Was een zeer relaxte instreucteur heeft altijd geduld en legt alles perfect uit
Blij met mijn instructeur en heeft alles goed uitgelegd
Geslaagd
Ik heb er 2 keer over gedaan, de eerste keer lukte het net niet en de tweede keer ging het gelijk een stuk beter door de ervaringen die ik had door de eerste keer
Ik kan goed besonder verichting kan doen En let meer op de weg
Op vriendschappelijk niveau lessen maar wel professionele kwaliteit
Begin van me spoedcursus wat het natuurlijk wel wat anders maar na zoveel uren in de week gereden hebben is alles goed uitgekomen en heeft Robin mij super veel geholpen naar me rijebewijd toe
Ik heb bij Haroen, heel aardige kerel. Geeft goed les en als je iets niet begrijpt legt hij t opnieuw uit.
Ik heb rijlessen gehad bij Lennard en ben daarna overgenomen door Serkan. Beide hebben mij super goed geholpen en mij veel vertrouwen gegeven tijdens het rijden. De lessen waren duidelijk, rustig en professioneel. Ze leggen alles goed uit en nemen echt de tijd voor je. Dankzij hun begeleiding heb ik veel geleerd en ben ik erg tevreden over de rijschool. Zeker een aanrader!
Ze geven een eerlijk advies en zijn duidelijk tijdens het lessen. Hele fijne instructeurs!
Goede rijlessen! In een keer geslaagd!
Goede en leerzame lessen gehad van René en Serkan. Met alle tips heb ik mijn rijbewijs kunnen behalen!
Top geregeld en eerste keer geslaagd
Het was gezellig en je goed ontvangen
Ik heb les gehad van Debby P. Dit heb ik super fijn ervaren. Debby is duidelijk erg ervaren en doet erg haar best voor haar leerlingen. Met haar in de auto zitten was erg fijn, ze kletst makkelijk met je en geeft waar nodig de goede aanwijzingen.
Meerdere opleidingen/cursussen gedaan bij Don. Wederom een aangename ervaring. Prettige, gemoedelijke sfeer. Instructeur(s) professioneel, en daarnaast zeer open en benaderbaar. M.b.t. de toepasbaarheid in de praktijk kan ik nog geen ervaringen delen.
Top dag met een duidelijke uitleg, en aan het eind was ik de held van de weg
Ek vind dat hulle altyd behulpsaam was en wel geduldig deur my te help met die pad reels wat ek onseker oor was goed te verduidelik. Aangesien ek van n ander land kom was hulle heel atent om seker te maak ek verstaan wat hulle aan my vraag.(zuid Afrikaans)
Ik het motorrijles gehad bij Tjeerd, prima kerel en gezellig. Er was een klein misverstand ontstaan omdat ik al in het bezit was van mijn A2 rijbewijs en dit bij de inschrijving had aangegeven, maar er per ongeluk het verkeerde examen voor mij was aangevraagd. Dit werd op het laatste moment nog opgemerkt en gelukkig opgelost.
Gezellige rijlessen gehad van o.a. rob, ton en 1 toetsmoment met Erwin. Duidelijke instructies en rustige uitleg. Betrokken medewerkers en als erg prettig ervaren. Inplannen ging ook vrij soepel. Met een uitvaller voor een examen toch sneller mijn herexamen mogen doen.
Ik heb de rijopleiding als zeer prettig ervaren. De instructeur was deskundig, geduldig en gaf altijd duidelijke uitleg en ruimte voor vragen, waardoor ik mij snel op mijn gemak voelde achter het stuur. De lessen waren goed opgebouwd en afgestemd op mijn persoonlijke aandachtspunten, waardoor ik steeds meer vertrouwen kreeg in mijn rijvaardigheid. Dankzij de professionele begeleiding en de praktische tips was ik optimaal voorbereid op het examen en ben ik in één keer geslaagd. Ik kan deze rijopleiding dan ook zeker aanbevelen.
Kom hier graag. Ik heb hier mijn C/CE/code95 gehaald en nu boek ik af en toe een code95 cursus om die 35 uur nuttig in te vullen. Alles klopt bij deze rijschool en ik ben van plan hier nog heel lang te komen :-)
Onlangs mijn vrachtwagen C met code 95 rijbewijs hier behaald. Lessen werden goed gegeven, en alles was goed geregeld. Helemaal tevreden.
Alles goed kunnen leren. En alles was top uitgelegd.
Ik heb hier al mijn lessen gevolgd en ze waren allemaal hartstikke leuk maar ook heel erg leerzaam, ik ging altijd met plezier de auto in en kwam er met meer vaardigheden uit! Al met al een dikke aanrader!
Galgepad 11
2671MV Naaldwijk
Eenvoudig ontzorgen met een breed scala aan professionele opleidingen: dat is waar DON Opleidingen voor staat. Wat meer dan vijftig jaar geleden startte als éénmansrijschool is uitgegroeid tot een volwaardig opleidingsinstituut met drie vestigingen en meer dan honderd (beroeps)opleidingen. Veiligheid, innovatie en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. ‘Een leven lang leren en ontwikkelen’ staat centraal. Benieuwd of wij de opleiding bieden die jij zoekt? Bekijk ons actuele aanbod of neem contact met ons op voor de mogelijkheden of meer informatie. Tot ziens bij DON Opleidingen in Amsterdam, Naaldwijk of Oosterhout!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.