Snelle hulp

Snelle hulp bij het vervangen van de accu

Toppers

Perfecte service er is altijd wel een plekje vrij en bovenal vriendelijk personeel

goed en vriendelijk

Zeer vriendelijk, goed en snel!

Gá naar Maaike

Onze auto de laatste 2 jaar bij Maaike Aleven in onderhoud. Gemeende interesse in de klant, humor én kwaliteit leveren. Heel fijn.

Bijna 10jaar als klant

Fijn behulpzaam.

Maaike is altijd bereidt om je te helpen. Laagdrempelig. Ik heb het gevoel dat ik altijd kan binnenlopen met een vraag. Ze zullen je altijd vakkundig helpen. Bedankt Maaike en het hele team.

Attente mensen, fijne vakgarage

Mooie garage zo in de buurt. Fijne attente mensen

Zeer goede service

Nette garage met duidelijk uitleg wat er gedaan is. Ook wordt je netjes gebeld met wat er voor reparaties gedaan moet worden. Top garage en zeker een aanrader

• Bereikbaarheid

Nette vriendelijke service en goed advies

Snel en vriendelijk geholpen

Vriendelijk en snel geholpen met een hele redelijke prijs .

Betrouwbaar

Goede, betrouwbare kwaliteit. Alles in overleg, geen verborgen kosten aan het eind. Kom graag bij deze garage. Altijd vriendelijk en denkend in mogelijkheden.

Vakkundig en vriendelijk

Vakkundig, vriendelijk en eerlijk, dat is mijn ervaring bij Maaike.

Klantgericht en prijsvriendelijk.

De garage is klantvriendelijk en communiceert goed met de klant wanneer men onverwachte reparaties tegenkomt. Tevens zit men aan een prijsvriendelijke kant vergeleken met de concurrentie.

Zeer klantvriendelijk en kundig

Zo blij met deze garage. Erg vriendelijk en persoonlijk wordt je behandeld. Men luisterd goed naar je wensen, denken met je mee en doen altijd hun uiterste best. Ik ben een zeer tevreden klant!

• Bereikbaarheid

Zeer vriendelijk geholpen, goede service. Geven duidelijke info over de uitgevoerde en de te verwachte werkzaamheden.

• Bereikbaarheid

Weer netjes en snel feholpen

Geweldig !!

Geweldige lieve mensen. Met een super goede service. Eerlijk en betrouwbaar. Ik zou iedereen deze garage aanbevelen Ikzelf wil nooit geen andere meer dankjewel jullie zijn echt geweldig!!

Goede, snelle service!

Snelle service. Vriendelijke ontvangst, goede communicatie. Reparatie plus apk netjes uitgevoerd. Zeer tevreden. Komen zeker terug.

Super, vriendelijk. Snel in actie. Prijs kwaliteit uitstekend

Super, vriendelijk. Snel in actie. Prijs kwaliteit uitstekend

Snelle en goede service

Ik kan altijd snel terecht als er iets is met de auto. De service is snel en goed. Ik wordt er altijd netjes en vriendelijk ontvangen en behandeld. Ik ben heel tevreden met dit bedrijf.

• Bereikbaarheid

Vriendelijk contact en communicatie, komen afspraak na én meer. Meer service door de auto van buiten en binnen schoon te maken. Goede prijs kwaliteit verhouding. Echte aanrader vind ik bij mijn eerste kennismaking als garage.

Goed behandeling, geen klachten

Afhandeling/service was prima verzorgt geen klachten.

• Bereikbaarheid

Super fijn en snel geholpen

• Bereikbaarheid

Toen ik in Zevenaar kwam wonen, was ik opzoek naar een auto garage in de buurt, eentje die betrouwbaar is, waar je een goed gevoel bij hebt. Dat is garage bedrijf Maaike Aleven. De mensen zijn atijd vriendelijk, er is goede heldere communicatie, overleggen alles met de klant. De service is top! Ze helpen bij problemen waar je zelf geen verstand van hebt en geven hierbij goed advies. Top garage! Top medewerkers!

Fijne communicatie

Fijne communicatie staan voor je klaar.

Over Garagebedrijf Maaike Aleven

Welkom bij garagebedrijf Maaike Aleven, hét adres voor onderhoud, reparatie en keuring van uw voertuig. Of dat nou een personenauto, bedrijfswagen, camper of oldtimer is. Gevestigd in het centrum van Zevenaar, aan de Kampsingel 36, is garagebedrijf Maaike Aleven goed bereikbaar. Met een familiehistorie in de mobiliteitsbranche, dat al drie generaties terug gaat, kunt u er zeker van zijn dat uw voertuig in vertrouwde handen is. Vanuit onze familiehistorie brengen wij u de vertrouwde persoonlijke service en streven wij naar de hoogste klanttevredenheid.

Over Autoservice Totaal