Zeer kundig en vlot geholpen

Zeer kundig en vlot geholpen

Very good

Fisrt rate garage.

• Prijs/Kwaliteit

altijd een zeer vriendelijke garage

al jaren klant en altijd tevreden.

Nvt

• Prijs/Kwaliteit

Top bedrijf en geweldig personeel.

Sinds een paar jaar komen wij bij Rovemij voor APK en indien nodig onderhoud en/of vervanging materialen. Wij worden altijd geweldig geholpen en de heren denken met ons mee qua mogelijkheden. Top, zeker weer terug.

Goed gevoel!

Bij Rovemij heb ik altijd het gevoel dat zij er zijn voor de klant. Altijd een vriendelijk woordje, ze zijn betrouwbaar en staan altijd voor jou klaar. Al is het nog zo druk, in noodgevallen proberen ze je altijd te helpen.

Hele fijne garage!

Zeer goed geholpen, de auto is ook nog gewassen na de onderhoudsbeurt en alles is volgens afspraak uitgevoerd.

Klantvriendelijk

Zorgvuldig naar cliënten. Daardoor is het vertrouwen van de cliënten ruimschoots aanwezig.

• Prijs/Kwaliteit

Had een kleine schade aan mijn auto, de andere week gelijk gerepareerd, helemaal niks meer van te zien, wordt altijd snel en netjes geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Geweldige garage super aardige mensen die verstand hebben van auto super

Zie hier boven geweldig garage dus super kan niet beter vandaar de verdiende 10......

12 points!

Goede afspraken Prettig contact Auto ook nog gewassen

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen en van te voren prijsopgave gekregen , hier kwam iets bij omdat een onderdeel extra vervangen moest worden. Viel alsnog mee

Vriendelijk en snel geholpen

Fijn personeel en goede service

Uitstekend geholpen

Aardige mensen en prima vaklui ! ze weten waar ze het over hebben.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer vriendelijke, persoonlijke service!

Top garage! Vriendelijke, persoonlijke en professionele service. Ze kennen je bij naam en maken tijd voor een praatje. Altijd positieve ervaringen met deze garage gehad! Ze zijn eerlijk en betrouwbaar en de klant is daar nog echt koning!

• Prijs/Kwaliteit

Na 15 jaar buitengewoon positieve ervaring en uitstekende service voor mijn wagenpark.

Ik heb Rovemij een welverdiende 10 gegeven, na een ononderbroken positieve ervaring van 15 jaar en het genieten van uitmuntende service voor mijn wagenpark. Hier wordt je nog echt serieus als klant behandeld ze zorgen er altijd voor dat ze je snel kunnen helpen.

• Prijs/Kwaliteit

Prima bedrijf met goede service en vriendelijk.

Auto gekocht waar we naar op zoek waren. Bij Rovemij gevonden, werden het eens over de inruil dus gekocht. Bij aflevering nog de laatste punten opgelost. Alles zonder moeilijk doen. Prima bedrijf.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, geen poespas, goede service!

Netjes geholpen

Netjes geholpen

Goede service en commenicatie

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke, behulpzame medewerkers die meedenken over een snelle, betaalbare oplossing van je autoprobleem.

• Prijs/Kwaliteit

Wordt vervolgd.....puntjes op de i

Mijn auto net een paar dagen geleden opgehaald....helaas niet voldoende in de tank om mijn woonplaats te halen...jammer hoor. Misschien punt voor verbetering en extra dienstverlening. Extra checken . .Keep you all posted!!!!

• Prijs/Kwaliteit

Ik zocht een auto voor mijn dochter. Dat is erg goed gelukt. Puike zaak dit hoor, bedankt Mike, fijne service

• Prijs/Kwaliteit

Top bedrijf, snel een correct

Top bedrijf met goede service

Prima club

Ze communiceren goed en helder en komen afspraken na.

Over AutoFirst Rovemij

Autobedrijf Rovémij is een vertrouwd adres voor nieuwe en gebruikte auto’s Bij ons kunt u terecht voor deskundig onderhoud aan alle merken. Daarvoor hebben wij meetapparatuur die voor alle merken en types geschikt is. Onze mensen worden regelmatig bijgeschoold wanneer er nieuwe technieken nodig zijn om voor uw type auto optimale service te kunnen bieden. Onze occasions worden met zorg geselecteerd. Daarom kunnen wij op occasions boven de € 4.500,= BOVAG-garantie bieden. Zodat u als koper, vol vertrouwen, de weg op kan. Wij hebben ons aangesloten bij de branchevereniging AutoFirst. Dat betekent een extra garantie op vakmanschap, de beschikbaarheid van pechservice door heel Europa. En een onderlinge controle op service en kwaliteit.