All great

Everything was perfect

prima onderhoud

wel erg duur materiaal

In één woord Top

Top garage prima service.

Betrouwbare verkoop

Fijn contact met Mike en het totaal kwam zeer gemoedelijk over. Nadat de auto eerst netjes gewassen was hebben we een uitgebreide proefrit gemaakt zonder iets achter te hoeven laten. Alles gaat op basis van vertrouwe. Na een mooi inruilvoorstel hebben we onze nieuwe auto gekocht en komen zeker volgende keer terug. Ga zo door Mike dan zie je ons zeker weer.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer vriendelijk en service gericht personeel

Bijzonder vriendelijk personeel. Na apk keuring waren zelfs mijn autoracen even schoongemaakt ! Ik parkeer namelijk onder bomen en dat geeft een plakkerige troep op de auto.

TOP

Fantastische service. Super aardige vakkundige mensen Wij zijn al heel lang klant, nog nooit een slechte ervaring gehad

Geweldige service

Onze auto kreeg op woensdagavond en lekke radiateur. Donderdagmiddag had het berginsbedrijf van mijn verzekeraar de auto in Mijdrecht afgeleverd en binnen 1 dag was hij weer gerepareerd! Top!

Bijzonder tevreden

Perfecte afhandeling van mijn auto.. Uiterst vriendelijk personeel!

Ik ben erg tevreden over de service van AutoFirst Rovemij

Jullie denken mee en overleggen met mij over mogelijke alternatieven. Ik kan altijd langs komen als er iets aan de hand is. Jullie reageren snel op gestelde vragen. Ik beveel jullie dan ook graag aan bij anderen.

Vriendelijk en duidelijk

Prettig ontvangst Duidelijke communicatie Goede prijs / kwaliteit

• Prijs/Kwaliteit

Prima bedrijf, kom er altijd graag terug.

Goede service en goed bedrijf.

Een goede onderhoudsservice.

Prettig contact en snelle afspraak maken via site.

Deskundig en klantvriendelijk

Denken goed mee! Heel tevreden!

• Prijs/Kwaliteit

Had een probleem met de remmen,er zijn onmiddelijk onderdelen besteld,én gemonteerd,probleem opgelost.TOP

deskundig

prettig en vriendelijk

Keurig geholpen!

Wederom keurig geholpen en goed overleg!

Betrouwbaar

Goede service. Overleg indien nodig en vakbekwaam.

• Prijs/Kwaliteit

Enorm goede en snelle service! Ik moest langer dan een uur rijden om hier te komen. Ik ben zeer snel geholpen en heb de auto meteen gekocht. Er werd zelfs voor gezorgd dat ik hem die dag meteen kon meenemen! Bedankt!

• Prijs/Kwaliteit

Hartelijke ontvangst en vooraf duidelijk, op de cent nauwkeurig, aangeven wat de onderhoudsbeurt gaat kosten.

Prima garage

Vriendelijke mensen en prima service , ze zijn altijd allemaal aardig.

uitstekend

gevraagd voor een vakantie controle en meteen een afspraak gemaakt alles werd nagekeken en bij vertrek mocht ik niets betalen service van het huis. een bedrijf om trots op te zijn

Toppers

Servoce,eedenken en ook nog eens leuke mensen....!!!!

• Prijs/Kwaliteit

komt betrouwbaar over en goede communicatie

• Prijs/Kwaliteit

Nette, vakkundige, betrouwbare en prettige garage!

Nette, vakkundige, betrouwbare en prettige garage! En de auto stond na de beurt gezogen en gewassen klaar.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer goed geholpen met de aanschaf van mijn auto.

Zeer goed geholpen met de aanschaf van mijn 2ehands auto. Problemen werden direct verholpen. Zeer tevreden over de geboden service.

Over AutoFirst Rovemij

Autobedrijf Rovémij is een vertrouwd adres voor nieuwe en gebruikte auto’s Bij ons kunt u terecht voor deskundig onderhoud aan alle merken. Daarvoor hebben wij meetapparatuur die voor alle merken en types geschikt is. Onze mensen worden regelmatig bijgeschoold wanneer er nieuwe technieken nodig zijn om voor uw type auto optimale service te kunnen bieden. Onze occasions worden met zorg geselecteerd. Daarom kunnen wij op occasions boven de € 4.500,= BOVAG-garantie bieden. Zodat u als koper, vol vertrouwen, de weg op kan. Wij hebben ons aangesloten bij de branchevereniging AutoFirst. Dat betekent een extra garantie op vakmanschap, de beschikbaarheid van pechservice door heel Europa. En een onderlinge controle op service en kwaliteit.