Fijn, vriendelijke en goed geholpen

Fijn persoonlijk contact. De auto was vroeger van mij moeder en is overgegaan naar mij. Mijn moeder ging altijd naar hen en ik ben daarmee doorgegaan. Auto ziet er elke keer weer goed uit en ze weten precies wie je bent als je binnen komt!

• Bereikbaarheid

Snel, efficient en vriendelijke service

Via google terecht gekomen bij dit garagebedrijf aan de hand van positieve recensies. Ook ik ben nu vaste klant, heel tevreden.

Geweldige service!

Ik ben voor het eerst bij Car Care geweest voor een grote beurt. De medewerkers waren erg prettig en lieten mijn auto schoon achter!

Fijne service !

In panne gevallen op de Autoweg rond Amsterdam, dit bedrijf heeft mij goed geholpen, goede communicatie, snelle service !

• Bereikbaarheid

Zeer snelle en fijne service

Ik had een probleem en kon meteen dezelfde dag terecht om te kijken wat het probleem was. Het probleem werd snel.omtdekt en wordt met meerdere leveranciers gewerkt om de beste prijs te krijgen voor onderdelen. En dat alles met een top service en een glimlach.

Fijne ervaring!

Medewerkers waren klantvriendelijk en lieten alles netjes weten. Al met al is er een goede service verleend en heeft mijn auto een goede beurt gekregen.

Super fijne garage!

Ik ben voor mijn APK langs geweest en de ervaring was top. Enorm vriendelijke mevrouw aan de telefoon en bij de servicebalie. Vervolgens kon ik op de keuring wachten met een bak koffie. En zelfde dag kon alles gemaakt worden. Heel erg fijn! Ik kom zeker terug.

• Bereikbaarheid

Goede, duidelijke en eerlijke autogarage

Kan altijd snel terecht. Er wordt helder uitgelegd wat er aan de hand is en wat er gedaan moet worden. Vriendelijk personeel en eerlijke prijzen. Aanrader!

Erg goede service

Altijd eerlijk.

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar, vriendelijk, persoonlijk en meedenkend

Deze garage is in 1 woord top. Als je hier komt dan word je meteen geholpen. Ze denken echt met je mee. Super fijn familie bedrijf.

Toppp!

De eerste garage waar ik niks bij op te merken heb.

• Bereikbaarheid

Kan altijd snel terecht en vriendelijke mensen en goede service.

Klantvriendelijk

Duidelijke communicatie, vriendelijke medewerkers en fijne aparte ruimte om te werken tijdens het wachten op keuring.

• Bereikbaarheid

Als nieuwe klant ben ik tevreden over de snelle en professionele aanpak van CAR care!

Ondanks de drukke/strakke planning van de automonteurs, waren zij flexibel in het behandelen van mijn vraag. De benodigde artikelen zijn binnen een week geleverd en daarop aansluitend is mijn auto gerepareerd. Als kerst op de taart was mijn auto ondanks de uitgebreide uitvoering, binnen een paar uur klaar.

• Bereikbaarheid

Top werk van de jongens, mij auto voelt helemaal nieuw net als toen ik hem kocht. En ben uitstekend geholpen door mevrouw achter de receptie.

UITSTEKEND!!!

Leuke mensen, goede service

• Bereikbaarheid

Leuke medewerkers die erg behulpzaam zijn. En ze zijn uitstekend bereikbaar!

• Bereikbaarheid

Werken op tijd en netjes.

Zeer klantvriendelijk

Goede service!

Ik kon binnen 2 weken een afspraak maken en de service was heel fijn!

Klantvriendelijk en transparant

Ik werd aan de telefoon zeer vriendelijk te woord gestaan. Mijn vragen werden allemaal beantwoord en de prijzen voor onderdelen en mankracht werden opgezocht. Voor alles wat ze extra tegenkwamen, werd ik gebeld zodat ik geen onverwachte kosten kreeg.

Welverdiend 5 sterren!

Hartstikke bedankt. Dit is echt een topbedrijf en verdient meer dan vijf sterren. Er wordt altijd heel duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren en men gaat professioneel met mijn auto aan het werk. Elke keer als er iets is met mijn auto kan ik altijd terecht zelfs voor defecte lamp :) Dank jullie wel!!!!

• Bereikbaarheid

Altijd vriendelijk en eerlijk naar de klant

Er wordt altijd eerlijk gekeken naar wat er mogelijk vervangen moet worden. De service staat voorop en ze zijn er erg vriendelijk.

Altijd behulpzaam

Wat een super bedrijf is dit. Ook al was het een lange dag geweest hebben ze mij toch nog geholpen. Super service!!! Nogmaals ontzettend bedankt en raad iedereen aan hier naar toe komen.

Over Car Care Rotterdam

Uw auto is onze zorg ! Ondanks de moderne technieken, is een auto nog steeds onderhavig aan slijtage door het gebruik. Car Care Rotterdam is een door Bovag en RDW erkend professioneel bedrijf. Het is ons doel een kwalitatief hoogwaardige dienst te verlenen om u zodoende vol vertrouwen en tevredenheid de weg op te laten gaan. Als universeel autobedrijf zijn we niet gebonden aan een bepaald merk. Car Care Rotterdam is uw universeel garagebedrijf voor reparatie, onderhoud en APK voor alle merken auto´s. We staan voor kwaliteit tegen een concurrerende prijs.

Over Autoservice Totaal