Goed snel geholpen ,verlengen ook geen punt.

• Medewerkers

Snelle keurige levering en afwerking

Ik zat verschrikkelijk omhoog, maar personeel verhuurder kwam direct met een passende oplossing

• Medewerkers

Zeer goede ervaring met jullie .fijn en ze denken altijd mee als je een auto huurt . Fijne mensen .

Fantastisch bedrijf

Zeer fijn bedrijf, wat in alle opzichten mee denkt in oplossingen

VRiendelijk

Vriendelijk en erg goede service en goede auto's in de verhuur en betaalbaar.

• Medewerkers

Super professioneel en vriendelijk bedrijf

Verhouding kwaliteit en prijs is uitstekend. Afspraak is afspraak en toch zeer flexibel. Dank jullie wel, tot de volgende keer.

top team

super service!

Geweldige dienstverlening

Prima, kon niet beter!!

Snel, goed, vriendelijk geholpen. Met complimenten aan Jeroen!!

• Medewerkers

Prima service en correcte afhandeling

Je wordt altijd keurig geholpen en zij zorgen ervoor dat je mobiel blijft.

• Medewerkers

Klant vriendelijk en goede service

• Medewerkers

AutoFirst Zwijndrecht is aan te bevelen voor het huren van een auto.

Verleden jaar ook al eens een auto gehuurd. Prima service ! Dit bedrijf is zeker aan te raden voor het huren van een auto. Hun nieuwe website is eenvoudig om te reserveren. Nu net nog een auto gereserveerd voor de vakantie. Tegenwoordig zijn ze gevestigd in de showroom van AutoFirst Molenvliet.

• Medewerkers

Ik ben zeer tevreden . Goede communicatie, Goedeservice , Het bedrijf zoek altijd naar een oplossing om de klant tevreden te stellen. Zeker aanbevelen.

• Medewerkers

Zo zouden meer verhuurbedrijven moeten zijn!

Mijn ervaring met Inqar Drechtsteden is super, goede service, denken goed mee en heel erg klantvriendelijk. Ook de service van thuisbrengen, echt helemaal top!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte service/ blij gemaakt met de dode mus. Aanbieding op de site maar vervolgens er geen gehoor aan geven

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid:

Ze zijn net verhuisd naar het pand naast de autoservice. Ziet er super strak uit. Kreeg een nieuwe bus voor een super lage prijs. Ook mijn borg was de volgende dag al terug op mijn rekening. Top bedrijf ! Kom er zeker snel weer terug.

• Medewerkers:
  • Communicatie:

Goede auto schoon en goede prijs. Vriendelijke Personeel!!

• Medewerkers:
  • Communicatie:

Vriendelijk behandeld door de verhuurder. Nam duidelijk de voorwaarde met mij door, en liet goed zien waar er al schade aan de auto was. Verder gewoon een goede service en een nette/schone huurauto.

• Deskundigheid N.v.t.

Zondag via internet gereserveerd. Perfecte manier om te reserveren. Werd netjes gebeld dat de auto klaarstond. Prima service. Zeer net bedrijf , vriendelijk personeel. Lage prijs. Zeker een aanrader om hier een auto te huren. Zit zeker een verschil in met andere verhuurders in de regio. Wij huren nml regelmatig auto\'s , maar dit is nu onze vaste adres geworden. Top !!!

Snelle service, Nette auto\'s en klantvriendelijk personeel. Zeker een aanrader om bij dit bedrijf uw auto te huren.

Nieuwe voertuigen!

Goede service en ik werd goed geïnformeerd over mijn voertuigkeuze

Nette behandeling

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over INQAR Drechtsteden BV

Lokaal autoverhuurbedrijf met een landelijke dekking onder de vlag van de INQAR organisatie. Bestaande uit een team van enthousiaste, ervaren medewerkers. Ons servicegerichte team adviseert u graag vrijblijvend in de beste manier om invulling te geven aan uw flexibele vervoersbehoefte. Of het nu gaat om een verhuring voor een dag, weekend, week maand of jaar. U kunt voor al deze perioden bij ons terecht. Zowel voor verhuur,(short)lease en private lease. Dit alles op een flexibele basis waarbij meedenken met de klant centraal straat. Wij streven ernaar om een langdurige relatie met onze huurders op te bouwen. Waarbij pro actief handelen, flexibiliteit, kwaliteit, goede communicatie en een servicegerichte werkwijze bijdragen aan een prettige samenwerking op de lange termijn. Inqar Autoverhuur Drechtsteden biedt u ruime keuze uit jonge, betrouwbare en representatieve voertuigen, van diverse merken. Wij kunnen onze klanten extra service bieden omdat wij onze vloot in onderhoud hebben bij ons eigen autobedrijf AutoFirst Molenvliet in Zwijndrecht. Onze vloot bestaat uit personenauto's (ook automaat), bedrijfsauto's, personenbussen, dubbel cabinebussen en bakwagens met laadklep. Graag tot ziens bij Inqar Autoverhuur Drechtsteden, de koffie staat klaar! Team Inqar Autoverhuur Drechtsteden

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.