Erg goed

Zeer vriendelijk, ter zake maar ook erg leuk soms!!

Verrassende ervaring

Bij een APK keuringvan mijn BMW vroeg ik ook naar het functioneren van de airco te kijken: hij koelde slecht; en in de winter werden tijdens het rijden mijn benen koud. Door systematisch het hele traject na te lopen, stuitte men op een defecte sensor die de kwaliteit van de lucht bewaakt. Eenmaal vervangen werkte alles weer zoals het hoort. Eerder had een BMW garage van alles gedaan maar niets opgelost… Maar met het aanpakken van deze klus was men wel vergeten, een irritant rammeltje bij de rechter ventilator ook te fiksen - dat komt de volgende keer, denk ik.

• Faciliteiten wachtruimte

Dingen verzwijgen en geen verantwoordelijkheid nemen.

Mijn moeder heeft haar auto hier een aantal keer heen gebracht. Dit was voor onderhoud maar ook voor reparaties. De eerste reparatie die uitgevoerd moest worden was een lekkende achterklep. Dit uitgevoerd te hebben en de auto opgehaald zagen wij dat er bij een van de achterlichten ineens een stuk gelijmt was. Wij gebeld en dit bleek door een van de monteurs stuk gemaakt te zijn en weg gemoffeld zonder het überhaupt tegen ons te zeggen. Toen hebben ze een nieuwe besteld gemonteerd en ons hiervan een rekening gestuurd. Pas toen mijn moeder er wat van zei hebben ze het vergoed. Dit was de eerste keer dus dachten we oke kan gebeurd monteur gewoon proberen op te lossen. Nu brengt de ANWB de auto vanwege een grote reparatie op 09-04-2022 naar deze garage en verrichten zij onderzoek. Zoals normaal is komen hier onderzoeks kosten voor. Nu krijgen wij een prijs opgave voor €2500 voor werkzaamheden die zelfs bij de dealer €1500 kosten. Dus wij besluiten een andere garage in de hand te nemen. Die verricht zonder problemen de reparatie maar bij stuit bij het controleren op de turbo. Hier zijn 2 van de 4 draadeindes los. Een helemaal doorgedraaid zoals op de foto en de tweede is zelfs het schroefgat gebroken! Het is gevaarlijk zo te rijden vanwege lekkage's en een wegvallende druk. Ik bel deze garage om verhaal te halen, de dame belt netjes binnen 5 min terug met het verhaal dat de monteur dit inderdaad tijdens de diagnose heeft gedaan. Dit is de tweede keer dat er iets gebeurt dat verzwegen wordt! Na ik dit vertel zegt de dame sorry dat het niet gezegd is. Dit is netjes maar dan zegt ze dat ze er niks aan gaan doen. Dit is een extra reparatie van rond de €1000,- die puur veroorzaakt is door de monteur van de dames van Hurkmans. Ik begrijp zeker dat zoiets kan gebeuren en dat er bouten kunnen breken etc. maar de normale gang van zaken is de klant informeren en de fout rechtzetten. Maar het compleet weg willen zwijgen en dan ook de door hen gemaakte fout niet willen rechtzetten?

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Weer prima geregeld en fijn de leenfiets.

prima service

fijne aangeboden service. Klein onderhoud aan de auto. Even poetsen, filters vervangen, vloeistoffen aanvullen en krasjes weg werken.

Goed en vriendelijk geholpen, afspraken nagekomen, redelijke prijzen

Goed en vriendelijk geholpen, afspraken nagekomen, redelijke prijzen

• Faciliteiten wachtruimte

Anders altijd goed. De laatste keer wat minder.

De katalysator van onze auto was gestolen. Die hebben ze keurig vervangen en op verzoek een beveiliging geplaatst. Alleen werd er een gaatje in de uitlaat geconstateerd. Is die er net ingekomen toen de auto bij de garage stond? Of is het nevenschade van de diefstal. Ik had in beide gevallen het gaatje gewoon even dicht gestopt. We zijn immers al een tijdje trouwe klant.

Uitstekend dus

Fijne benadering en heel persoonlijk contact.

Heel plezierig

Werd er goed geholpen. Ze nemen de tijd voor je en alles word goed uitgelegd. Als ik in de toekomst weer een auto nodig heb, dan kom ik hier zeker graag terug.

Nette en snelle afhandeling

fijn

gezellig en vriendelijk

Uitstekende service

Auto gekocht, helaas met wat mankementen maar juist dan komt de 'komt het er op aan'. De Dames hebben alles meer dan uitstekend opgelost. Ze hebben een ambassadeur erbij!

• Faciliteiten wachtruimte

Kennen hun klanten echt en zorgen voor een vriendelijke ontvangst

Weten bij het bellen meteen wie je bent en om welke auto het gaat. Deskundige hulp en gaan door totdat het probleem opgelost is.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Kon snel terecht en het was snel klaar

Altijd vriendelijk en netjes

Goed! Een goed gevoel bij.

• Faciliteiten wachtruimte

prettig, goede reactie op vragen en snel.

De eerste keer dat ik bij U was. Ik ben wel blij met "mijn" garage.

Super fijne communicatie

Behoorlijk pech met mijn auto gehad maar door de dames super fijn allemaal verholpen. Communicatie is echt super fijn en mijn auto rijd weer als een zonnetje .

Heel plezierig.

Niets op aan te merken.

goede en snelle service

Heel prettig. jullie denken met de klant mee en dringen niets op. en geven eerlijk advies.

vriendelijk en vakbekwaam

enige tijd geleden was mijn ruitenwisser afgebroken. Maar dat was geen punt, er werd direct nieuwe wissers opgezet. Raamrubbers waren versleten en is ook weer gemaakt met nieuwe rubbers

klantvriendelijk en betrouwbaar

klantvriendelijk en betrouwbaar

Uitstekend!

Laagdrempelig, eerlijk en netjes.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Je word er altijd netjes geholpen en ze houden je goed op de hoogte van je auto!

Mijn ervaring met de dames van hurkmans is dat je altijd netjes en vriendelijk te woord gestaan word en ze geven je niet het gevoel dat je opgelicht word waar je bij staat.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijk enthousiast en goede servicr

Je wordt super geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Een vriendelijke en persoonlijke benadering.

Ik werd vriendelijk en snel geholpen.