Super garage

Beste garage in Eindhoven

betrouwbaar familiebedrijf

Ik breng mijn auto al 9 jaar bij dit bedrijf en heb alleen maar positieve ervaring. Ze denken mee, geven advies en vragen niet de hoofdprijs voor reparaties. Zelfs mijn vriend die niet in Eindhoven woont, heeft hier zijn auto gekocht omdat ze betrouwbaar zijn en goede service leveren.

Deskundige garage

Wordt netjes gebeld wat er met de auto is, en er wordt meegedacht met de klant. Er wordt geen onnodig onderhoud gepleegd aan de auto.

• Prijs/Kwaliteit

Niets dan goeds te zeggen over deze garage.

Heel vriendelijk, geduldig en duidelijk personeel. Deskundige service voor eerlijke prijzen. Ik begrijp dat het niet gebruikelijk is om fooi te geven in een garage, maar eigenlijk verdienen ze een dikke fooi!

Gewoon goed

Ik kom al jaren. Geen gekkigheid, geen gekke prijzen. Eerlijke prijzen en eerlijke mensen

• Prijs/Kwaliteit

Goede service echt een aanrader

Heb er paar maanden geleden een auto gekocht, erg tevreden mee, denken met je mee, valt goed mee te onderhandelen

Super mensen en kwaliteit

Elke keer weer een schappelijke prijs en super geholpen door iedereen. Jullie zijn toppers en leveren altijd kwaliteit werk af.

• Prijs/Kwaliteit

Deskundig en persoonlijk en meedenkers

Familie Besselaar is uiterst correct in omgang en deskundig in onderhoudstechniek. Betrouwbaar in zaken en oplossing gericht bij problemen. Ik kom er graag.

Vakmensen met uitstekende service

Netjes correct, geen praatjesmakers.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd duidelijke uitleg en goede service.

Naast de reparaties aan mijn vorige auto’s Heb ik inmiddels een Auto van ze gekocht. Geen verborgen gebreken dus geen onverwachte onkosten. Eerlijk en fijn bedrijf.

betrouwbaar,en goede service

zeer goed ervaringen,prijzen zijn prima en duidelijk en alles wordt goed en netjes gemaakt. ga zo door

Betrouwbaar en goede service

Garage denkt mee is eerlijk en heel belangrijk betrouwbaar! Betaalbaar ook belangrijk

Geweldige service

Fijne auto gekocht. Perfecte service, prima communicatie. Zeker aanrader.

Klantvriendelijk

Snelle service en deskundig advies.

• Prijs/Kwaliteit

Al jaren hele snelle kundige top service voor goede prijzen!

Ik en mijn vriend brengen onze autos al jaren bij deze garage. Worden altijd snel en goed geholpen door Rick van der Heijden. Ook een paar autos bij Rick gekocht. Gaan altijd lang mee is weinig mis mee nadat we ze hadden gekocht en voor hele betaalbare prijzen. Al met al top garage en medewerkers!

Topservice!

Deskundig advies en snelle service!

gweldige service

Afspraak gemaakt; auto werd gehaald en gebracht,later zag ik dat zelfs de ruimte voor (bestuurder en passagier) gestofzuigd waren, een grote pluim voor zoveel service.

• Prijs/Kwaliteit

Heel goede service door een fantastisch team

Kan altijd langskomen en kleine dingen worden meteen verholpen. Grotere zaken uiteraard op afspraak. Super team

• Prijs/Kwaliteit

Goede service voor een schappelijke prijs!

Al 3 jaar zeer tevreden

• Prijs/Kwaliteit

Top garage met verstand van auto's, en een top service.

Geweldig goed geholpen, en als je vragen hebt, leggen ze het prima uit wat de oorzaak is, en hoe het verholpen kan worden.

Zeer betrouwbaar autobedrijf.

Erg vriendelijk personeel, Leuke open sfeer, afspraak is afspraak dus betrouwbaar, vlot in afhandeling van zaken en heldere communicatie.

Een top garage

We zijn heel goed geholpen. Duidelijke uitleg over wat ze hebben gedaan en waarom. Echt een top 👍 garage

• Prijs/Kwaliteit

Prettige, duidelijke informatie en een hoge kwaliteit bij de uitgevoerde diensten.

Er is bij overleg altijd een ontspannen sfeer en de koffie staat klaar. De kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden toont steeds aan, dat er goed op je wensen en vragen gereageerd wordt. Kortom een perfect en zeer deskundig garagebedrijf.

Altijd goede service !

Fijne en goede service!

Zeer professioneel, staan altijd voor je klaar en goede prijsverhouding! Ik ben heel tevreden over Autoservice van de Besselaar.