Heel erg klantvriendelijk

Heel erg klant vriendelijke en lieve menen helpen goed super tevreden een aanrader weer autote huren bij jullie

• Medewerkers

Goede service, persoonlijke aandacht.

Wordt altijd goed en snel geholpen. Geen vraag is te gek. Zeer goede service!

Maatwerk voor elke autorit

Of ik nu voor korte tijd een auto nodig heb voor een klein bedrag, of een bus voor een grote klus, bij Inqar wordt ik altijd goed geholpen! Er wordt meegedacht welk voertuig het beste bij je wens en budget past. En er wordt nooit moeilijk gedaan als je opeens een voertuig wilt verlengen. Ik kom er al jaren en ben dik tevreden!

• Medewerkers

Goed bedrijf met een eerlijk verhaal

Net verhuurbedrijf dat meedenkt met de klant. Wagenpark is erop gericht om courante auto's tegen aantrekkelijke tarieven aan te kunnen bieden. Speciale tarieven voor het huren van langere periode(s) worden op de specifiek afgestemde situatie berekend. Fijn dat een vrijblijvende offerte altijd op korte termijn wordt opgemaakt. Voorwaarden zijn duidelijk met deskundig en vriendelijk personeel. Voor lange termijn inzet is meer mogelijk dan wat het vaste wagenpark aanbiedt. Het huren van een auto kost nu eenmaal zichtbaar geld en wordt natuurlijk altijd als minder prettig ervaren :). Aflevercondities zijn zeer klantvriendelijk en bij onverhoopte schade wordt naar goedkope oplossingen gezocht. Borg wordt altijd supersnel teruggestort op de rekening.

• Medewerkers

Heb goede band met Jeroen opgebouwd, zeer behulpzaam, sterk in communicatie, altijd vrolijk, reële vent. Met andere medewerkers ook goed kontakt , maar spreek ik minder. Voor wat betreft autopark: prima auto's.

• Medewerkers

Prima bedrijf en zeer klantvriendelijk!

Al meerdere keren een busje gehuurd. Uitstekende auto’s tegen een zeer nette prijs. Ook de administratieve afwikkeling gaat uitstekend. Borg altijd weer snel terug op de rekening. Kortom: Mooi bedrijf Om zaken mee te doen!

Snelle en goede service

Topservice gehad bij Inqar. Medewerker gaf ons de goeie informatie, echt professioneel. Ze nemen de tijd om je vragen te beantwoorden. Goede prijs kwaliteit verhouding!

top bedrijf

Online afspraak gemaakt binnen enkele minuten reactie terug goed geholpen doorde medewerker aan de balie, netjes verzorgd en goede en nette bus echt een goed bedrijf

vriendelijke en adequate service

Vriendelijke, deskundige service. Snelle afhandeling en vriendelijke medewerker.

geweldig

goede service. goed personeel. altijd vriendelijk en niets is teveel.

• Medewerkers

Op alle gebied zeer goede ervaring.

Zoals eerder opnieuw een zeer goede ervaring met huur van auto bij INQAR. Zowel per e-mail, telefonisch als tijdens ophalen en weer terug brengen van auto snel en zeer correct geholpen.

• Medewerkers

Prima ervaring; goede auto, prijs prima en duidelijk,, vriendelijke in contact.

Prettig contact, op zeer korte termijn had ik een auto nodig; prijs; afspraken waren helemaal helder en dus zal ik hier vaker huren.

Top geregeld. Top mensen

• Medewerkers

Uitstekende service en oplossinggericht.

In één woord: geweldig!

Correcte en vlotte afhandeling door medewerker. Klantgericht, flexibel en zeer vriendelijk. Duidelijke uitleg bij het ophalen van de bakwagen. Communicatie en afhandeling perfect en keurig netjes! Gehuurde bus was uitstekend van kwaliteit, zoals ook de rest van het wagenpark is. Echt een aanrader dit bedrijf!!

Langjarige samenwerking met topservice

Doen al tientallen jaren zaken met INQAR tot volle tevredenheid. No nonsens bedrijf met goede service en oog voor specifieke wensen.

Goede service, mooie auto

Ik heb de promoauto (Citroën C1) 4 dagen gehuurd. Fijn autootje, al de motor regelmatig moeite om de auto de heuvels in Limburg op te trekken. Maar desondanks een goede ervaring met deze nieuwe auto.

Goed geholpen vriendelijke mensen

• Medewerkers

Zeer goede service , vriendelijke en klantgericht.

Fijn bedrijf om mee samen te werken !!

• Medewerkers

Ik voel mij als klant gerespecteerd

Ik heb goede ervaringen als klant

• Medewerkers

Uitstekend bedrijf die z'n afspraken na komt!

Bedrijf heeft nette auto's in het wagenpark voor een goed prijs. En de service die ze bieden is perfect.

• Medewerkers

Nette wagens, snelle service en goede prijzen!

Nette wagens, snelle service en goede prijzen!

• Medewerkers

Goede service, vriendelijk personeel en de auto die je geboekt hebt!

• Medewerkers

ik wordt altijd fantastisch geholpen

Er wordt altijd rekening gehouden met mijn wensen. Erg vriendelijk personeel Goeie service Staan altijd voor me klaar

• Medewerkers

Precies wat ik nodig had. Profesionele hulp bij mijn probleem.

Geweldige inleving, geweldig advies, zeker voor herhaling vatbaar.

Over INQAR Drechtsteden BV

Lokaal autoverhuurbedrijf met een landelijke dekking onder de vlag van de INQAR organisatie. Bestaande uit een team van enthousiaste, ervaren medewerkers. Ons servicegerichte team adviseert u graag vrijblijvend in de beste manier om invulling te geven aan uw flexibele vervoersbehoefte. Of het nu gaat om een verhuring voor een dag, weekend, week maand of jaar. U kunt voor al deze perioden bij ons terecht. Zowel voor verhuur,(short)lease en private lease. Dit alles op een flexibele basis waarbij meedenken met de klant centraal straat. Wij streven ernaar om een langdurige relatie met onze huurders op te bouwen. Waarbij pro actief handelen, flexibiliteit, kwaliteit, goede communicatie en een servicegerichte werkwijze bijdragen aan een prettige samenwerking op de lange termijn. Inqar Autoverhuur Drechtsteden biedt u ruime keuze uit jonge, betrouwbare en representatieve voertuigen, van diverse merken. Wij kunnen onze klanten extra service bieden omdat wij onze vloot in onderhoud hebben bij ons eigen autobedrijf AutoFirst Molenvliet in Zwijndrecht. Onze vloot bestaat uit personenauto's (ook automaat), bedrijfsauto's, personenbussen, dubbel cabinebussen en bakwagens met laadklep. Graag tot ziens bij Inqar Autoverhuur Drechtsteden, de koffie staat klaar! Team Inqar Autoverhuur Drechtsteden

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.