Geweldige service

Na mijn pech gebeld met autoservice Vlassak, direct iemand gesproken. Medewerker gaf aan wat hij op dat moment kon doen en wanner ik hulp kon verwachten. Vriendelijk en vakkundig geholpen. De reparatie in goed overleg uitgevoerd. Zeer tevreden.

Prettig bedrijf

alles word prettig en vakkundig geregeld.

Fantastisch

Veilig, vertrouwd. Belt altijd bij grote uitgaven. Is er altijd voor ons. Niet vaak nodig maar als ik gebruik moet maken van hun diensten dan zijn ze er.

Vriendelijk personeel

Uitstekende service!

Prima service.top

Snelle service.

snel en accuraat geholpen

Soepele en prima communicatie tussen mij en de garage (chef!?)

Deze garage repareert/onderhoudt mijn auto naar wens, en zorgt tevens dat ik mobiel blijf indien nodig, met passend vervoer. gemakkelijke en duidelijke communicatie.

snel en goed

De auto had een kapotte band en we moesten weg. Super snel en vakkundig en goedkoop geholpen

Wederom goed geholpen

Zoals andere keren ben ik wederom goed geholpen.

Eerlijk

2 keer bij deze garage geweest, en ik heb gemerkt dat ze super eerlijk en klantvriendelijk zijn!

Ja zoals verwacht,: subliem

Absurd hoe deze automobielkrijgers de warmte trotseren.. Iedereen in een ontbloot onderlijf vanwege de warmte.. een lust voor t oog.. Verder zeer professioneel en accuraat Doe zo verder!!!

zeer fijne garage met fijne mensen (vaklui)

al 30 jaar mijn garage

goede service

zeer snelle service en snel gevonden wat er mis was

Goede service, goed advies.

Altijd goede service, vriendelijk en behulpzaam

Snelle service.

Reparatie En vervanging werd snel en vakkundig uitgevoerd op de afgesproken tijd.

Uitstekende service

Snel, correct en altijd bereid, een probleem optelossen. 40 jaar-Top- Service!

GOED

GOED

Klantvriendelijk en goede service.

prima service

prima service

afspraak is afspraak

Fijn bedrijf

Toppers

Erg goed.. Jammer vd terugroep actie van Ford Maar dat gaat buiten vlassak.. Verder ben ik erg gecharmeerd van de looks van ene Rob Smits.. Die prins werkt daar.. is zeker de moeite om alleen al eens te gaan kijken daar mensen.. abnormaal

goede service

goede afspraken en terug koppeling

Prettig en deskundig Personeel.

Er is altijd iemand bereikbaar. Zaken worden goed afgehandeld en de contacten zijn heel plezierig.

Heel prettige ervaring

Snel, goedkoop en altijd transparant. Hele duidelijke rekening.