Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Garagebedrijf Maaike Aleven

Welkom bij garagebedrijf Maaike Aleven, hét adres voor onderhoud, reparatie en keuring van uw voertuig. Of dat nou een personenauto, bedrijfswagen, camper of oldtimer is. Gevestigd in het centrum van Zevenaar, aan de Kampsingel 36, is garagebedrijf Maaike Aleven goed bereikbaar. Met een familiehistorie in de mobiliteitsbranche, dat al drie generaties terug gaat, kunt u er zeker van zijn dat uw voertuig in vertrouwde handen is. Vanuit onze familiehistorie brengen wij u de vertrouwde persoonlijke service en streven wij naar de hoogste klanttevredenheid.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.