mede)-eigenaar zorgde voor een vertrouwd gevoel wat ik al jaren niet meer gevoeld heb. Meteen besloten en aangegeven om mijn auto hier in onderhoud te houden. Dat is die 400 km ruim waard!

Service perfect op maat. Klantgericht en altijd behulpzaam

Top service. Hier wordt je nog als klant gewaardeerd ipv een nummer. Mooie showroom en occasions!

Mijn Audi specialist

Auto is netjes opgehaald en terugbracht. Grote beurt uitgevoerd en alles netjes van te voren besproken. Auto rijdt weer als een zonnetje, beter dan nieuw! (Audi S6 V10)

Goede service , vakmanschap en prettig in communicatie

Heb mijn Volkswagen Polo bij Terpstra in onderhoud. Dik tevreden !

Uitstekende service!

10 jaar na aankoop van onze vorige auto bij Terpstra herkende Hessel ons nog. Binnen 2 weken reden we weer weg in een prachtige auto! Ze zijn zeer betrokken bij hun klanten.

Een uitzonderlijk mooie auto gekocht van een gepassioneerde Audi liefhebber. Super tevreden!

Fijn bedrijf om te komen

Na wat minder prettige ervaringen met de dealers in Friesland toch een fijn bedrijf gevonden met dezelfde passie voor onze auto’s zoals ik zelf heb Alles transparant ,schappelijk uur tarief mooi gespecificeerde rekening Kortom duidelijk en eerlijk Kan de gemiddelde dealer wat van leren Ipv beurt: 220 euro Chapeau

fijne eerlijke garage

auto gekocht uit 1991. bij aankomst auto bekeken en inderdaad zoals op de fotos. in zeer goede staat. garage is vriendelijk alles eerlijk. alles zoals telefonisch afgesproken. auto is mee gegaan naar limburg

Ongezien auto gekocht.

In mijn zoektocht stuitte ik op aanbod van Audi A4 avant met vermelding“ binnenkort verwacht”. Na contact waarbij auto omschreven deze ongezien gekocht en van het vertelde geen woord gelogen. Even schitterende A4 avant- van 2004 met boekjes, en nette Ik moest er even voor naar Friesland maar was de rit waard.

Wij zijn zeer teveden over de service en contacten.

Wij vonden bij deze garage de auto die wij zochten. Wij zijn erg tevreden hoe wij zijn ontvangen, telefonisch, persoonlijk contact met eigenaar en medewerkers. Duidelijkheid en komen afspraken na. Top.

Een gerenommeerd bedrijf

Voor ons niet naast de deur. Maar door de goede ervaringen hebben wij ook een tweede auto daar gekocht.

Correct in woord en daad

In mijn leven vele auto’s gekocht. Nog niet eerder werd ik zo persoonlijk en correct geholpen. Garage Terpstra.... niet de grootste...... maar in service onovertroffen!

Erg klantvriendelijk en vakkundig

Ik ben er nu meermalen geweest met mijn A6 uit 1996 en ben meer dan tevreden met de service en de vakkundigheid waarmee zij het onderhoud aan mijn auto hebben gedaan. Altijd vriendelijk en je merkt gewoon dat hier nog echt met liefde aan auto's gesleuteld wordt. Ik voelde me dan ook onmiddellijk thuis. Daarnaast zijn de prijzen echt heel redelijk te noemen. En wat mij ook opvalt is dat de monteurs ondanks de leeftijd van mijn auto echt heel veel kennis en bekende kwaaltjes zo uit het hoofd weten op te noemen. Kortom: Ook je een oudere Audi is hier echt in goede handen. Het feit dat ik voor onderhoud en reparaties vanuit Den Helder steeds de Afsluitdijk over ga, terwijl er hier ook genoeg goede garages zijn, zegt genoeg denk ik. En alles bij elkaar genomen vind ik dat de garage meer dan een tien waard is!

Onze ervaring met deze garagehouder en zijn personeel is zeer goed, afspraken komt men zonder gedoe na, kortom deze garage is een aanrader.

Prettig en vriendelijk contact gehad. Op vragen over de auto krijg ik deskundig antwoord en advies. Ik voelde me direct thuis met mijn auto.

Een professioneel en kundig bedrijf die betrokken is en klaar staat voor de klant! Mijn auto heb ik al 10 jaar in onderhoud bij Terpstra. Ook is Terpstra de specialist in het zoeken naar de gewenste auto. Zo heb ik deze week mijn Seat Ibiza mogen ophalen. Ik ben een zeer tevreden klant!