Super bedrijf met uitmuntende service

Afspraak is afspraak daar hou ik van.

Goed.

Goede service en mee denken met de klant

fantastisch

altijd op tijd nooit gezeur kortom een aanrader voor iedereen!!!!!

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en eerlijke werkzaamheden en betaalbare facturen

Roseboom handelen op eerlijke zuivere methodes en vriendelijke zeer aardige eerlijke mensen Zo houden behoud men ook de klanten

• Prijs/Kwaliteit

Vakkundig tot tevredenheid geholpen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Heb contact gehad via de mail en telefoon, beide goed contact mee gehad en netjes beantwoord en mij goed geholpen. Alles netjes kunnen krijgen via de post. Maar achteraf netjes kunnen ophalen op locatie. Top! Nogmaals bedankt en de 5 sterren dik verdient! Mvg Patrick B

• Prijs/Kwaliteit

geweldige garage met uitstekende service

Ik kom al jaren bij deze garage. Ze zijn altijd transparant en eerlijk over wat er moet gebeuren en geven goed advies. Reparaties en onderhoud worden altijd uitstekend uitgevoerd en tegen een redelijke prijs. En je krijgt ook nog een leenauto mee.....wat wil je nog meer?

Altijd klantvriendelijk

Vriendelijk, betrouwbaar en bekwaam

Roseboom denkt met je mee, is flexibel, doen wat ze beloven, verstand van zaken, ik vind het een super bedrijf!

• Prijs/Kwaliteit

Nergens iets om op aan te merken .

Goede ontvangst , gratis leenauto mee , snel en goed werk en niet onbelangrijk een zeer goede prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer klantvriendelijk, eerlijk. Denkt mee met de klant aan oplossingen.

goede service

wordt prettig geholpen

Eerlijke goede mensen

Eerlijke mensen die overleggen en adviseren

top bedrijf. Brommobiel.

Erg goede ervaring met reparaties van mijn brommobiel en het bedrag wat ik moest betalen was boven verwachting veel goedkoper dan ik in te eerste instantie dacht.Verder word alles netjes en met veel geduld uitgelegd. Tot nu toe erg tevreden dus,en zo tevreden dat ik heb besloten de volgende brommobiel bij Roseboom te kopen.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd hulpvaardig en bereid mee te denken.

Hele fijne garage.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en prettig contact

Onlangs hier een brommobiel gekocht. Goed geadviseerd, prima aflevering en een uitstekende service na de aankoop.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en met kennis van zaken geholpen.

Klantvriendelijk en met kennis van zaken geholpen.

Altijd goede service

Prijs kwaliteit zeer goed

• Prijs/Kwaliteit

Super klantvriendelijk en service gericht

Super autobedrijf met gedegen vakmanschap

TOP!

Al jaren kom ik met mijn eigen auto bij bij Roseboom en word naar volle tevredenheid geholpen. Nu met een acuut probleem bij de auto van mijn vriendin (die ergens anders in onderhoud is) worden we snel, vakkundig, zonder afspraak geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer tevreden, deskundig advies en snel geregeld

Absolute aanrader.

Zeer vakkundig

• Prijs/Kwaliteit

Goede kwaliteit van geleverd product.

Mijn bestelde artikel was van prima kwaliteit. Het enige minpuntje vond ik, de informatie na de betaling. Je kreeg geen info hoe ver ze met de bestelling waren, en wanneer het verzonden zou worden. Pas na het vragen per mail. Toen ging het opeens in een paar dagen.

Prima !

Goede service mooie en goed gebruikte onderdelen en accessoires Ben tevreden over de bestelde artikelen

Over AutoFirst Autobedrijf Roseboom

Autobedrijf Roseboom, gevestigd in Lunteren, is een universeel BOVAG autobedrijf dat al jaren het goede adres is voor nieuwe auto’s en occasions. U treft bij Autobedrijf Roseboom betrouwbare occasions aan in alle soorten en maten. Het heeft wat betreft de aflevering, garantie en onderhoud een naam hoog te houden. Ook op het gebied van bedrijfswagens kunt u terecht bij Autobedrijf Roseboom. Voor het onderhoud aan uw auto hebben wij een gemotiveerd en goed opgeleid team monteurs. Wij beschikken over een moderne werkplaats, die is ingericht naar de huidige eisen. Bij ons kunt u terecht voor een APK, al uw reparaties en onderhoud. Wenst u meer informatie over het bedrijf, over een occasion of over een bepaalde dienst, dan kunt u contact opnemen.