zoals altijd zeer goed

uitstekend

• Prijs/Kwaliteit

Als altijd punctueel, en volgens afspraak.

Prima bedrijf

• Prijs/Kwaliteit

Staan altijd voor je klaar

Ze doen niet moeilijk als het echt om kleine reparaties gaat

• Prijs/Kwaliteit

Heel goed tevreden. Wordt meegedacht en er is goed overleg mogelijk!

In een woord Uitstekend!

Je wordt prima geholpen zowel door kantoor als garage personeel.!

Netjes geregeld.

Snelle actie.

Top geregeld!

Duidelijke kostenopgaaf vooraf en prima service!!

uitstekende service

Ik woon niet om de hoek, maar het was geen probleem om de auto naar mij toe te brengen voor een proefrit. Er zat 24 uur tussen het eerste contact tot het kopen van de auto. Zeer snelle service.

• Deskundigheid N.v.t.

Zeer vriendelijk en goed

Prettige mensen in de omgang, behulpzaam en meedenkend!

• Prijs/Kwaliteit

Staan altijd voor je klaar.

Problemen met autoaccu. "Kom maar langs herstellen we gelijk" Ook gelijk maar even banden gewisseld. Scheelt weer een ritje hardenberg !!!

Zeer vriendelijk geholpen

Caravan gebracht voor een Bovag keuring. Snel geregeld en erg vriendelijk geholpen. Een belletje over de te maken kosten en daarna nog keurig een sms toen de caravan klaar was

Fantastisch bedrijf

Snel een afspraak kunnen maken, dag voor de afspraak een herinnering, welkome ontvangst op de dag zelf en vlotte persoonlijke service. Hoewel ik niet meer in Hardenberg woon kom ik nog wel bij dit bedrijf voor het onderhoud aan mijn twee voertuigen, dat zegt volgend mij genoeg.

direct geholpen

tevreden

• Prijs/Kwaliteit

Naam van de garage klopt helemaal want auto en klant zijn hier echt nummer 1.

Vanuit de mooie wachtruimte met (prijswinnend) koffiehoekje heb je direct zicht op de moderne en schone werkplaats. De werkzaamheden voor de gecombineerde APK met klein onderhoud werden vooraf met mij besproken en pas na goedkeuring ook uitgevoerd. Aansluitend ook de zeer gunstig geprijsde mobiele pechhulp weer voor 1 jaar verlengd. Personeel en de beide eigenaren zijn erg vriendelijk en ook altijd aanspreekbaar. Kortom, dit is een garage waar de klant en auto in goede handen is!

is goed

is goed

• Prijs/Kwaliteit

Een goed en net bedrijf die bij het eerste contact al vertrouwen geeft

goede voorlichting over het voertuig waar je voor komt uitgebreide proefrit mogen maken vrijblijvend niet opdringerige contact en offerte meegekregen zeer nette werkplaats

Geweldig bedrijf!!!

Ik kan alleen maar vol lof praten over dit bedrijf, ze proberen je altijd te helpen zonder er een slaatje uit te slaan! Als ik weer weg rij met mijn auto ben ik altijd vol vertrouwen dat wij er weer een jaar tegenaan kunnen! Zo overleggen ook altijd wat er moet gebeuren en of je het er mee eens bent! Super bedrijf super service! Groetjes van ons!

Erg goed

Ik heb mijn auto met pech geval zaterdags gebracht. Mijn auto hebben ze de week erop direct bekeken en behandelt. zeer zeer tevreden.

Direct actie bij pech

Positief

Deskundige garage

Snel en goed geholpen met een kapotte ruitenwisser

Te laat klaar

Ik had voor de beurt aangegeven dat ik de auto echt om 14.00 uur klaar moest zijn ivm afspraken. Als dit niet zou lukken zou ik een andere afspraak gemaakt hebben. Vervolgens hoorde ik niks en na zelf gebeld te hebben bleek de auto pas om 15.00 uiterlijk klaar te zijn. Dit was een enorm probleem. Ze boden een leenauto aan maar dit koste mij wel €0,25 per kilometer. Aangezien ik een afspraak 50km verderop had tikte dit behoorlijk aan. Raar dat ik moet betalen terwijl het niet mijn fout was. Ik had uiteraard gerust wat in de tank willen gooien.

• Prijs/Kwaliteit

Auto kopen of een reparatie, kijk eerst bij Hofsink en Nijland en je hoeft niet verder te zoeken.

Ben zeer tevreden over dit bedrijf. "Service" staat hoog in het vaandel. Vriendelijke mensen, alles altijd in goed overleg, als het nou een reparatie betreft of het aanschaffen van een gebruikte auto, zij zorgen dat het goed komt. Probeer het maar eens uit.!!

• Prijs/Kwaliteit

Goede en snelle afhandeling.

Top geregeld

Hele goede hulp en auto bevalt weer harstikke goed na een goede grote beurt!

• Prijs/Kwaliteit

Ze kletsen er niet om heen , zegt waar het op staat. Super

Over AutoFirst Hofsink & Nijland

Wij zijn een universele garagebedrijf aangelosten bij de Autofirst organisatie. Gevestigd op bedrijventerrein Haardijk kunt u onze multiefunctionele garage vinden. Onze garage is voorzien van de nieuwste uitleesapparatuur voor alle merken. Wij voeren al het onderhoud uit aan uw personen en bedrijfswagen. Ook voeren wij volgens de bovag richtlijnen onderhoud uit aan uw caravan en aanhangwagen. Tijdens het verblijf van uw auto in onze garage zorgen wij voor vervangend vervoer, leenfiets, haal en breng service. Zodat u mobiel blijft. Bent u op zoek naar een andere auto kijk dan voor onze vooraad op www.hofsink-nijland.nl ook voeren wij zoekopdrachten voor u uit. Kortom tot ziens op kruiwiel10