Autobedrijf VSA heeft mijn verwachtingen overtroffen met hun uitstekende service en professionaliteit. Vanaf het moment dat ik hun showroom betrad, werd ik hartelijk begroet door hun vriendelijke en deskundige personeel. Ze namen de tijd om mijn wensen te begrijpen en boden advies dat perfect paste bij mijn behoeften. Het assortiment auto's bij Autobedrijf VSA is indrukwekkend, met een brede selectie van zowel nieuwe als gebruikte voertuigen van verschillende merken en modellen. Ik vond het geweldig hoe ze me hielpen bij het vinden van de perfecte auto die aan al mijn eisen voldeed, binnen mijn budget. Niet alleen was het koopproces moeiteloos, maar ook de aftersales service was uitstekend. Autobedrijf VSA stond altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen. Hun toewijding aan klanttevredenheid is duidelijk merkbaar en wordt zeer gewaardeerd. Kortom, Autobedrijf VSA is een betrouwbare en professionele partner voor al uw auto-aankopen en -behoeften. Ik kan hen van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een geweldige auto-ervaring.

Vakmensen zijn het

Ze komen alle afspraken na

Goede nette service

Was al enkele maanden op zoek naar een leuke 2dehands auto en heb hem hier gevonden. Goede en geduldige hulp, nette prijs en instapklaar. Zeer tevreden met onze "nieuwe" VW Polo. Na een aantal weken er al een flink aantal km's in gereden te hebben zijn we er superblij mee!

Geweldige service

Duidelijke en vooral eerlijke behandeling!

Top service!

Heb mijn Lupo met allerlei gebreken erheen gebracht voor een goede prijs gemaakt en ontzettend vriendelijk personeel. Echte vakmensen met een goede service.

• Bereikbaarheid

Snel, goed en prettig geregeld.

Een andere auto gekocht bij VSA, deze naar volle tevredenheid afgeleverd. We gaan er zeker weer naar toe.

Goede service en klantvriendelijkheid

Mijn 1e auto gekocht bij VSA auto's. Snelle service en Top geholpen door Vahik.

• Bereikbaarheid

Eerlijk en een betrouwbaar bedrijf

Nette service voor eerlijke prijs en altijd goed in overleg, Heb een auto hier gekocht en is super afgeleverd

• Bereikbaarheid

Jong bedrijf met veel groei!

Klein bedrijf met met veel groei! Een goedlachse eigenaar die altijd klaar staat om zijn zijn service te verlenen op de auto van de consument. Veel transparantie En eerlijke prijzen!

Snel en goed

Klantvriendelijk Snel En goede kwaliteit

Goede service, klant vriendelijk

Luistert naar het probleem, lost het op en geen extra kosten. Is klantvriendelijk waardoor het prettig is om erheen te gaan.

Gewoon goed..!!

Goeie service en zeer klantvriendelijk 👍

• Bereikbaarheid

Heb een oudere auto die zonder hoge materiaalkosten goed verder rijdt

Als ik zelf materiaal inkoop bij artikelen waarbij geen vergissing mogelijk is spaar ik. De auto is al wat ouder dus heeft ie regelmatig wat nodig. Bij dit autobedrijf wil men vreemd materiaal inbouwen en mij zo weer op weg helpen. Daar waar het mogelijk meer dan een Artikel mogelijk is laat ik het hem bestellen, hij kan het retour doen als het niet past. Dat wil ik niet moeten, te omslachtig of het kost geld. Service van VSA is super en heel flexibel, je kunt alles zo krijgen als je het hebben wil, hij zoekt alles voor je uit, alles is bespreekbaar. Kosten zijn zo dus ook planbaar.

• Bereikbaarheid

Nette prijzen en goeie service

Gewoon goeie service en klantvriendelijk

• Bereikbaarheid

-Complimenten I.v.m. Onderhoud. - Veiligheid staat hoog in het vaandel. - Heel duidelijke uitleg naar de klanten - Nieuwe en oude onderdelen worden door de klant gezien - Duurdere auto\'s adviseren originele onderdelen - Bij binnenkomst een heel nette en/schone garage - Service: breng en haal service gratis in Nijverdal - Schoonmaken van olie aan de schoenen van klant i.v.m. val gevaar- opruimen slang i.v.m. val gevaar. - advies Michelin banden. Merk Olie Champion voor in de motor en automatische versnellingsbak.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vakbekwaam geholpen met een uitstekende service. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Over Autoservice Totaal