Mijn ervaring met dit bedrijf is goed

Mijn ervaring met dit bedrijf is prima. Je kan altijd bellen, je krijgt altijd een eerlijk antwoord. Zeer klantvriendelijk.

Een echte Vakmeester

De eerste jaren bij onze Honda dealer konden ze daar onze ruitenwissers niet van het piepen op het raam afhelpen. De eerste de beste keer bij Vakgarage Marco Groen is dat euvel meteen verholpen.

klasse en de snelle service

Je word snel en klantvriendelijk geholpen, van hoog tot laag in de organisatie. Tijdens onderzoek bij storing word veelal even terug gekoppeld en verteld wat het ongeveer gaat kosten, voor men gaat repareren. Zodat je goed geinformeerd bent over de te verwachten kosten.

Uitstekende garage met een prima service

Sinds een paar jaar bij deze garage en daar zeer tevreden mee Onderhoud aan mijn auto wordt goed verricht tegen een redelijke prijs Uitstekende service en altijd behulpzaam.

Professional

Cliënt komt op de eerste plaats bij deze bedrijf. Vriendelijke personeel met veel ervaring in hun werk. Niks is te veel. Bedankt

Heldere communicatie en goede service

Fijn dat ik een reminder per email en sms krijg de dag voor de afspraak. Er wordt altijd gebeld als duidelijk is wat er aan de auto moet gebeuren en wat dat gaat kosten. Bij op tijd aanvragen is er ook een leenauto beschikbaar, ideaal.

Uitmuntende Service

Mijn auto was net één maand uit de garantie periode en ik kreeg een probleem waardoor ik de auto niet naar de garage kon rijden. Vanuit Dirkshorn is Marco Groen naar Lelystad gereden en heeft de auto op locatie gerepareerd. Bij mijn vraag naar de kosten antwoordde Marco, nee dit valt nog onder onze garantie. Wat een bijzondere service. Een garage zoals deze is een lot uit de loterij. Als u op zoek bent naar een goede occasion met een super garantie en service dan is er maar één adres waar u terecht kunt. Autovakmeester Marco Groen in Dirkshorn.

Snelle en nette afwikkeling!

Fijne en klantgerichte garage!

Super!

Uitstekende service

Prima en duidelijk

Vriendelijk, duidelijk en netjes

Prima gegaan. Vriendelijk geholpen altijd.

De garage had het heel druk en toch hebben ze mij uiteindelijk geholpen met de nieuwe All Seasons banden.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

uitstekende garage

vakkundig/klantvriendelijk/servicegericht

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Keurige zaak

Er wordt rekening gehouden met de wensen van de klant. APK keuring zonder kleine/grote beurt? Geen probleem! Er wordt uitermate netjes gewerkt en keurige service.

Goede services

Auto wordt altijd weer netjes afgeleverd En je wordt ook altijd gebeld als er wat aan gedaan moet worden

goede ervaring gehad

goed geholpen en prima advies gekregen

prima service en uitleg

prima service en uitleg

Een garage waar de klant voorop staat

Alleen maar klasse ,en goede monteurs

Klantgericht

Super geholpen door vriendelijke vakman die een prachtig bedrijf heeft.

uitstekend bedrijf.

De service en de afhandeling zijn zonder meer goed.

Precies wat ik verwacht van een goede garage.

Heel tevreden

Heel servicegericht toen ik mijn afspraak wilde verzetten. Heel accuraat geholpen ook ter plekke.

Uitstekende service

Altijd word ik goed en vakkundig geholpen, Ben blij met deze garage en de mensen die er werken, kom er dan ook al vele jaren..

Goede service, behulpzaam, altijd vriendelijk

Over Autovakmeester Marco Groen

Autovakmeester Marco Groen is gevestigd in Dirkshorn, Noord Holland. We zijn een merkonafhankelijk autobedrijf waar u terecht kunt voor onderhoud en reparatie van alle merken personenauto’s, lichte bedrijfswagens, campers, caravans en aanhangwagens.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.