Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over AutoFirst Autobedrijf Roseboom

Autobedrijf Roseboom, gevestigd in Lunteren, is een universeel BOVAG autobedrijf dat al jaren het goede adres is voor nieuwe auto’s en occasions. U treft bij Autobedrijf Roseboom betrouwbare occasions aan in alle soorten en maten. Het heeft wat betreft de aflevering, garantie en onderhoud een naam hoog te houden. Ook op het gebied van bedrijfswagens kunt u terecht bij Autobedrijf Roseboom. Voor het onderhoud aan uw auto hebben wij een gemotiveerd en goed opgeleid team monteurs. Wij beschikken over een moderne werkplaats, die is ingericht naar de huidige eisen. Bij ons kunt u terecht voor een APK, al uw reparaties en onderhoud. Wenst u meer informatie over het bedrijf, over een occasion of over een bepaalde dienst, dan kunt u contact opnemen.