Mijn auto moest voor apk

Netjes op tijd voor elkaar,

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zeer klantvriendelijk

Tijdens de wachttijd werd drinken aangeboden.

• Prijs/Kwaliteit

Correct, duidelijk, en vlotte reparatie

Het was gewoon een apk Met een nodige reparatie Kon gelijk gerepareerd worden Prijs precies volgens afspraak !!

Super snel helpen

Super snel alles geregeld. En denken met je mee in welke situatie je zit

APK goed en snel uitgevoerd, klaar terwijl u wacht

APK goed en snel uitgevoerd, klaar terwijl u wacht

• Prijs/Kwaliteit

Mooi bedrijf! Deskundig, transparant en prettig in contact.

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijk afspraken die ze nakomen en goede service

Eerste keer dat we met Hofsink en Nijland te maken hebben gehad. En nu al besloten onze auto daar te laten onderhouden. Goede service, houden zich aan de prijsafspraken en bellen netjes als er iets meer bij komt kijken.

Goed geholpen.

Een net bedrijf dat kwaliteit en service levert. Daarnaast een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• Prijs/Kwaliteit

Een garage waar ik "graag" kom.

Een garage waar ik "graag" kom, omdat ze kijken wat voor jou als klant het gunstigste is. Dit door een duidelijk advies waarin wordt aangegeven wat echt moet, wat nog even zou kunnen wachten en waar op termijn rekening mee moet worden gehouden. Samen met de altijd gespecificeerde rekening geeft dat mij vetrouwen in Hofsink&Nijland.

Goede en snelle service

Garage waar service en vakbekwaamheid en klantvriendelijkheid hoog in de vaandel staan

Heel tevreden over service

Keurig opgehaald en na keuring weer teruggebracht , totaal geen klacht

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Top bedrijf

Goede service.

• Prijs/Kwaliteit

Super service en netjes overleg over wat er moet gebeuren aan de auto.

Super service en netjes overleg over wat er moet gebeuren aan de auto.

Top garage

Top garage,super service en alles in overleg. Klantvriendelijk en komen afspraak na👌👌👍👍

Zeer professioneel personeel.

Ze zijn duidelijk en houden zich aan de afspraken. Mocht er tijdens de werkzaamheden nog meer dingen aan het licht komen. Dan word je eerst gebeld voor ze verder gaan. Zeer tevreden

Heel goed

Uitstekende ontvangst goede service en een klik over Texel.

geweldig

Vriendelijk, tot advies en hulp bereid

• Prijs/Kwaliteit

Dit is een aan te bevelen bedrijf!

Zeer tevreden over dit bedrijf! Goede service en vakkundigheid en altijd zeer klantvriendelijk personeel zowel in de garage als op kantoor.

Prima geregeld

Goed contact en overleg over reparatie

• Prijs/Kwaliteit

ik heb hier een goed gevoel over

goed geholpen met goeie uitleg

prettig als vanouds

prettig als vanouds

Top geholpen als altijd

Snel geholpen, prima service qua vervangend vervoer.

• Prijs/Kwaliteit

Ik wordt goed voort geholpen.

Ik wordt zeer goed voort geholpen daar ben ik heel blij mee. De rekening valt soms wel wat tegen maar ik betaal het wel gewoon.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer vriendelijk en sociaal.

Reageer namens m’n ouders. M’n ouders waren erg tevreden over jullie. Ze voelde zich erg op hun gemak bij jullie. Klantvriendelijk en netjes.

• Prijs/Kwaliteit

Geweldige service en auto gekocht hier

Geweldige auto gekocht en alles zoals afspraak zijn ze nagekomen. Hierdoor is prijs/kwaliteit erg goed. Hiermee onderscheiden ze zich van de rest. Klant krijgt waar voor zijn geld. Wij waren erg onder de indruk.

Over AutoFirst Hofsink & Nijland

Wij zijn een universele garagebedrijf aangelosten bij de Autofirst organisatie. Gevestigd op bedrijventerrein Haardijk kunt u onze multiefunctionele garage vinden. Onze garage is voorzien van de nieuwste uitleesapparatuur voor alle merken. Wij voeren al het onderhoud uit aan uw personen en bedrijfswagen. Ook voeren wij volgens de bovag richtlijnen onderhoud uit aan uw caravan en aanhangwagen. Tijdens het verblijf van uw auto in onze garage zorgen wij voor vervangend vervoer, leenfiets, haal en breng service. Zodat u mobiel blijft. Bent u op zoek naar een andere auto kijk dan voor onze vooraad op www.hofsink-nijland.nl ook voeren wij zoekopdrachten voor u uit. Kortom tot ziens op kruiwiel10