Prijs en kwaliteit top!

Keurige bus, conform afspraak, vlotte en snelle afhandeling. Dus naast personenauto's kan ik nu ook vertelen, dat het prima busjes huren is hier

Grandioos

Snelle service en vakkundig personeel

• Medewerkers N.v.t.

Uitmuntende service!

Ik werd vooraf uitgebreid geïnformeerd bij het reserveren van een bestelbus. Er werd hier ruim de tijd voor genomen en er werd vooraf een inschatting van de kosten gemaakt. Bij het ophalen van de Transporter werden we geholpen door Fadi, wederom een vriendelijke en beleefde medewerker die ons goed heeft geholpen.

MERK ALLEEN VOORDELEN...

IKZZZZZZZZZZZ HEERHUGOWARD TOT NU TOE GEHUURD. ALLES DUIDELIJK EN MENSENLIJK VERTELD DOOR MEDEWERKER. PRIJZEN GOED VERTELD, NADERHAND HOEVEEL IK KWIJT BEN. DIRECT OP SCHADE NAGEKEKEN!

Snel, eenvoudig, klantvriendelijk

Een busje gehuurd voor de verhuizing van enkele spullen. Service was goed, snelle reactie en zeer vriendelijk geholpen. In het vervolg zou ik zeker hier nog een keer huren!

Heel goed geholpen door Yassin

Top service!

• Medewerkers

Altijd goede en snelle service

Goeie service en klantvriendelijk

• Medewerkers

Duidelijke afspraken, goede service en conforme prijs.

Boeking en ophalen voertuig ging makkelijk, alsook het retourneren op zondag. Auto was prima, niet nieuw maar juist voor Wintersport daardoor ideaal. Uitrusting was compleet. Gaan we zeker nogmaals gebruik van maken!

• Medewerkers

Beste Ed, Dank je voor je mooie review. Wij doen onze best om auto's zo compleet mogelijk uitgerust voor wintersport te leveren, dan is het mooi dat dit gewaardeerd wordt. Wat betreft de leeftijd van de bus, wij moeten helaas door de hoge BPM belasting toch 3 a 4 jaar met een personenbus rijden om het betaalbaar te houden. Onze personenwagens zijn wel maximaal 18 maanden oud. Wij zien je graag weer verschijnen! MVG INQAR autoverhuur Adrie Jonk

Goede autos

• Medewerkers

Beste Henk, Bedankt voor de aangepaste review, wij begrijpen trouwens de verwarring betreffende de innamemail en uw reactie op die mail. We zijn dan ook druk bezig met de leverancier van de software om deze inname duidelijker te maken en dat bij inname de foto's van de bestaande ( en bij uitgifte reeds verzonden) schades en aanwijzingen niet meer worden getoond. Wij zien u graag weer verschijnen. Met vriendelijke groet, Arno jonk

Helemaal goed

Gehuurde bus voor wintersport was erg fijn. Had een krachtige motor, winterbanden. Veel werd meegeleverd: Sneeuwkettingen, EHBO-kistje, veiligheidsvestjes voor alle inzittenden, aluminiumfolie voor voorruit en Gevarendriehoek. Goed verzekerd en met pechhulp en vervangende auto. Het enige wat ontbrak was een tolvignet voor Oostenrijk, maar die was zo gekocht. Bandenspanning en ruitenwissersvloeistof werd op verzoek gecontroleerd en bijgevuld. We werden snel en vriendelijk geholpen. Vestiging INQAR Adrie Jonk Purmerend is een visitekaartje voor de autoverhuurbranche

• Medewerkers

Vriendelijke behandeling en keurige auto , zeker voor herhaling.

• Medewerkers

Heel erg tevreden met de service heel erg bedankt

Gewoon erreg goed

Prima geregeld, niets op aan te merken,,👍👍👍

• Medewerkers

Snelle afwikkeling van uitgifte materiaal

Ik had 2 dagen voor de huur van de bus gebeld voor bestelling van de bus, de dag dat ik de bus ging halen werd hij gelijk van achter gehaald. Met 10 minuten reed ik weg. En dat ik klaar was kon ik de bus gewoon neerzetten en de sleutels in de speciale brievenbus deponeren. En de rest van de waarborg word netjes terug gestort op je bankrekening

Beoordeling herzien.

Na een mail wisseling met INQAR hebben we het een en ander recht gezet. Ondanks een valse start ben ik uiteindelijk tevreden over hoe mijn klacht is afgehandeld.

• Medewerkers

Geachte heer Jacobs, Ik ben blij dat we er uit zijn gekomen en we zien u graag de volgende keer terug. MVG Arno Jonk

Staan voor je klaar en helpen je!

Ik had vanwege een probleem met mijn auto die langer bij de garage moest blijven met spoed een auto nodig. Ik had telefonisch contact opgenomen en werd vriendelijk geholpen. Mijn situatie uitgelegd en dezelfde dag (na 3 uurtjes) kon ik nog een auto huren, deze hebben ze bij een ander filiaal vandaan gehaald zodat ik snel een auto had. Helaas was het probleem met mijn auto groot dus moest steeds de auto verlengen en dit was geen probleem en ze waren steeds vriendelijk! Dit is echt een bedrijf dat ik aanbeveel! Ook qua prijs is het goed tedoen!

Afspraakjes afspraak

Goede en betrouwbaar en service gericht

Professioneel

Gewoon goed voor elkaar, prima service en een nette en schone auto.

MOZES KRIEBEL...

Perfecte zaak, wie nog lang doorgaan mag. Huurde automaat gister automaat. Grapje met verkoper maakt(mot kunnen toch) Auto huurt, 100 km en 45€. 100km en 45€? Te duur? Nou Oké dannn... Perfect Man Uitgelegd hoe auto werkt. Toen rijden.... Auto is merk: 'MII' SEAT. Bij terugkomst auto nakijkt op beschadigingen. Nee!!! Happy me!!! Samen duidelijk overlegt totale kosten. Goed gedaan en geregeld INQAR... Week eerder auto C3 van dacht Renault huurt. WÁUW, DAT IS EFFE LUXE ZEG... Dacht 80€en 100km vrij! 1 KEER IETS MEER MONEY. Weer perfect tewoord gestaan Nu, vandaag, de kleinere SEAT 'MII'! 45€ en 100 km rijden? Vond ik eerst wat duur, dacht toen van: Ik kan niet altijd goedkoopste plank eten! Perfecte auto, en ook goed schoon. WEER PERFECT KOSTENPLAATJE GOED OVERLEGT. STAAT OVERDUIDELIJK OP BONNEN AANTAL GEREDEN KILOMETERS.... WELL DONE!!! Ik ben de eerste al zie ik iets negatiefs. Zie bij INQAR nog niets... Succes met de auto's mannen

• Deskundigheid N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

Goede en lieve medewerkers

Ik als vrouw had een bus nodig... Sander heeft mij super goed geholpen. Echt top medewerkers! Binnenkort weer een bus nodig en ik ga deze zeker weer bij jullie huren!

Snel en goed geregeld

We hadden binnen uur een aanhanger nodig. Dat kon en was snel geregeld. Prima service

Auto huren? Adrie Jonk!

Zeer tevreden. Mooie bijna nieuwe bus, schoon, comfortabel. Trekhaak niet nodig gehad maar witte kentekenplaat zit er gewoon bij. Terugbrengen en automatisch afrekenen geweldig. Kortom: een tien.

TOP, zoals altijd!

Huur al jaren een bus in Zaandam, nooit problemen. Personeel.....................erg goed, vriendelijk, denken mee.

• Medewerkers

Wat een geweldige service en eerlijk bedrijf

Heb een bus gehuurd om te verhuizen. Erg flexibel hoe wordt omgegaan met haal- en brengtijden. Zeer klantvriendelijke hulp. Bij het aftanken ook nog een zeer nette verrekening gedaan, op eigen initiatief. Ik kom zeker volgende keer weer hier als ik een auto of busje wil huren. Grote klasse :).

Top service & klantvriendelijkheid

Super goede service en zeer begripvol, aardig en deskundig personeel. Mocht ik nog een keer een auto nodig hebben kom ik hier zeker terug!

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.