Als vanouds geweldige service!

Ook voor een kleinigheid zoals een lamp verwisselen staat garage Smeets onmiddellijk voor je klaar!

Perfecte service

Ben al zeer lang een zeer dan tevreden klant bij Garage Smeets. Zijn altijd vriendelijk, behulpzaam en zeer kundig in hun werk. Werkzaamheden worden duidelijk besproken, nooit onvoorziene werkzaamheden en extra kosten. Facturen worden altijd uitvoerig besproken en uitgelegd.

Uitstekende service

Winterbanden, wintertest paar extra controle snel en goed geholpen

Snel,vriendelijk, en vakkundig

Of je nou voor een APK, kleine beurt of grote beurt gaat, of in dit geval om de defecte koplamp te vervangen, altijd vriendelijk, snel en vakkundig

Tot grote tevredenheid geholpen

Deze mensen staan altijd voor je klaar zijn vriendelijk en je kunt op ze vertrouwen en doen hun werk prima.

Zoals steeds heel vriendelijke ontvangst!

Al jarenlang goede hulp, vandaag ook!

Prima service, geen opmerkingen

Alles prima

Vriendelijk

Snelle en accurate hulp en een vriendelijke bejegening.

Goed en vakkennis

Dat ze juist en correct handelen

Vriendelijk contact en goede, betrouwbare service.

Kleinschalig, persoonlijk en denken met je mee.

prima service en grote vakkundigheid

Auto Smeets in Schimmert is voor mijn Honda HET adres voor vakkundig onderhoud, het opsporen van en reparatie bij storingen.

Fantastisch!

Wederom goed en snel onze bedrijfsauto onderhouden zodat we weer bedrijfszeker onze klanten kunnen bedienen.

Prima garage met hart voor het werk

Ik kocht de auto bij deze garage, en de beurten laat ik daar altijd uitvoeren tot volle tevredenheid. Ook in de toekomst.

Altijd goede service bij een fijn, vertrouwd familiebedrijf!

Ik kom al sinds mijn eerste auto in 1994 bij Smeets in Schimmert en ben altijd tot volle tevredenheid geholpen. En na een uitstapje naar Volvo toch weer terug bij Honda!

heel correct

komt goed en betrouwbaar over,

Goede service en klantvriendelijkheid.

Service is goed en de uitleg hoe een storing eventueel gerepareerd kan worden is duidelijk. Klantvriendelijk personeel.

Alles prima.

Kwaliteit, prijs, verzorging; alles prima. Nette afhandeling en zorgvuldig.

gewoon betrouwbaar en goed

goede afspraken die ook nagekomen worden

daar heb ik vertrouwen in

Jarenlange goede positieve contacten

zie hier boven

prima serviceprima

prima behandeling

Cor uit Landgraaf/ Mijn eerste ervaring zeer tevreden.

Mijn vragen allemaal goed uitgelegd en begrijpelijk, Rob deed zicht Veel moeite en Ik kan deze garage aanbevelen. Mijn Honda Civic 1.5 duurste uitvoering model 2018 gekocht in 2020 Bij Smeets in Schimmert.

vakkundig goed en vriendelijk

Tevreden klant

Zeer tevreden klant. Zijn vriendelijk en als je iets niet weet krijg je duidelijk antwoord.