Snelle en kundige afhandeling

Zie boven

Alles is volgens afspraak verlopen. Met een uitstekend resultaat.

Alles is volgens afspraak verlopen. Met een uitstekend resultaat.

Je hoort erbij als klant

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Uitstekende ervaring en vakkundig geholpen.

Ben prima geholpen en werd goed geïnformeerd over de kosten van de reparatie. Prijs is ook top! Zeker een aanrader.

Als vaste en altijd tevreden klant hoef ik niet meer te schrijven.

Geweldige service

Vriendelijk, klantgericht en professioneel.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Niet de goedkoopste maar wel de beste.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Erg meedenkend, en verlenen snelle goede service

Denken mee aan de beste oplossing voor iedereen. Super vriendelijk en wordt netjes en snel geholpen.

Makkelijk, goed

Makkelijk, goed geregeld

Dik tevreden kwaliteit service en punctueel.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekende service en kennis.

Goede afspraak eenvoudig en snel gemaakt. Analyse storing snel gemaakt en hersteld.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super fijn en snel geholpen.

De ideale garage voor mij! Niet alleen dicht bij huis, maar ook snel en professioneel geholpen. Een fantastische ervaring. Ik kom hier zeker weer terug!

Duidelijk,eerlijk.

Uitstekende vakkundige garage

Eerlijke en vakkundige expertise en denken goed mee.

VRIENDELIJK

VERTROUWD

Prijsafspraak niet nakomen

Prijsafspraak niet nagekomen, van te voren een prijsindicatie doorgekregen door eigenaar maar moesten kijken welke filter zou passen. als je dan wordt gebeld, door de zoon van de eigenaar, voor de prijs van de roetfilter die vervangen moest worden. En je gaat akkoord met de goedkopere versie vd roetfilter, omdat ik toch van plan was om mijn auto in te ruilen, was een duurdere natuurlijk niet slim om te laten plaatsen. Maar als je dan door de eigenaar wordt gebeld dat de auto klaar is en toch die andere prijs moet betalen….dat is niet correct….!!! En niet voor reden vatbaar!!!! Waardeloos en ben erg teleurgesteld, en boos!!!! Toch maar naar erkende Mercedesgarage gaan!!! Dat is de conclusie….

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vakman, verstand van zaken.

We hadden een probleem met één van onze bedrijfswagens. Onze garage kon het probleem niet oplossen. Na advies van een vriend Bitech geraadpleegd. Ze hadden het probleem snel gevonden en perfect gerepareerd. Wij zijn meteen klant geworden!

Deskundig en vlot

Bij de reparatie van mijn auto begreep men meteen wat er aan de hand was en hoe het opgelost kon worden. Ik werd goed geïnformeerd en vlot geholpen, alles in een gemoedelijke sfeer.

Snelle goede service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede diagnose en daarna vakkundig het probleem opgelost

Een fijn bedrijf met prettig personeel dat meedenkt met de klant. Ze helpen vakkundig en houden niet van half werk. Mijn kampeerwagen rijdt weer ouderwets fijn!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

apk keuring en kleine reparatie prima gedaan

prima werk

Mijn ervaring is dat ze heel vriendelijk zijn.

Wij zijn heel tevreden dat alles goed is aangepakt maar schrok wel van het totaal bedrag alleen zou ik en misschien meer mensen het op prijs stellen dat je vooraf extra kosten kenbaar maakt zodat je een keuze hebt om het meteen te laten doen of de volgende beurt zodat je niet voor verrassingen komt te staan ivm de prijs.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Zeer behulpzaam!

De uitlaat van de auto moest van de apk keurmeester vervangen worden. De demper was niet leverbaar en ze hebben een andere pasgemaakt. Dit allemaal op de dag van hun kerstsluiting

We worden elke keer netjes geholpen

Mooi bedrijf, vakkundige monteurs.

Over Autovakmeester Bitech

Garage Bitech biedt (periodiek) onderhoud en reparaties voor personenwagens, vrachtwagens, aanhangers, motoren en agrarische machines. Dat doen we voor zowel particulieren als bedrijven. We staan in de wijde regio bekend om ons probleemoplossend vermogen en onze transparante manier van werken. U vindt onze modern uitgeruste garage op industrieterrein De Stater in Lieshout.

Over Autovakmeester