Super service

Bij deze voel ik mij geroepen om op de review van Pietje Puk uit Nukkebummele, persoon is bij mij bekend, te reageren. Al zeer onsportief om niet met naam te reageren! Hier wordt een zeer verkeerd beeld van Vakgarage Tom geschetst! Ik kan dat beamen omdat ik zelf borg heb gestaan voor deze persoon en alle communicatie via mij liep. Er waren kleinigheden aan de auto en Vakgarage Tom was bezig deze op te lossen. De partner van deze persoon heeft vanaf dag een niet achter de koop gestaan. Zelf heeft deze persoon een grote mond gehad en geuit geen vertrouwen meer in Vakgarage Tom te hebben. Vakgarage Tom heeft toen in overleg de auto terug genomen en deze persoon volledig terugbetaald. Hier was deze persoon het mee eens. Zelf ben ik al langere tijd een vaste en zeer tevreden klant van Vakgarage Tom. Ik vind zeer triest dat hun hier zo worden geschetst terwijl ze altijd eerlijk, behulpzaam en meedenkend zijn. En dat waren ze bij deze verkoop zeer zeker. Nogmaals ik was er bij en stond borg voor deze persoon! Ik ben er daarom ook van overtuigd dat hun deze kleinigheden ook hadden opgelost, dit is ook terug te lezen in andere reviews over hun. Ik kan alleen maar zeggen dat Vakgarage Tom een eerlijk en betrouwbaar adres is Dus schroom u niet om hier en auto te kopen of reparatie te laten uit voeren!! Evelien de Bruijn, Heerlen

Onbetrouwbaar en laks

Durven een auto opnieuw te koop te zetten, met allerlei gebreken, waar ik twee en een halve maand geleden 700 euro meer voor betaald heb. Kon ook nog een grote mond krijgen toen ik tot een compromis wilde komen. Auto heb ik terug moeten brengen

• Faciliteiten wachtruimte

Een pluim voor de goede service en garantie!

Een pluim voor de goede service en garantie! Na 1,5 jaar mankement aan auto naar tevredenheid en onder garantie gerepareerd. Top.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Het gaf me een wauw effect

Afg zondag ging me auto erg raar doen op de autobaan en erna viel hij uit. Ik belde de vakgarage hulpdienst die 24/7 bereikbaar is ze zouden iemand sturen binnen een 20 min was ie er en indertussen belde me eigen vakgarage tom me al op of ze me nog ergens mee konden helpen ... en dat op zondag. Auto werd afgesleept en na me eigen garage gebracht wij werden thuis gebracht en kreeg binnen uur telefoon van vakagarage tom dat ie me kwam oppikken voor de leenauto te halen. Onderdelen meteen besteld en gisteren maandag de dag erna was me autootje weer als nieuw topservice. Ik moet zeggen je hoeft maar langs te gaan met iets wat je niet vertrouwd en ze helpen je op de goedkoopste manier. Ik ben heel blij met hun als mijn dokter voor me autootje🎉

Super service

De dag voor onze vakantie ontdekte ik een lek in het koelsysteem van de auto. Vakgarage Tom heeft dat dezelfde dag nog opgelost. Na wat rondbellen het juiste onderdeel gevonden en in de namiddag was de auto weer klaar. Probleemloos 2000 km gereden op vakantie. Vakgarage Tom: Bedankt voor deze superservice,

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede en perfecte service

Super. Enkele weken geleden onze Ford gebracht. Liep gewoon niet meer lekker. Motorreiniging en groot onderhoud lsten doen. Auto loopt weer heerlijk...stuk zuiniger ook. Vriendelijk personeel. Super service. We komen zeker terug.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vlug prutswerk,dus duur betaald

Afgelopen april een mooie tweedehands auto gekocht. Ik werd goed geholpen en omdat ik niet in de buurt woonde werd er meteen contact gelegd met een andere garage voor het onderhoud. Toen ik hem na 3 maanden naar de garage bracht voor een vakantiecheck leken er echter flink wat dingen mis te zijn met de auto. Dit werd echter meteen zorgvuldig opgepakt en vergoed door vakgarage Tom. Erg fijne service en mijn auto rijdt nu perfect!

Vorig jaar een hele nette occasion gekocht voor een hele scherpe prijs. Omdat de prijs zo scherp was, was overeen gekomen: zonder garantie. Toen al snel bleek dat de turbo niet goed functioneerde werd deze toch onder garantie vervangen. Complimenten Vakgarage Tom, duim omhoog!