
Als je hier een auto koopt voor € 5450.00 en je wilt deze binnen een maand (01 februari tot 25 februari 2025) inruilen op een andere auto van € 5750.00, moet je € 2750.00 bijbetalen. Het prijsverschil van beide auto's bedraagt € 300.00. Ik vind dat nogal een forse afschrijving binnen minder dan één maand. Wanneer je waar dan ook iets koopt en het bevalt om welke reden dan ook niet, kun je het terugbrengen en waarschijnlijk krijg je dan het aankoopbedrag terug. Maar zo werkt het niet in de autobranche, volgens de verkoper. Wij hebben er veel werk aan als we een auto inkopen of verkopen. Over een voorruit waar een lelijke ster inzat, zei de verkoper, dat wordt keurig netjes opgelost daar zie je straks niets meer van. Echter de ster was al eerder een keer "gerepareerd" en kon dus niet nog een keer gerepareerd worden. De auto wordt er niet door afgekeurd en dat moest ik maar opgeven aan mijn verzekering, was zijn antwoord. De telefonische reactie van de directeur op mijn vragen over de ster in de voorruit en de eventuele inruil op een andere auto was letterlijk "Het is altijd wat met die particulieren, bevalt de auto niet, dan willen ze ruilen. We hebben de afgelopen weken al 4 van dit soort klanten gehad. We gaan daarmee stoppen. We hebben erg veel werk met het inkopen en verkopen van een auto. Ik kan tot € 2500.00 bijbetalen zakken. Onverzettelijkheid in optima forma bij dit bedrijf. In ieder geval een tip voor U, Laat alle afspraken die gemaakt worden in het verkoopgesprek schriftelijk vastleggen alvorens tot de koop over te gaan. Ik heb mijn les geleerd..........
Beste Rob, Bedankt voor je beoordeling en vervelend dat je geen positieve ervaring met ons hebt gehad. Wij willen graag reageren op de punten die u aanhaalt: 1) Eigen verantwoordelijkheid koop auto Wij snappen dat het vervelend is dat u moet bijbetalen als u een auto pas zo kort heeft. Wij hebben u aangeboden om de auto in te ruilen tegen onze inkoopprijs. Wij moeten tenslotte de auto ook weer verkopen, maken hierop kosten en moeten hierop marge maken. Wij kunnen niet te pas en te onpas auto's gaan 'ruilen' of inruilen tegen de verkoopprijs als blijkt dat de klant een auto gekocht heeft die toch niet bij zijn wensen past. U heeft tenslotte ook een auto ingeruild bij aankoop, wat het verhaal ook weer anders maakt. Het is verstandig -en ons inziens logisch- dat u een auto aankoopt waarvan u zeker weet dat deze aan uw wensen voldoet. 2) De voorruit U geeft aan dat u 'alle afspraken die gemaakt worden in het verkoopgesprek schriftelijk had moeten laten vastleggen'. Dat is ook gebeurd. Laten we voorop stellen dat u de auto heeft gekocht als 'zo meenemen, zonder aflever klaarmaken'. Het ging hier om een auto uit een lager segment van bijna 12 jaar oud. Desondanks hebben wij de auto nog professioneel laten poetsen. U heeft de auto ongezien gekocht en tijdens aflevering deze gecontroleerd, bereden en akkoord bevonden. Pas enkele dagen later meldt u sterretjes in de voorruit, die zowel u als wij eerder niet hadden opgemerkt. Wij hebben deze nog netjes -ook kosteloos voor u- laten harsen tegen doorscheuren van het sterretje. Het kan dan zijn dat het een sterretje zichtbaar blijft, maar niet meer kan doorscheuren. Desondanks vraagt u om een gratis nieuwe voorruit. Een nieuwe voorruit valt buiten de afspraken, waardoor wij hier niet in mee kunnen gaan. Wij hebben meer gedaan dan afgesproken en waren daarom ook verbaasd over uw verzoek. We waarderen uw review en nodigen u uit om nogmaals contact met ons op te nemen, om dit met u te bespreken. Uw tevredenheid is voor ons belangrijk. Wij staan ten alle tijden open voor een gesprek, maar hierbij zullen de voorwaarden niet veranderen. Met vriendelijke groet, Automobielbedrijf P. van de Ven
Haal en breng service netjes op tijd . In bezit van leaseauto .
Goede service en klantvriendelijkheid. Ze doen waar je om vraagt.
Hier word je nog als klant gezien, mede door het kleinschalige. Goede service.
Prima service en goed meegedacht
Serieus genomen, problemen besproken, vriendelijk te woord gestaan, totaal niets op aan te merken!
Zoal afgesproken en mee op en neer gereden om me thuis te brengen
Ga liever naar deze garage dan naar de merkdealer in de grote stad
Afspraken over prijs en datum/tijd worden nagekomen en vragen achteraf worden netjes en volledig beantwoord.
Service beurt ging prima, de navigatie update van lease plan tot 3 jaar kon niet worden uitgevoerd (geen toegang tot Peugeot updates)
Goed
goed
Goede en snelle reparatie uitgevoerd tegen een redelijke prijs.
Reparatie netjes uitgevoerd, prijs volgens offerte. Geen verrassingen. En ook gewoon aardige en behulpzame mensen.
Snelle en goede service
Snel en goe geholpen
X
snelle service, klantgericht
Goede snelle actie en een professionele benadering EN UITVOERING
Van de Ven is lokaal, loyaal en uiteraard werken er vaklui. Ik gun ze dan ook t plezier om aan mijn prachtige Alfa Romeo te sleutelen als t nodig is
Ben met mijn Peugeot 206 uit 2002 hier geweest voor enkel een APK. De kosten voor de APK waren vooraf helder en ben keurig benaderd voor de extra reparariepunfen welke moesten gebeuren en de kosten hiervan. De prijzen waren netjes.
Fijne ervaring met P. van de Ven. Ik kom hier al jaren en wordt altijd fijn en deskundig geholpen. Ik zou het aan iedereen aanraden.
Correct en netjes geholpen. Mooie Vakgarage!
Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.