Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Naaldwijk
Amsterdam

Persoonlijke gegevens

Over DON Opleidingen

Eenvoudig ontzorgen met een breed scala aan professionele opleidingen: dat is waar DON Opleidingen voor staat. Wat meer dan vijftig jaar geleden startte als éénmansrijschool is uitgegroeid tot een volwaardig opleidingsinstituut met drie vestigingen en meer dan honderd (beroeps)opleidingen. Veiligheid, innovatie en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. ‘Een leven lang leren en ontwikkelen’ staat centraal. Benieuwd of wij de opleiding bieden die jij zoekt? Bekijk ons actuele aanbod of neem contact met ons op voor de mogelijkheden of meer informatie. Tot ziens bij DON Opleidingen in Amsterdam, Naaldwijk of Oosterhout!