Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over DON Opleidingen

Met als aandrijfeenheid een sterk team van rijinstructeurs, docenten en adviseurs is DON Opleidingen uitgegroeid tot een volwaardig opleidingsinstituut. In 1969 begonnen als eenmansrijschool, doorgegroeid als verkeersschool en sinds 2004 een opleidingsinstituut met een scala aan opleidingen. Ons doel is om klanten een totaaloplossing te kunnen bieden op het gebied van opleidingen met één aanspreekpunt en een advies dat bij u of uw bedrijf past. U kunt bij ons terecht voor alle opleidingen over de weg of het water, zowel theorie als praktijk, regulier of versneld. De opleidingen hebben wij onderverdeeld in de categorieën: alle (beroeps)rijbewijzen, Arbo & veiligheid, chauffeurstrainingen, logistiek, nascholing van beroepschauffeurs (code 95) en communicatie. Stap gerust eens bij ons binnen!