Geeft goede advies en vervangt alleen dat wat nodig is

Prettig.

Voor de eerste keer bij deze garage geweest, was prettig. Kostenopgave vooraf bleek helemaal correct. Handig was ook het sms-je met het bericht dat de auto klaar was.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer vriendelijk en netjes geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Professionele zaak met klantvriendelijke aanpak

Met name flexibiliteit en uiteindelijke prijs gaven mij een goed gevoel bij de aanschaf van de auto.

• Prijs/Kwaliteit

Heel fijn dat jullie zo klantvriendelijk zijn!

Ik had een koplamp kapot en moest die avond in het donker naar Oldenzaal rijden. Toen ik 's morgens om 8 uur belde en zei dat ik de lamp graag wilde laten vervangen, maar dat ik die dag twee uitvaarten had en alleen om 9 uur langs kon komen, was dat meteen goed. Ik kon erop wachten, was meteen aan de beurt en tijdens het wachten kon ik koffie pakken en iets lekkers erbij. Ook is er altijd goede Wifi. Topservice!

Prima geholpen

Prima garage met goed persoonlijk contact. Vreemd dat op de nota een bedrag staat wat met de klant overeengekomen is, maar dat de klant dat niet weet. Telefoon geeft een bericht automatisch " fijn dat u ons belt" komt mij raar over

• Prijs/Kwaliteit

Goed bedrijf voor onderhoud aan mijn Renault. Deskundige mensen, vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen en duidelijk van te voren afgesproken wat er moest gebeuren. Netjes.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en nette ontvangst met koffie.

Alle tijd voor het maken van een proefrit, het bedrijf ziet er keurig en schoon uit, goed gevoel aan over gehouden.

vertrouwd

altijd vertrouwd en meedenken

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk ontvangen, goed geadviseerd en keurig afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Deskundigheid in hoog vaandel.

Al jaren zijn we bij deze garage. Wat er ook is, altijd word je vriendelijk te woord gestaan en deskundig geholpen. Kan geen betere garage bedenken.

• Prijs/Kwaliteit

Prettig en netjes geholpen, net bedrijf!

Net, betrouwbaar bedrijf, netjes geholpen en een eerlijk bod/verhaal.

zeer goed

goed, deskundig en correcte afhandeling.

Zeer vriendelijke mensen

Ze weten waar ze over hebben

• Prijs/Kwaliteit

Gedreven personeel, je kunt altijd binnenlopen, ook actuele mail - informatie op allerlei gebied

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf goed geholpen met de aanschaf van een Opel insignia

• Service N.v.t.

Snelle service

Vlotte afspraak voor apk

• Prijs/Kwaliteit

Een prettig en duidelijk onderhoud gehad met de verkoper.

Een ontspannen en goed gesprek gehad.

Betrouwbaar en goede service

Betrouwbaar en goede service

Deskundig geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Terug gekomen omdat ik de vorige keer goed geholpen ben. Jullie meedenken in oplossingen. Goed en vertrouwd gevoel.

Topbedrijf

Goede ervaringen met dit bedrijf,komen afspraken na en de sfeer is gemoedelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Goed bedrijf dat zijn zaken op orde heeft, klant vriendelijk

Zeer nette zaak

Het meeste onderhoud doe ik zelf aan mijn auto's en dat is geen probleem bij deze garage. Ze bellen je netjes op, zeggen wat er moet gebeuren en in overleg kun je vervolgens bepalen wat je zelf doet en wat de garage doet. Dat scheelt weer in je portemonnee als je zelf handig bent. Die openheid waardeer ik enorm.

Over AutoFirst Hofsink & Nijland

Wij zijn een universele garagebedrijf aangelosten bij de Autofirst organisatie. Gevestigd op bedrijventerrein Haardijk kunt u onze multiefunctionele garage vinden. Onze garage is voorzien van de nieuwste uitleesapparatuur voor alle merken. Wij voeren al het onderhoud uit aan uw personen en bedrijfswagen. Ook voeren wij volgens de bovag richtlijnen onderhoud uit aan uw caravan en aanhangwagen. Tijdens het verblijf van uw auto in onze garage zorgen wij voor vervangend vervoer, leenfiets, haal en breng service. Zodat u mobiel blijft. Bent u op zoek naar een andere auto kijk dan voor onze vooraad op www.hofsink-nijland.nl ook voeren wij zoekopdrachten voor u uit. Kortom tot ziens op kruiwiel10