Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over DON Opleidingen

Van éénmansrijschool naar opleidingsinstituut Eenvoudig ontzorgen met een breed scala aan professionele opleidingen: dat is waar DON Opleidingen voor staat. Wat meer dan vijftig jaar geleden startte als éénmansrijschool is uitgegroeid tot een volwaardig opleidingsinstituut met meer dan honderd (beroeps)opleidingen. Veiligheid, innovatie en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. ‘Een leven lang leren en ontwikkelen’ staat centraal. Dagelijks ontvangen wij op onze moderne alles-onder-één-dak-opleidingslocatie talloze leerlingen en cursisten. Die leiden wij zowel klassikaal, praktisch of online op richting een certificaat, (beroeps)rijbewijs of vakdiploma. Uiteraard zijn wij binnen het huidige opleidingsaanbod onze oorsprong niet vergeten. Nog steeds kunt u bij DON Opleidingen terecht voor alle (beroeps)rijopleidingen: van scooter tot aan vrachtauto (met trailer of aanhangwagen). Wij onderscheiden ons daarbij graag met: - Flexibele planningen: ook ’s avonds en in het weeken opleidingen; - Alternatieve lesvormen: naast klassikale opleidingen, ook e-learning, incompany en virtuele klas; - Maatwerkopleidingen: een BHV- of EHBO-cursus speciaal voor beroepschauffeurs? Bij ons kan het! Benieuwd of wij de opleiding bieden die u zoekt? Bekijk ons actuele aanbod of neem contact met mij op voor de mogelijkheden of meer informatie. Tot ziens bij DON Opleidingen!