Zeer deskundig en klantvriendelijk

Een onverwachtse rekening van ruim vijfhonderd euro doet altijd pijn, maar ik ben door autobedrijf Coen Droomers uitstekend geholpen. Toen ik met gebreken naar de garage reed, kwam de auto helaas een paar straten voor de eindbestemming tot stilstand. Coen Droomers en een medewerker waren binnen enkele minuten ter plaatse om mij het laatste stukje weg te slepen. De volgende dag werd ik op de hoogte gesteld van het probleem (dynamo defect) en de reparatiekosten. De auto was een dag later al gemaakt. Verder heb ik advies gekregen om een (wat ik dacht duur) mankement eenvoudig te verhelpen. Dat heeft me in totaal 12,50 euro gekost. Meevaller!

Netjes geholpen

Fijn geholpen, duidelijk advies en denken mee. Voel me eindelijk niet voor de gek gehouden door een garage!

snel, goed en niet duur.

Auto gebracht voor onderhoud. Vriendelijke service, goeie ervaring en de prijs viel erg mee. Dank!

Jullie doen het uitstekend echt super gewoon .niets op aan te merken alleen maar plus punten

Goede service en klantvriendelijkheid is uitstekend

Zeer vriendelijk en goede service. Bellen netjes wat er aan de auto markeert en geven tevens advies.

Ik ben goed behandeld 👍

Goed behandeld fijne mensen

uitstekend autobedrijf waar de klant koning is

Bij Autobedrijf Coen Droomers wordt je altijd direct geholpen staat het tevreden houden van de klanten hoog in het vaandel

Uitstekende service,vriendelijk personeel.

jullie zijn echt fantastiesh

ik ben heel heel blij met de goede werk en persoonlijk contact dit vind je bij geen een garage bedrijf . het is fenominaal

Goed en vriendelijk

Gebruikte auto gekocht, nog twee gebreken geconstateerd ff een afspraak maken, Coen, een zeer vriendelijke man

Prettige samenwerking

Door deze samenwerking hebben we (wederom) een gezamenlijke klant blij gemaakt met de aanschaf van zijn nieuwe auto

Vlot en correct geholpen.

Prima garage. Geen gelikte dealergarage, waar inkoop niet weet wat verkoop doet en je pas een na een week een reactie krijgt op een email. Deze garage kan ik harte aanbevelen. Een degelijk familiebedrijf.

Snel

Goed advies snelle service

Snel,correct,vriendelijk,vakbekwaam!!

Coen Droomers en personeel zijn beleefd, vriendelijk en verstaan hun vak. Zijn zeer behulpzaam ook voor iets kleins zoals een lekke band wordt er direct indien mogelijk gereageerd en de zaak gerepareerd. Zij denken mee in veiligheid en betrouwbaarheid van de auto en zijn/haar eigenaar. Kortom ik ben zeer tevreden over deze garage en ga met een veilig gevoel de weg op na een onderhoudsbeurt bij deze garage!! Bedankt jongens van de werkplaats en Coen Droomers!!

Een hele fijne garage.

Altijd even vriendelijk en attend Ik ben erg blij met deze garage.

Super goed geholpen, uitstekende service

Juiste diagnose, een goede herstel

Prima autobedrijf

Je wordt er netjes geholpen. De mensen zijn deskundig. Ze hanteren nette prijzen. Geven goed advies.

Super Autobedrijf, warme welkom en uitstekende hulpverlening.

gewoon goed

weer een auto gekocht bij Coen Droomers en erg tevreden over de aankoop, service, kwaliteit en prijs

super snelle service

je wordt er altijd vriendelijk en goed geholpen.

Ik ben fantastisch geholpen!

Ik ben bij autobedrijf geweest voor onderhoud aan mijn auto. Ik werd keurig te woord gestaan en er werd vooraf duidelijk besproken wat er moest gebeuren. Ik ben super tevreden.

betrouwbaar en een hoop ervaring.

coen is iemand die je blindelings kunt vertrouwen.

top

heb bij coen droomers een mooie kia sorento gekocht auto ziet er supper netjes uit . service is super bij coen droomers ik had mijn auto gekocht maar wat bleek na twee keer weg zijn geweest startte hij niet meer ( accu stuk ) dus coen droomers gebeld EN WAT DENK JE er werd een monteur met een nieuwe accu naar mijn huis gestuurd die de accu er netjes erin zette dit alles kosteloos terwijl ik de auto zonder garantie had gekocht

eerlijke betrouwbare garage. fijne mensen.

op de bovag site stonden 2 kleine auto's. die hadden allebei onze interesse. we zijn gaan kijken en we hadden er beide een heel goed gevoel over. de uitleg was uitgebreid en we konden alles vragen. er werd ruim de tijd voor ons genomen. daarna was de keuze snel gemaakt, en hebben we ze allebei gekocht!

Nette mensen en goede service

Zeer goede en nette mensen service is top