Al verschillende keren auto's gehuurd. Altijd een goede en professionele service ontvangen

Topservice

Heel eventjes moeten wachten maar daarna perfect geholpen door Yasin, auto was zoals afgesproken en klaar om weg te rijden. Ook netjes een schade- en krasjesopname voor vertrek, verder een keurige en bijna nieuwe auto.

Top-Zaak!

Prima auto-Prima prijsje-vriendelijk personeel. Altijd topservice, bij Adrie Jonk!

• Medewerkers

Goddelijke toppers die daar werken

De beste

Niets aan veranderen

Zoals altijd weer top geholpen. Echt hele aardige mensen die je te woord staan en helpen; auto nog even snel door de wasstraat, terwijl dat echt niet had gehoeven. Nou ja, etcetera zeg maar. Tuurlijk, liever rij ik gratis, ik blijf Nederlander natuurlijk, maar als ik dan toch moet betalen, vind ik de prijs ook nog eens heel schappelijk. ga zo door en tot snel!

• Medewerkers

Goed, snel en altijd wel een wagen beschikbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

In één woord: TOP

Correcte en vlotte afhandeling door medewerker Y.U. Klantgericht en zeer vriendelijk. Duidelijke uitleg bij het ophalen van de Ford Transit. Communicatie via de mail en administratieve afhandeling perfect! Gehuurde bus: prima kwaliteit.

Uitstekende service

De auto bus 6m3 die was gereserveerd door mij was er niet, andere groter bus meegekregen top geregeld. Enige min punt dat ik niet de borg met mijn AMEX Card kon voldoen, waardoor ik op dat moment even een probleem had.

• Medewerkers

Keurig geholpen alleen retour betaling duurt te lang (1 week!!)

Terugbetaling verrekening factuur/borg duurt te lang (1 week)

• Medewerkers

Prima geholpen en mocht het nodig zijn kom ik zeker terug.

• Medewerkers

Goede service, goed materiaal.

Uitstekend!

Ik had snel een verhuis bus nodig, snelle service en zeer vriendelijk. Kreeg zelfs een paar verhuis dekens mee. Aanrader!

• Medewerkers

Prachtige auto en goede service

Een mooie verhuiswagen met alle gemakken van dien. Echt een aanrader.

Goede service en klantvriendelijk

Vriendelijk geholpen, auto reed goed. Goede service en klantvriendelijk.

Prijs en kwaliteit top!

Keurige bus, conform afspraak, vlotte en snelle afhandeling. Dus naast personenauto's kan ik nu ook vertelen, dat het prima busjes huren is hier

Grandioos

Snelle service en vakkundig personeel

• Medewerkers N.v.t.

Uitmuntende service!

Ik werd vooraf uitgebreid geïnformeerd bij het reserveren van een bestelbus. Er werd hier ruim de tijd voor genomen en er werd vooraf een inschatting van de kosten gemaakt. Bij het ophalen van de Transporter werden we geholpen door Fadi, wederom een vriendelijke en beleefde medewerker die ons goed heeft geholpen.

MERK ALLEEN VOORDELEN...

IKZZZZZZZZZZZ HEERHUGOWARD TOT NU TOE GEHUURD. ALLES DUIDELIJK EN MENSENLIJK VERTELD DOOR MEDEWERKER. PRIJZEN GOED VERTELD, NADERHAND HOEVEEL IK KWIJT BEN. DIRECT OP SCHADE NAGEKEKEN!

Snel, eenvoudig, klantvriendelijk

Een busje gehuurd voor de verhuizing van enkele spullen. Service was goed, snelle reactie en zeer vriendelijk geholpen. In het vervolg zou ik zeker hier nog een keer huren!

Heel goed geholpen door Yassin

Top service!

• Medewerkers

Altijd goede en snelle service

Goeie service en klantvriendelijk

• Medewerkers

Duidelijke afspraken, goede service en conforme prijs.

Boeking en ophalen voertuig ging makkelijk, alsook het retourneren op zondag. Auto was prima, niet nieuw maar juist voor Wintersport daardoor ideaal. Uitrusting was compleet. Gaan we zeker nogmaals gebruik van maken!

• Medewerkers

Beste Ed, Dank je voor je mooie review. Wij doen onze best om auto's zo compleet mogelijk uitgerust voor wintersport te leveren, dan is het mooi dat dit gewaardeerd wordt. Wat betreft de leeftijd van de bus, wij moeten helaas door de hoge BPM belasting toch 3 a 4 jaar met een personenbus rijden om het betaalbaar te houden. Onze personenwagens zijn wel maximaal 18 maanden oud. Wij zien je graag weer verschijnen! MVG INQAR autoverhuur Adrie Jonk

Goede autos

• Medewerkers

Beste Henk, Bedankt voor de aangepaste review, wij begrijpen trouwens de verwarring betreffende de innamemail en uw reactie op die mail. We zijn dan ook druk bezig met de leverancier van de software om deze inname duidelijker te maken en dat bij inname de foto's van de bestaande ( en bij uitgifte reeds verzonden) schades en aanwijzingen niet meer worden getoond. Wij zien u graag weer verschijnen. Met vriendelijke groet, Arno jonk

Helemaal goed

Gehuurde bus voor wintersport was erg fijn. Had een krachtige motor, winterbanden. Veel werd meegeleverd: Sneeuwkettingen, EHBO-kistje, veiligheidsvestjes voor alle inzittenden, aluminiumfolie voor voorruit en Gevarendriehoek. Goed verzekerd en met pechhulp en vervangende auto. Het enige wat ontbrak was een tolvignet voor Oostenrijk, maar die was zo gekocht. Bandenspanning en ruitenwissersvloeistof werd op verzoek gecontroleerd en bijgevuld. We werden snel en vriendelijk geholpen. Vestiging INQAR Adrie Jonk Purmerend is een visitekaartje voor de autoverhuurbranche

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.