Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Car Care Rotterdam

Uw auto is onze zorg ! Ondanks de moderne technieken, is een auto nog steeds onderhavig aan slijtage door het gebruik. Car Care Rotterdam is een door Bovag en RDW erkend professioneel bedrijf. Het is ons doel een kwalitatief hoogwaardige dienst te verlenen om u zodoende vol vertrouwen en tevredenheid de weg op te laten gaan. Als universeel autobedrijf zijn we niet gebonden aan een bepaald merk. Car Care Rotterdam is uw universeel garagebedrijf voor reparatie, onderhoud en APK voor alle merken auto´s. We staan voor kwaliteit tegen een concurrerende prijs.

Over Autoservice Totaal