Goede auto, maar wat slordig

Ik merkte op dat de borg die op de website staat 300 euro bedraagt, maar dat de bevestigingsmail spreekt over 400 euro. Dat zou volgens de medewerker liggen aan 'iets met de website'. Maar vorig jaar november was dat ook al zo, zag ik in mijn mails. Ook de vanaf huurprijs op de reclame op de auto klopt niet meer. Niet netjes. De stoelbekleding van de auto was ronduit vies, wat de medewerker overigens bij het uitlenen ook al opmerkte. Maar hij zou zo vaak weg zijn, dat ze daar niet aan toekwamen. Maar ja, dan moet je hem m.i. gewoon een keer niet uitlenen maar poetsen. De antenne van de auto was weg, merkte de medewerker op en was maar vervangen door een bout. Maar daardoor was de radio-ontvangst wel heel matig. Na de retour kreeg ik al snel een overzicht toegestuurd waaruit bleek dat ik gelukkig geen schades veroorzaakt had. Maar de afrekening liet vervolgens wel een week op zich wachten. Pas nadat ik gebeld had werd binnen 24 uur dit alsnog geregeld.

• Medewerkers

Op de dag zelf een busje gehuurd voor het verhuizen van een vriendin. Binnen 10 minuten stond ik buiten met de sleute. Beviel uitstekend en ook een goede prijs. Alles werd ook duidelijk uitgelegd door de medewerker.

• Medewerkers

Uitermate vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Ook aan de balie vriendelijke medewerker. Leuke auto meegekregen waar ik een week heerlijk in heb gereden ! Enig minpuntje is,dat na het wassen van de auto door het verhuurbedrijf, de instap niet is schoongemaakt.

• Medewerkers

Representatieve mensen met service in vaandel

Voor de keren dat ik een auto nodig had ben ik bij inqar adrie jonk gekomen en werd goed geïnformeerd over alle voorwaarden om te huren. Koffie aangeboden en een paar weken later langs gereden ivm ruitenvloeistof bij te vullen, werd de auto meteen gewassen en van binnen schoon gemaakt. Personeel is klantvriendelijk en representatief. Afhandeling van de verhuur, tussentijds contact enz. Is een goed kenmerk van het bedrijf.

• Medewerkers

De volgende een ander verhuurbedrijf proberen

Een bus met laadklep gereserveerd. Bij ophalen te lang wachten want het administratieve proces en auto uitleggen kost tijd. Begrijpelijk, maar als er nog twee klanten voor je zijn en een medewerker die helpt sta je toch 25 minuten te wachten. Wij kregen een koelwagen met laadklep mee, omdat er geen gewone meer was. Op dat moment niet gerealiseerd, maar de koelunit in de bak neemt best wat ruimte in beslag waardoor je niet de hoogte van de bak kunt benutten. De bus was lange tijd in verhuur voor een maaltijdbezorger. Dat betekent de nodige schades en onderdelen die ontbreken aan de bus. We hebben het ermee gered, maar ik had een goede (betere) bus verwacht. Bij het wegrijden zag ik al dat de brandstofmeter niet een volle tank aangaf, maar misschien ook stuk? De hydraulische klep werkte niet naar behoren, waardoor het sluiten van de klep zeer langzaam ging. Bij retourneren bleek dat bij het aftanken de vorige gebruiker (het bedrijf zelf) niet voldoende had afgetankt. Nogmaals we hebben het allemaal gered met deze bus, maar de volgende keer haal ik wel eentje ergens anders.

• Medewerkers

Niet zo als het hoort. Niet klantvriendelijk

Bij aankomst storing bij het internet. Lang wachten..Ik kreeg een vies busje mee. Van binnen en van buiten. Kon meer betalen dan was afgesproken....weekendtarief ( wat mij vooraf niet is verteld) . Bij iets uit de bus pakken, werd mijn jas erg vies. Dat meldde ik allemaal bij het terugbrengen van de bus. Ik kreeg te horen van de jas dat er overleg zou plaatsvinden en dat ik teruggebeld zou worden.De bus werd schoongemaakt...terwijl ik daar nog was. Maar helaas, ik kon hen bellen. En kreeg te horen...nee dat vergoeden we niet...daar bent u zelf verantwoordelijk voor.... Dus Inqar jullie kunnen de pot op.

• Medewerkers

Beste Mevr. Quak, Wij hadden een internetstoring en het was inderdaad druk. Uiteindelijk hebben wij u de auto meegegeven zonder borg omdat de pin niet werkte. Achteraf gaat u zeggen dat het tarief niet klopt terwijl dat met u is doorgenomen. U heeft daar ook voor getekend. Het tarief wat wij u berekend hebben was het tarief voor een zaterdag, u gaf aan dat u een goedkoper tarief had gezien op de website. Mooi dat u op de website hebt gekeken en zonder iets te reserveren een vanafprijs ziet staan.... dat is dus het doordeweekse tarief. Mijn collega heeft tijdens de telefonische reservering het tarief doorgegeven voor de zaterdag. Dat heeft hij ook genoteerd. En nogmaals u heeft daar ook voor getekend. Pas toen wij niet achteraf het doordeweekse tarief wilden rekenen en dus de factuur zouden moeten aanpassen, kwam u opeens met stomerijkosten voor uw jas op de proppen. U zou de mouw van uw jas langs de buitenkant van de bus hebben gestreken terwijl u via de zijdeur iets uit de laadruimte wilden pakken. En ja het is winter de bus was buiten vies van de dag tevoren, mogelijk heeft u gemist dat het elke dag wel geregend heeft en auto's de neiging hebben vies te worden van opspattend regenwater. Maar ok uw mouw zou dus vies zijn geworden. Wij hebben uw vieze jas trouwens niet gezien, blijkbaar heeft u uw jas gewisseld tijdens de verhuizing? U leek bij het terugbrengen in ieder geval wel dezelfde jas aan te hebben als die ochtend en daar was niets op te zien. Misschien heeft u speciaal voor de verhuizing uw mooiste jas aangetrokken? ( de meeste mensen dragen vaak juist wat minder nieuwe kleren tijdens een verhuizing, maar dat is natuurlijk niet verplicht). Maar kortom is het niet echt ons probleem als u tegen de buitenkant van een auto oploopt.

Gesloten aanhanger gehuurd. Goede en duidelijke website, aanhanger voldeed volledig aan de omschrijvingen. Vriendelijke mederwerkers, zowel bij telefonisch contact als bij het ophalen. Flexibiliteit bij het terugbrengen door gebruik van sleutel kluis.

Absolute aanrader.

Behulpzaam personeel en mooi wagenpark.

prima verhuurbedrijf!

alles volgens afspraken en snelle en correcte afrekening

• Medewerkers

We kregen, n.a.v. onze wensen voor de vakantie, het advies om de Mercedes Sprinter rolstoelbus te huren. Een schot in de roos, we hebben een geweldige vakantie gehad en wij (4 volwassenen en 3 kinderen) zijn zeer comfortabel op reis geweest. Het was zo goed, dat we dit volgend jaar dus weer gaan doen!!

• Medewerkers

Alles goed geregeld en afgehandeld

Prima, op één reactie na, na lichte aanrijding met lantaarnpaal bij weg rijden. Sorry nogmaals!

Private car for weekend

excellent service They do everything to make the customer happy

• Medewerkers

Goede service, netjes behandeld, goede auto's

Goede service, goede informatie vooraf, eerlijk, meedenken, netjes behandeld, klantvriendelijk, goede en nette auto's. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader. Top bedrijf.

• Medewerkers

Kwaliteit voor een goede prijs

Ik ben zeer tevreden over Adrie Jonk. Uitstekende klantenservice en een betrouwbaar wagenpark

• Medewerkers

Geheel conform afspraak en wensen en een geweldige bus/bakwagen gehuurd!

Als gevolg van het spijtig overlijden van mijn schoonmoeder, had ik besloten de schoonfamilie te helpen door mij aan te bieden als chauffeur en regelaar voor de spullen uit het appartement te verhuizen naar familieleden en de milieustraat. Ondanks dat ze nooit met zekerheid kunnen zeggen voor een bepaald merk of type uitvoering 24 m3 bus (met hydraulische lift), had ik de voorkeur uitgesproken voor de Mercedes en automaat. Die hebben ze voor mij op kenteken gereserveerd. Bij aankomst was die er ook en het bleek een nagenoeg nieuwe bus te zijn. Een heerlijke wagen, zeker omdat ik 230 km ging rijden die dag. Aangezien we niet wisten hoe laat het zou worden op die zaterdag, konden we tot 23:59 de bus terugzetten en de sleutel(s) in de sleutelkluis droppen. Een geweldig bedrijf dus met 1e klas auto's en service. Alles klopt zoals van te voren besproken. Ondanks dat ik uit het zuidelijkste puntje van NL kwam, voelde ik mij toch "thuis" bij INQAR van Adrie Jonk in Purmerend. Zou het zo weer doen bij dit bedrijf. Prijzen zijn ook zeer concurrerend en zonder verrassingen.

• Medewerkers

Altijd enthousiast personeel en top wagenpark

Al jaren huur ik hier en zal dit ook blijven doen. Alles gaat snel, professioneel en vriendelijk.

• Medewerkers

Fijn verhuurbedrijf en nette wagens

Uitstekende ervaring met het huren van een bus 24m2 met hydraulische laadklep. Kwalitatief goeie bus meegekregen waarmee een rit naar het buitenland geen probleem was. Goed geholpen en zeer aardig personeel, ik kom hier zeker terug.

Goed geregeld

Personenbus gehuurd Bus zat voldeuken maar er was n goed schade rapport van Heeft veel gebruik sporen binnen en buiten Thuis eerst de stofzuiger er doorheen gehaald papiertjes en chips resten weg gezogen Daarna perfect gereden en zeer tevreden naar vakantie bestemming

• Medewerkers

Wat je ervan kan verwachten!

Ruim aanbod aan verhuisauto's. Goede prijzen en bereikbaarheid. Bij het ophalen vriendelijk geholpen (kon nog verhuisdozen en een hondje huren ter plaatse) en kreeg een uitgebreide uitleg van de bus. Dat hielp enorm. Zeer prettig geholpen, borg kwam ook snel terug. Zeker een aanrader.

• Medewerkers

Verhuur zoals verhuur moet zijn.

Zoals hierboven beschreven

Zeer vriendelijke medewerkers

Wij huren voor ons bedrijf af en toe een auto van INQAR Adrie Jonk. Altijd zeer vriendelijke en goede service. In het bijzonder Yasin bedankt voor de top service! Dank!

Correct

Ik had een wagen gehuurd met laadklep en helaas een sluithaakje van de hydrauliekbak afgereden. Haast niks maar toch de deksel sluit niet meer volledig. Is op een nette wijze verrekend. Verder prima en wat je normaal verwacht van een autoverhuurbedrijf.

• Deskundigheid N.v.t.

Meedenkend en erg goed

Wij hadden in eerste instantie een andere bus gereserveerd maar omdat het eigenlijk snel moest was die bewuste bus niet meer beschikbaar toen hebben wij een grotere bus mee gekregen voor dezelfde prijs als de wat kleinere bus! Top service en ze denken mee! Wij raden zeker aan om daar uw voertuig/bus te huren.

Fijne bestelbus

Ik had een automaat busje geleend voor het verhuizen van mijn spullen. Het overhandigen en terugbrengen van het busje ging ook soepel. De prijs/kwaliteit is eerlijk en beter dan vele andere autoverhuurders. Ik vond het wel jammer dat ze niet hadden gevraagd of ik mijn eigen risico wilde verlagen bij de balie (dit wilde ik niet) en in plaats daarvan automatisch dat hadden berekend in het contract. Uiteraard moet een klant altijd dubbel checken, maar ik vind het wel zo netjes om extra kosten te vermelden voordat een klant betaalt.

• Deskundigheid N.v.t.

Zeer vriendelijke medewerkers!

Zeer vriendelijke medewerkers! en top geregeld alles, als wij weer een auto nodig hebben, dan gaan wij zeker naar Adrie Jonk in Zaandam!

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.