Na 3 jaar teleurstellend

Na 3 jaar goede samenwerking zeer teleurgesteld. In 3 jaar zo'n 10000 euro uitgegeven bij hun. Probleem met remmen werd niet serieus genomen. Remblokjes voor werden vervangen en ik moest niet meer zeuren. Na lang aandringen.is hij samen met mij test gaan rijden waren we nog niet terrein af en kwam meneer vd Burgt er zelf achter dat ik gelijk had probleem zat bij achterremmen! Leasecontract zelf ontbonden meneer beloofde beterschap. Occasion gekocht van 8000 euro met garantie. Meteen problemen met electonica. Mijninziens van begin af dat in centrale deurvergrendeling zat. Kon niet volgens hun. Auto meerdere keren bij hun gehad. Konden nooit iets ontdekken. Zouden hem uitlezen! Probleem bleef was altijd auto meerdere dagen kwijt, terwijl beloofd werd je krijgt hem de zelfde dag terug. Zelfs privé etentjes op benzinekosten van mij. Op zaterdag 10 juli toen ik de auto ophaalde kreeg ik te horen dat ze niet wisten dat de auto een boordcomputer had. Ze hadden alle functies maar uitgezet zodat ik geen gong geluid meer zou horen. Half uur daarna stond ik. De auto starten niet meer en kreeg een foutmelding. Hun gebeld, zaak was open, nemen niet op. Pechhulp constateerd foutmelding. Maandag zelf met de auto naar dealer gegaan en bij Hekkert was binnen 10 minuten duidelijkheid. Slot achterdeur liep vast!! Meneer vd Burgt heeft dit laten repareren bij hun omdat onder garantie viel. Maar verder geen enkel excuses of uitleg van hun kant. Wel meerdere scheldpartijen van zijn kant omdat het probleem bleef. Zeer teleurstellend en heb de keuze gemaakt om mijn auto bij andere garage in onderhoud te doen. Terwijl hun nog geen 500 bij mij vandaan liggen. Evelien de Bruijn Heerlen

Alleen maar hulde..

Onverwacht een redelijk prijzige reparatie. Men redde het niet om de auto in een dag klaar te hebben. Ik zei al redelijk prijzig, maar voor zover ik het kan beoordelen zal dat in andere garages niet goedkoper zijn. (nieuwe waterpomp, distributieriem en nog wat kleine defectjes), het was meer het onverwachte dat me even pakte. Kreeg gelijk vervangend vervoer aangeboden. Bij betalen en afhalen van mijn autootje zei de meneer van de balie heel bescheiden dat ze vanwege een dag langer in reparatie, mijn autootje maar even van buiten hebben gewassen en van binnen helemaal hebben gecleand. Nou ja zeg, als kers op de taart gratis gewassen en gecleand. De domper van een onverwacht hoge rekening waar en dat benadruk ik hier graag vakgarage Tom part nog deel aan had, verdween als sneeuw voor de zon. Erg blij ging ik dus met een blinkende bolide huiswaarts erg tevreden en met een goed gevoel over vakgarage Tom. Zeer aanbevelenswaardig!! John Landgraaf

Zeer klantvriendelijk

We zijn nu al een paar jaar klant bij hun Ze zijn eerlijk en leggen je alles prima uit Al's er iets onverwachts tegen komen Top

uitstekende service

Ik heb in maart 2020 een occasion gekocht en ik ben uiterst tevreden over Vakgarage Tom.

Top service,

Vorige week afspraak gemaakt voor reparatie. Toen ik onverwacht de auto niet zelf kon brengen is Vakgarage Tom hem komen ophalen en heeft hem vandaag weer gerepareerd teruggebracht. Zelfs glanzend gepoetst! Tussentijds prima geïnformeerd over de te verwachte kosten, die uiteindelijk toch nog meevielen. Ben weer erg tevreden over Vakgarage Tom.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Na het voortijdig beëindigen van mijn leasecontract, omdat de leaseauto niet aan mijn verwachtingen voldeed, is vakgarage Tom op zoek gegaan naar een passende auto voor mij. Dit is hun wederom gelukt met een uitstekend resultaat. Top Evelien de Bruijn, Heerlen!

• Faciliteiten wachtruimte

Aardig personeel, goede service, tegenvallend resultaat

‘Last minute’ mijn auto gebracht bij vakgarage Tom.. ik wilde een diagnose op wat opvallende zaken t.b.v. Garantie. Ik kreeg het vermoede die ik Zelf telefonisch heb door gegeven bevestigd en algemeen advies over de auto zelf voor €72. Men gaf aan een uur te hebben besteed en geen tijd te hebben gehad om gedetailleerd te werk te kunnen gaan. Ik moest daarom een vervolg afspraak maken. Ik had liever dat de daadwerkelijke diagnose in bijvoorbeeld 2 uur had plaatsgevonden (inplaats van enkel de constatering van mogelijke oorzaken) ivm verlof aanvraag op mijn werk maar wellicht had ik dit zelf moeten initiëren. Een andere garage komt overigens tot andere conclusies in vergelijk met vak garage Tom, maar aangezien Vak garage Tom aangaf een globale inschatting te hebben gemaakt is dat geloofwaardig. Daarom wil ik Vak garage Tom een advies geven: haastige spoed is zelden goed. Neem jullie tijd voor goede diagnose en niet enkel opdrachten aannemen. Geen tijd is is geen tijd en dus op een ander moment inplannen wanneer er wel genoeg tijd is. De communicatie en contact ervaar ik verder als aangenaam, maar kom afspraken ook na. Als u aangeeft dat er nog contact opgenomen wordt met mij, doe dit dan ook. Des te hoger wordt u beoordeeld. Aanbeveling aan een ieder die hier een zijn auto naar toebrengt: Het bedrijf komt betrouwbaar over. Maak echter wel heel concreet afspraken, dan komt het Daarna wel goed :)

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar

Altijd gezellig. Zeer behulpzaam.

Super service

Bij deze voel ik mij geroepen om op de review van Pietje Puk uit Nukkebummele, persoon is bij mij bekend, te reageren. Al zeer onsportief om niet met naam te reageren! Hier wordt een zeer verkeerd beeld van Vakgarage Tom geschetst! Ik kan dat beamen omdat ik zelf borg heb gestaan voor deze persoon en alle communicatie via mij liep. Er waren kleinigheden aan de auto en Vakgarage Tom was bezig deze op te lossen. De partner van deze persoon heeft vanaf dag een niet achter de koop gestaan. Zelf heeft deze persoon een grote mond gehad en geuit geen vertrouwen meer in Vakgarage Tom te hebben. Vakgarage Tom heeft toen in overleg de auto terug genomen en deze persoon volledig terugbetaald. Hier was deze persoon het mee eens. Zelf ben ik al langere tijd een vaste en zeer tevreden klant van Vakgarage Tom. Ik vind zeer triest dat hun hier zo worden geschetst terwijl ze altijd eerlijk, behulpzaam en meedenkend zijn. En dat waren ze bij deze verkoop zeer zeker. Nogmaals ik was er bij en stond borg voor deze persoon! Ik ben er daarom ook van overtuigd dat hun deze kleinigheden ook hadden opgelost, dit is ook terug te lezen in andere reviews over hun. Ik kan alleen maar zeggen dat Vakgarage Tom een eerlijk en betrouwbaar adres is Dus schroom u niet om hier en auto te kopen of reparatie te laten uit voeren!! Evelien de Bruijn, Heerlen

Onbetrouwbaar en laks

Durven een auto opnieuw te koop te zetten, met allerlei gebreken, waar ik twee en een halve maand geleden 700 euro meer voor betaald heb. Kon ook nog een grote mond krijgen toen ik tot een compromis wilde komen. Auto heb ik terug moeten brengen

• Faciliteiten wachtruimte

Een pluim voor de goede service en garantie!

Een pluim voor de goede service en garantie! Na 1,5 jaar mankement aan auto naar tevredenheid en onder garantie gerepareerd. Top.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Het gaf me een wauw effect

Afg zondag ging me auto erg raar doen op de autobaan en erna viel hij uit. Ik belde de vakgarage hulpdienst die 24/7 bereikbaar is ze zouden iemand sturen binnen een 20 min was ie er en indertussen belde me eigen vakgarage tom me al op of ze me nog ergens mee konden helpen ... en dat op zondag. Auto werd afgesleept en na me eigen garage gebracht wij werden thuis gebracht en kreeg binnen uur telefoon van vakagarage tom dat ie me kwam oppikken voor de leenauto te halen. Onderdelen meteen besteld en gisteren maandag de dag erna was me autootje weer als nieuw topservice. Ik moet zeggen je hoeft maar langs te gaan met iets wat je niet vertrouwd en ze helpen je op de goedkoopste manier. Ik ben heel blij met hun als mijn dokter voor me autootje🎉

Super service

De dag voor onze vakantie ontdekte ik een lek in het koelsysteem van de auto. Vakgarage Tom heeft dat dezelfde dag nog opgelost. Na wat rondbellen het juiste onderdeel gevonden en in de namiddag was de auto weer klaar. Probleemloos 2000 km gereden op vakantie. Vakgarage Tom: Bedankt voor deze superservice,

Goede en perfecte service

Super. Enkele weken geleden onze Ford gebracht. Liep gewoon niet meer lekker. Motorreiniging en groot onderhoud lsten doen. Auto loopt weer heerlijk...stuk zuiniger ook. Vriendelijk personeel. Super service. We komen zeker terug.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vlug prutswerk,dus duur betaald

Afgelopen april een mooie tweedehands auto gekocht. Ik werd goed geholpen en omdat ik niet in de buurt woonde werd er meteen contact gelegd met een andere garage voor het onderhoud. Toen ik hem na 3 maanden naar de garage bracht voor een vakantiecheck leken er echter flink wat dingen mis te zijn met de auto. Dit werd echter meteen zorgvuldig opgepakt en vergoed door vakgarage Tom. Erg fijne service en mijn auto rijdt nu perfect!

Vorig jaar een hele nette occasion gekocht voor een hele scherpe prijs. Omdat de prijs zo scherp was, was overeen gekomen: zonder garantie. Toen al snel bleek dat de turbo niet goed functioneerde werd deze toch onder garantie vervangen. Complimenten Vakgarage Tom, duim omhoog!