Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over INQAR Direct

InQar Direct is partner van de grootste landelijke autoverhuurder van Nederland. Met een breed aanbod aan huurauto’s kunnen wij u voorzien van passend vervoer. Of het nu gaat om een ruime personenauto of een bakwagen met laadlift. Wanneer u spullen te verhuizen hebt bent u dus bij InQar Direct altijd aan het juiste adres. InQar Direct heeft vestigingen in Leeuwarden, Meppel en Zwolle

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.