Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Autobedrijf Vlassak

Auto Vlassak uit Budel startte in de jaren 80 als gespecialiseerde garage voor de Volkswagen groep maar is inmiddels aangesloten bij de grootste merkonafhankelijke garageformule: Bosch Car Service en Bovag. Sinds de oprichting in de jaren 80 is Bosch Car Service Auto Vlassak gevestigd in Budel op Burgemeester van Houtstraat 27. Vandaag de dag zijn we daar nog steeds gevestigd met de missie om u een full-service ervaring te bieden op het gebied van mobiliteit. Bosch Car Service Auto Vlassak biedt u gespecialiseerd totaal onderhoud en reparaties aan alle merken auto’s. Tevens zijn wij een betrouwbaar adres voor alle APK- keuringen, storingsdiagnoses en alle diensten die u van een moderne garage mag verwachten. Bij ons weet u altijd waar u aan toe bent en komt u nooit voor verrassingen te staan. De voordelen van Bosch Car Service Auto Vlassak op een rijtje Snel en betaalbaar Merkonafhankelijk Passend vervangend vervoer BOVAG Reparatiegarantie Onderhoud volgens fabrieksspecificaties waardoor behoud van Fabrieksgarantie op uw nieuw gekochte auto/bedrijfswagen Pechhulp van Bosch BOVAG-gecertificeerd en Erkend duurzaam Bij ons staat kwaliteit en duurzaamheid voor klanttevredenheid hoog in het vaandel. Daarom zijn we ‘’BOVAG’’ gecertificeerd en ‘’ERKEND duurzaam’’ gecertificeerd. Hiermee voldoen we aan de hoogste kwaliteit en duurzaamheidseisen in de mobiliteitsbranche en zijn we toekomstgericht

Over Bosch Car Service