Lekker vlot, erg goed zakendoen.

Fijn bedrijf

Alles top

Uitstekend!

Als ondernemer maak je vaak mee dat je een bestelbus of grotere personenbus nodig hebt. En om te voorkomen dat er grotere groepen met eigen auto gaan rijden heb ik liever voor de makkelijke en gezelligere optie en dat is een busje huren. Alleen uit ervaringen bij andere bedrijven was dit altijd een last, weken van te voren reserveren, papierwerk, zelf ophalen, vaste ophaal en aflevertijden. De bedrijf waar ik hiervoor soms huurde had op dat moment geen busjes meer. Zo ben ik online bij inqar terecht gekomen. Binnen een maand heb ik nu al drie keer gebruik gemaakt van hun diensten. Ik heb twee keer een grote verhuiswagen gehuurd en daarna een 9 personenbus. De wagens zijn echt top! Personeel is altijd bereid om een oplossing te zoeken. Ze hebben nu al twee keer een auto voor mij uit meppel gehaald omdat ik dezelfde dag nog een auto nodig had. Je krijgt een mailtje met je verzoek, mailtje als je het opgehaald hebt alles staat duidelijk en zichtbaar genoteerd. En je bent einde van de dag vrij in hoelaat je het komt terug brengen, je kan de sleutel in de sleutelbox achterlaten. Deze service en vrijheid heb ik ook echt nodig als ondernemer en helemaal als zij ook allemaal zo flexibel en vriendelijk zijn.

• Medewerkers

Klantvriendelijk, goede service en snel!

Ik belde donderdag om.een bus te huren voor vrijdag avond, dit was meteen mogelijk zonder enig rompslomp. Zelfs kon ik de bus ophalen na sluitingstijd.

Perfect, no nosense

Alles is snel geregeld, duidelijk en oplossingsgericht.

Makkelijk geregeld

Fijne auto, schoon, modern, van alle gemakken voorzien. Snel geregeld, makkelijk terugbrengen met sleutelkluis. Mijn fiets kon veilig binnen worden gestald.

• Deskundigheid N.v.t.

Andere bus dan gereserveerd

Jammer dat ik geen bus meekreeg die ik had gereserveerd.

• Medewerkers

Geachte heer, Uw reactie omtrent andere bus meegekregen dan u heeft gereserveerd kunnen wij niet helemaal plaatsen. Uw reserveringsaanvraag via de website 1-1-2020 was een L-Klasse bus (een Ford Transit of vergelijkbaar) wij hebben u een L-Klasse bus verhuur een Mercedes Vito welke vergelijkbaar is zoals aangegeven. Daarnaast vind u onze prijs kwaliteit verhouding niet goed, echter hebben wij de auto conform afspraak gefactureerd. Wij hebben alleen het verlaagd eigen risco bedrag moeten uitfacturen omdat er door u een schade is gereden die qua kosten meer dan Euro 300 zijn. Ik kijk uit naar uw reactie zodat wij kunnen kijken wat wij hierin kunnen verbeteren Marwin Venema

Prettige service, gemakkelijke communicatie

Ook op korte termijn wordt er altijd goed meegedacht wat de mogelijkheden zijn

• Medewerkers

Snelle service en uitstekende afhandeling

Super snel een bakwagen kunnen regelen. Borg na verrekening dag later al terug gestort

Makkelijk in contact!

prettig in contact. service zoals het hoort!

Was goed

Super leuk

Prima service!

Er wordt direct actie ondernomen bij elke melding. Afhandeling bij inlevering was heel smooth, gebruik sporen werden niet doorberekend, dus een hele reële kijk op zaken.

• Medewerkers

Goede service, duidelijke uitleg. Vriendelijk personeel. Prima prijs -/-kwaliteit- verhouding.

De autoverhuurder is meer dan goed

De autoverhuurder is meer dan goed

• Medewerkers

Prima, boeken zeker weer!

Flexibele medewerking, zeer vriendelijk en correct geholpen. Wij boeken zeker weer indien nodig.

Uiterst vriendelijke medewerker

Zeer vriendelijk

• Medewerkers

Vriendelijk behandeld en flexibele opstelling.

Zeer netjes behandeld. Inlevertermijn van auto flexibel.

Goed en professioneel .

Huren telefonisch geregeld. Ging super. Ook na het aanbrengen van wijzigingen van mijn kant. Goede bus. Afhandeling en geld van borg retour top geregeld. Kortom alle lof en aardig behulpzaam personeel

Prima geregeld

Handig om online te reserveren. Auto stond klaar en ik kon na wat administratieve zaken en borg instappen wegrijden.

• Medewerkers

Sympathieke mensen, prima auto's!

Een auto is gemakkelijk gehuurd, ook op korte termijn. De auto's die je krijgt zijn nieuw en vooral ook erg netjes. Het personeel is erg vriendelijk!

Een fijn bedrijf.

goede service

Makkelijk en betrouwbaar;

Goede betrouwbare organisatie

Over INQAR Direct

InQar Direct is partner van de grootste landelijke autoverhuurder van Nederland. Met een breed aanbod aan huurauto’s kunnen wij u voorzien van passend vervoer. Of het nu gaat om een ruime personenauto of een bakwagen met laadlift. Wanneer u spullen te verhuizen hebt bent u dus bij InQar Direct altijd aan het juiste adres. InQar Direct heeft vestigingen in Leeuwarden, Meppel en Zwolle

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.