Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Autovakmeester Bitech

Garage Bitech biedt (periodiek) onderhoud en reparaties voor personenwagens, vrachtwagens, aanhangers, motoren en agrarische machines. Dat doen we voor zowel particulieren als bedrijven. We staan in de wijde regio bekend om ons probleemoplossend vermogen en onze transparante manier van werken. U vindt onze modern uitgeruste garage op industrieterrein De Stater in Lieshout.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.