Snel en goed

Klantvriendelijk Snel En goede kwaliteit

Goede service, klant vriendelijk

Luistert naar het probleem, lost het op en geen extra kosten. Is klantvriendelijk waardoor het prettig is om erheen te gaan.

Gewoon goed..!!

Goeie service en zeer klantvriendelijk 👍

• Bereikbaarheid

Heb een oudere auto die zonder hoge materiaalkosten goed verder rijdt

Als ik zelf materiaal inkoop bij artikelen waarbij geen vergissing mogelijk is spaar ik. De auto is al wat ouder dus heeft ie regelmatig wat nodig. Bij dit autobedrijf wil men vreemd materiaal inbouwen en mij zo weer op weg helpen. Daar waar het mogelijk meer dan een Artikel mogelijk is laat ik het hem bestellen, hij kan het retour doen als het niet past. Dat wil ik niet moeten, te omslachtig of het kost geld. Service van VSA is super en heel flexibel, je kunt alles zo krijgen als je het hebben wil, hij zoekt alles voor je uit, alles is bespreekbaar. Kosten zijn zo dus ook planbaar.

• Bereikbaarheid

Nette prijzen en goeie service

Gewoon goeie service en klantvriendelijk

• Bereikbaarheid

-Complimenten I.v.m. Onderhoud. - Veiligheid staat hoog in het vaandel. - Heel duidelijke uitleg naar de klanten - Nieuwe en oude onderdelen worden door de klant gezien - Duurdere auto\'s adviseren originele onderdelen - Bij binnenkomst een heel nette en/schone garage - Service: breng en haal service gratis in Nijverdal - Schoonmaken van olie aan de schoenen van klant i.v.m. val gevaar- opruimen slang i.v.m. val gevaar. - advies Michelin banden. Merk Olie Champion voor in de motor en automatische versnellingsbak.

• Bereikbaarheid

Vakbekwaam geholpen met een uitstekende service. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.