goede service, snelle reactietijd en bereid om een stapje extra te doen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Via het internet kon ik aangeven wat ik wilde huren. Echter moest worden nagegaan of de wagen beschikbaar was. Hierover werd ik teruggebeld. Graag had ik deze zekerheid eerder gehad. Zaterdag waren we om 9.05 aanwezig. Het duurde lang voordat we geholpen werden. In de tussentijd nam de jongen ook nog telefoon aan terwijl hij ons al aan het helpen was. We waren met z\'n tweeën. Er werd niet gevraag of er nog een medebestuurder moest worden toegevoegd. Uiteindelijk reden we om 9.30 weg. Dit is het gevoel wat ik eraan heb overgehouden. Dat het lang duurde en erg storend dat de telefoon tussentijds werd opgenomen.

Prima en vlotte service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ze Staan altijd klaar voor de klant Ik heb een eigen bedrijf en en auto rent hebben mij altijd goed geholpen

Heel vriendelijk en korrekt geholpen Heel vriendelijk en goed geholpen Heel vriendelijk en goed geholpen.

Goede service , vlotte afhandeling, mooie bestelbus. Zijn daar mee naar rock am ring geweest en gaan daar zeker weer heen met een bestelbus van autorent. Alle omstandigheden maken je festival top en autorent hoorde zeker bij het verzorgen van een toptijd!

Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Leuke huurauto\'s voor leuke prijzen.

Goede service, mooie aanbiedingen en vriendelijk personeel!

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik zit nu reeds bijna een week op een bevestiging te wachten op een reservering van een auto in mei/juni 2014. Ook koste het moeite om telefonisch contact te krijgen met de contactpersoon, iedere keer werd er gezegd, hij belt u terug maar dit heeft mij toch nog plm.. drie telefoontjes gekost

zeer tevreden

Geweldig aardig attent vriendelijk en behulpzaam

Over INQAR Drechtsteden BV

Lokaal autoverhuurbedrijf met een landelijke dekking onder de vlag van de INQAR organisatie. Bestaande uit een team van enthousiaste, ervaren medewerkers. Ons servicegerichte team adviseert u graag vrijblijvend in de beste manier om invulling te geven aan uw flexibele vervoersbehoefte. Of het nu gaat om een verhuring voor een dag, weekend, week maand of jaar. U kunt voor al deze perioden bij ons terecht. Zowel voor verhuur,(short)lease en private lease. Dit alles op een flexibele basis waarbij meedenken met de klant centraal straat. Wij streven ernaar om een langdurige relatie met onze huurders op te bouwen. Waarbij pro actief handelen, flexibiliteit, kwaliteit, goede communicatie en een servicegerichte werkwijze bijdragen aan een prettige samenwerking op de lange termijn. Inqar Autoverhuur Drechtsteden biedt u ruime keuze uit jonge, betrouwbare en representatieve voertuigen, van diverse merken. Wij kunnen onze klanten extra service bieden omdat wij onze vloot in onderhoud hebben bij ons eigen autobedrijf AutoFirst Molenvliet in Zwijndrecht. Onze vloot bestaat uit personenauto's (ook automaat), bedrijfsauto's, personenbussen, dubbel cabinebussen en bakwagens met laadklep. Graag tot ziens bij Inqar Autoverhuur Drechtsteden, de koffie staat klaar! Team Inqar Autoverhuur Drechtsteden

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.