Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over AutoFirst Rovemij

Autobedrijf Rovémij is een vertrouwd adres voor nieuwe en gebruikte auto’s Bij ons kunt u terecht voor deskundig onderhoud aan alle merken. Daarvoor hebben wij meetapparatuur die voor alle merken en types geschikt is. Onze mensen worden regelmatig bijgeschoold wanneer er nieuwe technieken nodig zijn om voor uw type auto optimale service te kunnen bieden. Onze occasions worden met zorg geselecteerd. Daarom kunnen wij op occasions boven de € 4.500,= BOVAG-garantie bieden. Zodat u als koper, vol vertrouwen, de weg op kan. Wij hebben ons aangesloten bij de branchevereniging AutoFirst. Dat betekent een extra garantie op vakmanschap, de beschikbaarheid van pechservice door heel Europa. En een onderlinge controle op service en kwaliteit.