Super service

De dag voor onze vakantie ontdekte ik een lek in het koelsysteem van de auto. Vakgarage Tom heeft dat dezelfde dag nog opgelost. Na wat rondbellen het juiste onderdeel gevonden en in de namiddag was de auto weer klaar. Probleemloos 2000 km gereden op vakantie. Vakgarage Tom: Bedankt voor deze superservice,

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede en perfecte service

Super. Enkele weken geleden onze Ford gebracht. Liep gewoon niet meer lekker. Motorreiniging en groot onderhoud lsten doen. Auto loopt weer heerlijk...stuk zuiniger ook. Vriendelijk personeel. Super service. We komen zeker terug.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vlug prutswerk,dus duur betaald

Afgelopen april een mooie tweedehands auto gekocht. Ik werd goed geholpen en omdat ik niet in de buurt woonde werd er meteen contact gelegd met een andere garage voor het onderhoud. Toen ik hem na 3 maanden naar de garage bracht voor een vakantiecheck leken er echter flink wat dingen mis te zijn met de auto. Dit werd echter meteen zorgvuldig opgepakt en vergoed door vakgarage Tom. Erg fijne service en mijn auto rijdt nu perfect!

Vorig jaar een hele nette occasion gekocht voor een hele scherpe prijs. Omdat de prijs zo scherp was, was overeen gekomen: zonder garantie. Toen al snel bleek dat de turbo niet goed functioneerde werd deze toch onder garantie vervangen. Complimenten Vakgarage Tom, duim omhoog!