Professioneel

Goede service. Duidelijke afspraken. Geen verrassingen over de prijs.

snel geholpen

klant vriendelijk

Gewoon goed !

Gewoon goed !

Betrouwbaar, servicegericht.

Ze nemen de tijd voor je en staan altijd voor je klaar.

Betrouwbaar en vakkundig bedrijf.

Het wordt ondertussen normaal. Altijd vriendelijke mensen met veel verstand van zaken.

Correcte afhandeling van de vragen.

Goede service en zeer kundig.

Service is uitstekend en mensen zijn niet alleen kundig, maar ook altijd vriendelijk en behulpzaam. Daarbij valt de rekening bijna altijd mee.

Top bedrijf! Geweldige service!

Top bedrijf! Geweldige service!

Heel goed autobedrijf

Ik had de accu kapot 8.00 uur besteld en al 9.30 uur al ophalen voor hele mooie prijs. Ook nog met corona tijd en dat is snel Ik kom al jaren ben echt altijd heel goed geholpen en betaalbaar

Alle werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Zeer klantvriendelijk en bovenal perfecte service.

Zowel de planning van deze grote beurt en, tevens, de APK werd correct uitgevoerd zoals eerder besproken. Na afloop werd de rekening, zeer gespecificeerd, keurig uitgelegd. Ik ben al tientallen jaren klant bij dit familiebedrijf en ben blij met hun goede service en vriendelijk en behulpzaam personeel.

heel goed

gebeld dat auto niet starten en nog geen 15 minuten later liep hij weer moesten naar een crematie . prima service .

Zeer klantvriendelijk

Ruitenwisservloeistof was leeg, voor goedkope prijs nieuwe en ze vulde het ook nog voor.

Tevreden

Ik ben tevreden over het geleverde werk. Het was koud in de wachtruimte.

Snel en vakkundig

zoals afgesproken goed geholpen

Het was zo als ik de reviews gelezen had. Vriendelijk en zeer goed geholpen en een zeer schoon bedrijf. Wat wil men nog meer. Groetjes Peter

Behulpzaam,vriendelijk personeel en vakkundige monteurs.

Goede ontvangst op vriendelijke wijze begroet. Heb oud directeur bewonderd al pratende (op afstand!) over zijn oude vak en interesse in MG. Zelfs de administratief medewerkster reed mijn gerepareerde oude naar voorkant als service. In een klein bedrijf moet je beschikken over meerdere kwaliteiten!

Zeer vakkundig, klantvriendelijk en een eerlijke prijs.

Een auto met een defecte accu (komt altijd op een ongelegen moment op een ongelegen plek) binnen één uur opgelost door garage Smeets.

Altijd vriendelijk en super behulpzaam

Heel goed en daarom zijn wij er al jaren klant

prima service

kapotte autoband. Ik ben direct en vlot geholpen. Prima service.

goed en betrouwbaar goed advies bij aankoop van een auto.

goed en behulpzaam erg tevreden,

kleine beurt weer vlot en netjes

zoals elke keer als we een auto brengen naar Smeets alles soepel, snel en perfect. Netjes gebeld betreft kosten en zelfde dag nog klaar. top service

prima service; vriendelijk personeel

Ik kom al jaren bij de firma Smeets en we zijn zeer tevreden met de behulpzame en persoonlijke service.

Hele goede service en vriendelijke bejegenning. Ik

Erg goed!

Ze doen wat ze beloven, communicatie is prettig en zijn erg klantgericht.