Zoals afgesproken prima huurovereenkomst en auto natuurlijk

Deskundig en vriendelijk geholpen, pima prijs en prima auto.

• Medewerkers

Meteen bij binnenkomst wordt je vriendelijk ontvangen, het verloop gaat verder heel makkelijk, En betrouwbaar. Als iemand een auto wil huren, beveel ik Inqar zeker aan!

• Medewerkers

Lage kosten, hoge service!

Ik huur altijd maar een kleine, goedkope auto, vaak op het allerlaatste moment. En toch is de service altijd een 10.

• Medewerkers

Prettige medewerkers zeer goede transport auto goede prijs Tip even helpen met starten was voor mij geheel onbekend

Zorgeloos op vakantie

Prima service, vriendelijke mensen. De gehuurde dubbele cabine auto reed fijn en had een modern infotainment systeem.

Duidelijk contract en klantgericht

Na een weekend huren en door meer kilometers gereden dan eerder in het contract was afgesproken, bleek het voordeliger om voor de andere voordeeltjes te gaan. De verkoper nam het initiatief om bij het afrekenen direct dit aan te passen om ons als klant optimaal hiervan te benutten. Helemaal top ! Verder is het bijhuren van allerlei (eenmalig) benodigde spullen, zoals een steekkar en verhuisdekens, zeer handig.

• Service N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Servicegericht en betrouwbaar.

Servicegericht en betrouwbaar

Mooie nieuwe bakwagen

Goed en duidelijk geholpen. Personeel denkt mee en geeft goede uitleg.

Ik ben zeer te vreden

Je wordt goed geholpen en een goede uitleg.

Doen wat ze beloven

Via de website geboekt. Ik werd snel gebeld zoals beloofd. De auto met reclame was niet beschikbaar, ik kreeg zonder meerprijs een auto mee zonder reclame. Er werd netjes overlegd of ik geen bezwaar tegen een automaat had en of ik hem eerder op kom halen (ook zonder meerprijs) Fijne auto en ook mooi schoon. Uitleg bij het bellen, ophalen en inleveren is heel duidelijk en vriendelijke. Ik kom graag nog eens terug.

Top bedrijf!

Zeer flexibel en meedenkend bedrijff. Goede communicatie en ze komen altijd hun afspraken na. aanrader!

• Medewerkers

Een dikke pluim voor dit bedrijf

Bij het ophalen van de auto Citroën C1 reclame met navigatie bleek de auto niet aanwezig te zijn. Hierdoor stond er een Citroën C3 met navigatiesysteem en zonder reclame voor mij gereed. Ik hoefde hiervoor niks bij te betalen, de kosten nam het bedrijf voor hun rekening. Zo zie je maar dat er toch nog bedrijven bestaan die betrouwbaarheid, klantvriendelijkheid en service hoog in hun vaandel hebben staan. TOPBEDRIJF locatie Oss!!

• Medewerkers

Ik raad Auto123 zeker aan!

Accuraat, vriendelijk en zeer klantgericht

• Communicatie:

Alleen maar lof over Inqar Den Bosch, alle medewerkers die ik heb gesproken (3)denken met je mee, zijn vriendelijk en komen met oplossingen voor problemen. Ik was documentatie vergeten en ze hadden ook naar regels en procedures kunnen wijzen maar juist door mee te denken kwamer er goede oplossingen. Wat een klantvriendelijk bedrijf, medewerkers stralen plezier uit in het werk dat ze doen. Volgend jaar moet ik weer verhuizen en ik ga niet eens meer prijzen vergelijken, hier kom ik terug. Bedankt Achmed en Trudy voor de topservice!

• Communicatie:

Hele fijne service en goed voertuig.

• Communicatie:

Een weekend een perfecte auto gehuurd bij Inqar Oss voor een echte vriendenprijs. En dan ook nog top service, na afloop zelfs weggebracht naar OV. Kan niet beter!

• Communicatie:

Twee keer in korte tijd gebruik gemaakt van een huurauto bij iNQAR. Ze zijn snel, voordelig en vriendelijk. Top.

• Communicatie:

Supersnelle actie/reactie op mijn aanvraag gekregen. Op woensdag aangevraagd en op donderdag reed de auto ! Top geregeld.

• Communicatie:

zeer vriendelijk geholpen. Via de site lukte de reservering helaas niet, na contact opgenomen te hebben via de telefoon met InQar was het snel beklonken. Zeker een aanrader. Ik zelf had de Citroen C1 gehuurd en deze beviel uitstekend om ermee van A naar B te rijden. zeer zuinig en makkelijk handelbaar.

goed personeel, auto\'s, prijs

Gasstraat-Oost 11 M

5349AH Oss

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.