Auto gekocht

Laast hier een auto gekocht. super service! auto bevalt ook zeker goed!

• Prijs/Kwaliteit

zeer goed ontvangen en behandeld vakmensen ga zo door !!!!

mijn golf cabriolet geheel laten spuiten zeer mooi en goede prijs gemaakt top garage

• Prijs/Kwaliteit

Ik heb hier een mooie audi a6 gekocht voor een eerlijke prijs, helaas was er iets mee aan de hand bleek na 1 week maar is gratis gemaakt. Top service! Auto rijd weer zoals het hoort, dankjewel.

Top service

Goede service met kundig personeel

Top service 👌🏻

Ik heb mijn volkswagen polo daar gekocht en het is een top auto ik ben nu 30.000 km verder en het is nog steeds een top auto hele goede service en communicatie

super

De schade aan ons auto is snel, super netjes en tegen een hele goede prijs hersteld door de schade afdeling van autobedrijf Walinga

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar een Skoda Octavia gekocht. Inmiddels 25.000 km gereden. Super auto!\r\n\r\nBetrouwbare garage, duidelijke communicatie weet precies waar je aan toe bent.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, goed advies en daarnaast altijd snel en direct geholpen bij storingen en onderhoud. \r\n\r\nVooraf erg tevreden over de gratis mobiliteit service die afgegeven worden bij jaarlijks onderhoud en beurten. In de nacht met pech langs de weg gestaan en keurig en snel geholpen door de pechhulp en de auto wordt de volgende dag bij Walinga in Winsum afgeleverd. Hier ook weer direct en snel advies gekregen over het vervolg en de reparatie. TOP SERVICE, zeker aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke mensen en deskundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent kwam ik een mooie auto tegen bij een particulier. Een technische man van autobedrijf Walinga is met me mee geweest om de auto te beoordelen los van het feit dat deze er prachtig uitzag. Heel snel tot actie overgegaan. Woensdag opgehaald met groene platen, donderdag een kleine schade vakkundig verholpen en de vrijdags stond de auto in nieuwstaat klaar. Hier begrijpt het personeel de klant, ze denken in alles met je mee! \r\n\r\nHier kom je graag terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk bedrijf, vlotte onderhandelingen.