staat dicht bij de klant.

komt afspraken na. goed overleg voor de reparaties zodat je weet waar je aan toe bent.

Snel geholpen

Kon snel terecht met probleem. Vooraf duidelijke prijsopgave. Volgende dag meteen kunnen laten repareren.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prettig contact en afspraken nagekomen.

Efficiënte afwerking koop, levering zelfs eerder met nog wat extra afwerking ( schokbreker)

• Prijs/Kwaliteit

Komen afspraken na en houden je goed op de hoogte als er extra werkzaamheden te verwachten zijn.

Heb al jaren een prima relatie met deze garage. Kom nooit voor verassingen te staan en men houdt zich keurig aan de afspraken.

Geweldige service

Mijn auto is daar in deskundige handen. Veilig op weg naar mijn vakantieadres met mijn auto na een zomercheck. Top service en vriendelijk personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Alweer vriendelijk, snel en goed geholpen!

Snel en goed geholpen door vakkundig personeel. En dat is niet de eerste keer. Topper!

Heel corect geholpen Super bedrijf

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben nog nooit teleurgesteld.

Deze garage is voor mij, betrouwbaar, persoonlijk, kundig, plezierig en heeft mij nog nooit teleurgesteld.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service, komen afspraken na en prettige omgang met de medewerkers

Zie boven

• Prijs/Kwaliteit

Geweldige service. Afspraak plannen op de website is erg handig

Vriendelijk en prettig geholpen door Bavius. Top

super

zeer prettig ondanks dat schadeherstel de reden van het bezoek was , flexibel in het meedenken naar een oplossing

Snelle service

Altijd goede service,duidelijke communicatie wat de kosten zijn..apk altijd snel ingepland.

Altijd goed

Iedere keer goed.

zeer tevreden

afspraak word goed nagekomen altijd even een belletje als er meer moet gebeuren zeer tevreden

Mensen met kennis

Netjes afgehandeld en betaalbaar

• Prijs/Kwaliteit

We kunnen altijd met alle vragen bij Menno terecht. Ze werken eerlijk en denken mee. Ik kom hier al zolang ik een auto heb. Al mijn autos via deze garage gekocht incl die van onze kinderen bij of via Menno gekocht.

Klant first

Bij autobedrijf Menno Wallinga is veel meer mogelijk dan bij andere autobedrijven. Er is echte aandacht voor de klant. Je wordt niet genegeerd en in de wacht gezet en buiten het technische aspect gesloten en geholpen door een baliemedewerker die alleen een cursus hoe sta ik te woord heeft gedaan. Nee je kunt je timing bespreken met de baliemedewerker, je wensen met de hoofdmonteur en vragen of opmerkingen met de eigenaar bespreken. En voor alles is een oplossing. Door de gecontroleerde chaos is er veel meer mogelijk. Erg dynamisch en leuk bedrijf. Ook innovatief en duurzaam staat hoog in het vaandel. Het bedrijf is nagenoeg energieneutraal en electrische auto's worden verwelkomt met passie en de nodige kennis en cursussen wordt altijd aan gewerkt. Bedrijf voor de toekomst is autobedrijf Menno Walling

• Prijs/Kwaliteit

zoals een autobedrijf hoort te zijn

Altijd behulpzaam meedenkend en een hoop kennis

Super service

Vriendelijk , vakkundig en top service. Dik tevreden !!

• Prijs/Kwaliteit

Deskundige monteurs en uitstekende service

Kundig, vriendelijk, dienstbaar, snel en doeltreffend! Top garage!

Fantastisch

Een mooie Citroën c1 gekocht bij Menno Walinga, super geholpen vanaf het eerste telefoontje goed contact gehouden en er samen uit gekomen met Dennis walinga. Zijn de moeilijkste niet betreft het even vast zetten van een losse bumper, top service. Zeker een aanrader om hier uw auto te kopen. Ga zo door toppers!

• Prijs/Kwaliteit

Super vriendelijk en toegankelijk bedrijf

Schade herstel aan mijn auto is vakkundig en netjes gedaan en volgens afspraak hersteld.

Auto gekocht

Laast hier een auto gekocht. super service! auto bevalt ook zeker goed!

• Prijs/Kwaliteit

zeer goed ontvangen en behandeld vakmensen ga zo door !!!!

mijn golf cabriolet geheel laten spuiten zeer mooi en goede prijs gemaakt top garage

• Prijs/Kwaliteit

Ik heb hier een mooie audi a6 gekocht voor een eerlijke prijs, helaas was er iets mee aan de hand bleek na 1 week maar is gratis gemaakt. Top service! Auto rijd weer zoals het hoort, dankjewel.