Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over AutoFirst Hofsink & Nijland

Wij zijn een universeel garagebedrijf aangesloten bij de Autofirst organisatie. Gevestigd op bedrijventerrein Haardijk kunt u onze multifunctionele garage vinden. Onze garage is voorzien van de nieuwste uitleesapparatuur voor alle merken. Wij voeren al het onderhoud uit aan uw personen- en bedrijfswagen. Ook voeren wij volgens de BOVAG-richtlijnen onderhoud uit aan uw caravan en aanhangwagen. Tijdens het verblijf van uw auto in onze garage zorgen wij voor vervangend vervoer, leenfiets, haal en breng service. Zodat u mobiel blijft. Bent u op zoek naar een andere auto kijk dan voor onze voorraad op www.hofsink-nijland.nl ook voeren wij zoekopdrachten voor u uit. Kortom tot ziens op Kruiwiel 10.