Betrouwbare en nette autogarage

Wij hebben hele goede ervaringen met deze garage. Mooie occasions voor een scherpe prijs. Alle medewerkers zijn vriendelijk. De garage heeft een hele nette uitstraling en je wordt snel geholpen. Ze houden je goed op de hoogte wanneer je auto voor een onderhoudsbeurt komt en komt zo niet voor verrassingen te staan. Kortom: Wij zijn zeker tevreden!

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en betaalbare reparaties

Meerdere keren goed en snel geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Het is altijd prima en goed geregeld

Je wordt snel geholpen, zijn heel vriendelijk en zijn transparant met wat er mis is met je auto

Super snelle service

Super snelle service

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke behandeling bij de aankoop van een andere auto

We kwamen tot een snelle koop door een goede voorlichting en een naar onze mening voordeling inruil

Vriendelijk en goed geholpen

Fijn en deskundig garagebedrijf met vriendelijk personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Al jaren heel positieve ervaringen

nvt

Dit is een topgarage.

Deze mensen zijn; klantvriendelijk, betrouwbaar, deskundig, en er is altijd een goed overleg als de kosten wat hoger uitvallen, en de service staat hoog in het vaandel. Daarom van mij 5 sterren.

Gezond bedrijf

Een gezond bedrijf, vriendelijk personeel, de wachtruimte super goed verzorgd, kom je bijna nergens tegen en je mag op de werkvloer komen, om te kijken bij je auto. Kortom.....een goed en gezond bedrijf!!

Snel en gemakkelijk

Lekker snel geholpen per telefoon en daarna in de garage. enige puntje wat ik had, is dat google aangeeft dat het bedrijf al om 7 uur open is, maar monteurs zijn er pas om 8, ondanks dat was ik snel geholpen met reparatie.

super

Het is een bedrijf waar ze weten waar survice inhoud.

Prima auto bedrijf

Komt tot nu alle dingen die afgesproken zijn na geweldig

Prima vaklui

Een bedrijf waar je als klant gewaardeerd wordt en het onderhoud deskundig wordt uitgevoerd. De klant staat voorop en er wordt geluisterd.

Goede en snelle service

Van te voren duidelijk wat er gaat gebeuren en wat het kost. Geen verrassing achteraf. Goed bedrijf waar de auto in goed handen is.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en vaardig personeel, mooie keuze auto's

Prettig geholpen. Auto voldeed helemaal aan verwachtingen. Kregen reële inruilprijs. Administratief ook goed afgehandeld.

• Service N.v.t.

TOP!

TOP Service!!

• Prijs/Kwaliteit

In service en techniek een strakke organisatie

Prima ervaring,ik zeg tot over 15000km

Goede service en deskundigheid

Ervaring was goed, alles goed volgens afspraak verlopen, het enige kritiekpunt vind ik dat ik zelf moest aangeven dat een reparatie onder garantie zou vallen, ik had verwacht dat de garage dit vooraf inzichtelijk zou hebben en niet zou beginnen over kosten delen e.d. . Verder erg goed te spreken over hoe het allemaal is verlopen.

• Prijs/Kwaliteit

Service is werkelijk perfect!

Schoon, net en vakkundig bedrijf. No nonsense en eerlijk. Precies daar waar jij je auto wilt hebben. En zeker niet te duur!

Fijne zaak! Aanrader!

We hebben hier vorige week een mooie occasion gekocht. Direct een goed gevoel bij verkoper Bert, iemand met verstand van auto's. Hij gaf goede en eerlijke adviezen toen we twijfelden over welk merk auto we voor moesten gaan. We hebben een goed gevoel over onze nieuwe auto die we volgende week gaan ophalen. Hopelijk gaan we hier veel mooie kilometers mee maken!

• Prijs/Kwaliteit

Zeer korrekt geholpen, nooit eerder meegemaakt. Top

Zeer fijn geholpen, inruilprijs was zoals ik vooraf verwacht had. De auto waarvoor ik 200 kilometer gereden heb, voldoet echt aan alles waarna ik op zoek was.

Hulpvaardig

Prime geholpen door Bert, tegen een zeer redelijk en betaalbaar tarief, echt een aanrader.

In eerste opzicht goed

Wat ik al zei de eerste indruk is goed een gemoedelijk onthaal met een kopje koffie, Behulpzaamheid ook dik in orde !! Een occasion aangekocht met een aantal Mondelinge afspraken wat er nog aan de auto gebeuren moest bv rechter portier afstellen,lichte beschadiging bumper netjes bijwerken, Vocht in het achterlicht oplossen,en een flauwe deuk uit het portier halen ! Als dit op is gelost bij de aflevering dan dik in orde !! Zal een vervolg review plaatsen na aflevering van de auto

Super bedrijf

Even een banden vervanging, weer supersnel en vakkundig geholpen door enthousiaste medewerkers. Ook een prima kwaliteit/prijs verhouding.

prima ik raad iedereen Hofsink en Nijland aan

heel goed en serieus geholpen

Over AutoFirst Hofsink & Nijland

Wij zijn een universeel garagebedrijf aangesloten bij de Autofirst organisatie. Gevestigd op bedrijventerrein Haardijk kunt u onze multifunctionele garage vinden. Onze garage is voorzien van de nieuwste uitleesapparatuur voor alle merken. Wij voeren al het onderhoud uit aan uw personen- en bedrijfswagen. Ook voeren wij volgens de BOVAG-richtlijnen onderhoud uit aan uw caravan en aanhangwagen. Tijdens het verblijf van uw auto in onze garage zorgen wij voor vervangend vervoer, leenfiets, haal en breng service. Zodat u mobiel blijft. Bent u op zoek naar een andere auto kijk dan voor onze voorraad op www.hofsink-nijland.nl ook voeren wij zoekopdrachten voor u uit. Kortom tot ziens op Kruiwiel 10.