Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Autovakmeester Marco Groen

Autovakmeester Marco Groen is gevestigd in Dirkshorn, Noord Holland. We zijn een merkonafhankelijk autobedrijf waar u terecht kunt voor onderhoud en reparatie van alle merken personenauto’s, elektrische of hybride auto, lichte bedrijfswagens, campers, caravans en aanhangwagens.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.