Vlotte deskundige afhandeling

Spiegelmotor vervangen, wat een lastige klus is bij een Mazda cx3, keurig onder garantie 👍

Super goed voor elkaar

Ontzettend blij ben ik met mijn prachtig Volvo cross country, ik ben de koning te rijk!

Prima en betrouwbaar

Ik voel me bij ze thuis

makkelijk en zonder problemen

wordt tijdig herinnerd aan apk en prima service.

Een zéér positieve ervaring!

Om te beginnen was al de kennismaking positief, netjes, informatief en voorkomend. Daarnaast was de hartelijke, goed geïnformeerde balie bezetting prettig. Nou over de service kunnen we dan kort zijn, uitstekend.

Ben zeer goed geholpen. Staan altijd voor je klaar ook na dat de auto gekocht is.

Ben vanaf het begin erg goed geholpen. Alle vragen werden snel beantwoord. Voelde me altijd welkom

Goed, vriendelijk, behulpzaam

Wordt altijd goed geholpen, staan voor de klant klaar, altijd vriendelijk, deze garage is gewoon goed,

Vakkundig voor zover ik dat kan beoordelen, goede service en doe maar gewoon dan doe je gek genoeg

Top service

Snelle afhandeling en vakkennis

Voortreffelijke service, vriendelijk en vakkundig.

Je wordt via mail op de hoogte gehouden van je afspraak. Mensen zijn heel vriendelijk met een persoonlijke benadering. Ze zijn vakkundig en bijzonder service gericht.

Prima service ook in deze moeilijke tijd

We hebben begin januari een auto via Marco groen aangeschaft. Nu werkte de sensor van de achterklep niet meer en dat zag je op het dashboard continu. Dit is meteen verholpen en dat vind ik echt service.

Alles gedaan naar behoren.

Goed.

Uitstekende service!

Bij aankomst in de nette autogarage werd ik vriendelijk en ook direct geholpen, werd mij een kop koffie aangeboden, terwijl ik even moest wachten .... Mijn auto werd daarna keurig afgeleverd! Ivm met het Corona virus was de receptie helemaal hygiënisch ‘Corona proof’ gemaakt. Zoals het nu hoort volgens de regels. Erg fijn!

Vakkundig, hartelijk en dichtbij

Goed contact. Prima vooraf een reminder, bijgepraat wat er gebeurd is aan de auto en een hartelijk ontvangst bij het ophalen van de auto. Doorgaan zoals jullie nu bezig zijn.

een warm nest vol goede zorg voor ons en onze Movano

Ik denk dat mijn bovenstaande waardering al genoeg zegt over hoe wij ons voelen in de handen van Garage Marco Groen. Meedenkend, goede zorg en nimmer aflatende service van een goed team mensen. Chapeau!

Top Bedrijf! Je wordt er altijd op een professionele en sociale wijze geholpen.

Ik kom al jaren bij Marco Groen. Ik vindt het een fijn bedrijf waar je met een vertrouwd gevoel je auto achter kan laten. Juist omdat ik zelf geen verstand heb van auto’s is het een kwestie van vertrouwen en duidelijkheid. En dan zit je bij Marco Groen helemaal goed. Dus geen verassingen achteraf.

Accuraat, kundig en klantvriendelijk

Ik heb goede etvaringen bij Marco Groen. Ze zijn service gericht, klantvriendelijk en kundig.

een top bedrijf in alle opzichten.

Zeer professioneel en deskundig bedrijf waarbij klanten op nummer 1 staan.zeer vriendelijke mensen en goud eerlijk. Staan altijd voor je klaar. voelt als een warm bad en voor ons nóóit meer een andere garage dit bedrijf krijgt een dikke 10!!! Familie Ekhart.

Voelt vertrouwd, dat John de onderhoud van mijn auto kan doen

Fijn, dat John mijn auto heeft gedaan en hem mee heeft kunnen nemen

wel goed

wel goed

prima, keep it up

Tot nu toe zijn we zeer tevreden met de reparaties aan onze auto's. Zeer nette mensen

Professioneel

Vorige week een auto gekocht bij Marco Groen. Een zeer professioneel bedrijf met hele goede service. Bij binnenkomst word je zeer vriendelijk te woord gestaan door Paul. Door hem krijg je direct een goed en vertrouwelijk gevoel bij het bedrijf. Ik zou deze garage voor iedereen aanraden en zou zo weer terugkomen mocht ik weer een nieuwe auto zoeken.

Prettige samenwerking

Heel goed

Zoals altijd weer dik tevreden

Zoals altijd weer dik tevreden!

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.