gewoon NIET GOED!

sept 2019 aanrijding gehad.door verzekering tegenpartij naar de dames Hurkmans gestuurd.1e keer schade laten taxeren en afspraak gemaakt.2e keer nieuwe achterbumper gemonteerd maar de rand onder de bumper word later geleverd.3e keer nieuwe rand word gemonteerd.garantiebewijs gekregen maar later blijkt dat het mistachterlicht en 2reflectoren nog vervangen moeten worden.intussen is het 2dec heb dit laten doen.na deze afspraak werd mij gezegd dat het raam aan de bestuurderszijde uit de geleiders ging en weer terug gezet maar schiet nu steeds uit de geleiders.na tel klagen willen ze wel hier na kijken garanderen niet dat het gerepareerd word. verzekering ingelicht maar ook hier tot nu toe niets van gehoord.SLECHT!!!!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Auto voor APK en beurt prima in orde gemaakt

Super aardige dames. Adequaat gereageerd op een probleem waardoor ik een dag langer de leenauto nodig had. Goed geregeld! Auto ook weer helemaal in orde met goede communicatie over de reparatie die nodig was. De auto zelfs schoner terug gekregen dan afgeleverd!

Fantastisch

Ik ben heeeeel tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Beste garage van Den Bosch en omstreken!!

Service met een glimlach 👍 Reparatie is volgens afspraak netjes uitgevoerd, ze hielden me goed op de hoogte. Zeer tevreden over deze garage. Ik zou iedereen de Dames van Hurkmans aanbevelen! Voor aankoop, onderhoud en schade herstel ☺️

Hele slechte service!

Extreem slechte service. - Niet goed op de hoogte gehouden van de status van mijn reparatie. - Zonder toestemming is mijn auto naar een andere garage gebracht. - 11 (!) dagen moeten wachten op reparatie. - geen vervangend vervoer aangeboden gekregen. - geen vervangend vervoer beschrikbaar nadat ik er zelf maar om heb gevraagd. - aantal weken na reparatie opnieuw zelfde klacht, naar garage gereden voor hulp. Auto moest worden uitgelezen maar was van te voren niet op de hoogte gebracht van het feit dat ook hier weer kosten aan verbonden zijn. - onvriendelijk en onkundig personeel. - moeten vragen om een gespecificeerde factuur. Alleen totaalbedrag was zichtbaar. Meteen auto verkocht en ergens anders een nieuwe gekocht!

gewoon goed

• Deskundigheid N.v.t.

Service met een glimlach

Tijdig een afspraak gemaakt voor de APK keuring. We werden netjes ontvangen en binnen een uur (zoals afgesproken) konden we de auto weer ophalen. Door het fijne ontvangst hebben we meteen een kleine beurt aangevraagd voor onze auto wat ook op korte termijn ingepland kon worden!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede en Deskundige service!!!!

Auto voor APK en grote service beurt gebracht. Ontvangst vriendelijk en thuisbrengservice inbegrepen. Auto goed gerepareerd en met een mooie glans weer opgehaald. Heel goed tevreden over de Dames van Hurkmans.

• Faciliteiten wachtruimte

Deze garage is zeer klant en service gericht!

Vriendelijk personeel, open en eerlijk advies. Kwaliteit van de garage werkzaamheden zijn top! Ze schatten vooraf goed in hoe lang ze denken nodig te hebben, bij mijn auto duurde de beurt een kwartier kort dan ingeschat. Ze hadden dit ook eerlijk gemeld en ik hoefde dus ook minder af te rekenen. Geen gladde verkoop praatjes tijdens het verkoopproces en ze denken mee met de klant. Ik kan me geen betere autogarage wensen!

Denken goed mee

De dealer wilde meteen een nieuw onderdeel plaatsen, de monteur van de dames had een betaalbaardere oplossing die net zo veilig is. Top. Wel zo fijn, vlak voor sinterklaas en kerst.

Professioneel en

Vriendelijk

Ik heb mijn twijfels

Ik ben bij Dames van Hurkmans gekomen omdat er veel positieve verhalen waren. Ik was blij dat ik bij de Dames van Hurkmans terecht was gekomen, want je hoor goeie verhalen van andere. Inmiddels ben ik al 2 jaar bij Dames van Hurkmans en ik ben niet zo blij met hun. Vorig jaar december 2018 heb ik een nieuwe accu gekocht (dat dacht ik) en laten in zetten bij Dames van Hurkmans. Midden de maand februari 2019 had ik ANWB laten komen want mijn auto wilde niet starten, maar dat was mijn fout, want ik heb de auto anderhalf week laten staan zonder rijden. Een paar maanden later weer pech met accu. ANWB had mijn verteld dat de accu klein is voor deze auto, ik moet met deze accu gaan, want ik kan andere niet kopen. En toen heb ik gekozen om een grote onderhoud te laten doen om te kijken of het beter gaat. Ik was te vrede, maar nu niet meer. Eerst een nieuwe accu gekocht. Pech gehad. Daarna in 2019 een grote onderhoud, 4 maanden laten is mijn uitlaat van de auto was kapot gegaan, ik durf niet meer bij de Dames van Hurkmans te komen, toch denk ik te proberen, maar heeft angst. Ik had veel vertrouw in Dames van Hurkmans, en nu heb zo'n verdriet, angst, en twijfels. Het doet pijn. want je zet jou vertrouw in de Dames van Hurkmans en je krijgt tegen slag.

• Service N.v.t.

Wordt altijd keurig geholpen

Net wat ik al Kenbaar maakte wordt keurig geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

vriendelijk, snel en je weet van tevoren wat er gaat komen.

kapotte remschijf: duidelijke uitleg wat er moet gebeuren, wat de kosten zijn. Meteen dezelfde dag verholpen!

• Faciliteiten wachtruimte

Erg goed. Alhoewel nog niet alles is opgelost. Ze doen hun uiterste best.

Goede service en meedenken. Probleem aan auto was groter dan verwacht, dus iets meer tijd nodig. Niks negatiefs te melden. Zeer vriendelijk.

voortreffelijk

coulant,klantvriendelijk,correct,goed inschattingsvermogen,behulpzaam

Tevreden

Tevreden over inventiviteit, meedenken en probleem oplossing. Vakbekwame monteur Roy. Goed advies en faire prijzen. Vriendelijke receptie/medewerkers. Snelle reactie op vragen.

• Faciliteiten wachtruimte

Vreemd dat het eigen alarmeringssysteem niet aangaf dat er een grote beurt aankwam. Na de vorige beurt kwam de melding dat er een nieuwe beurt nodig was... Dus dat is even een aandachtspuntje.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en vriendelijke mensen

Heel goed

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Erg leuk en bijzonder om zo super goed ontvangen en geholpen te worden

Bij binnenkomst al snel contact met een vriendelijk iemand. Ik kwam voor APK en onderhoud. Vorig jaar was ik bij een andere garage, waarbij mij werd verteld dat er bij 90.000km toch echt nieuwe achterbanden op moesten. Nu staat de teller op 100.000. Ze hebben naar de banden gekeken en uitgelegd wáár ze naar kijken en het bleek niet nodig. Een meevaller voor mij! Ik ervaar bij de Dames van Hurkmans een eerlijke open dialoog met uitleg ( ik heb geen verstand van auto's) Het is er gezellig, de showroom en wachtruimte zien er mooi en uitnodigend uit. Ik voel me heel goed behandeld en serieus genomen en ben het al aan het rondvertellen, want aanbevelen doe ik jullie zeker.

Meedenken

Ik dacht dat elk jaar een grote beurt nodig was. De medewerker gaf aan dat dit niet nodig was. Dat vond ik zo attent! Dus dit jaar een kleine beurt gedaan. Dat is ook weer goedkoper. Daar was ik weer blij mee! :)

geweldig

Altijd een fijne correcte ontvangst. Komen afspraken na, en de prijs is OK

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en duidelijke communicatie over de kosten

Ik werd goed geholpen. De garage belt als er meerkosten blijken te zijn bij de reparatie. Achteraf laten ze altijd zien wat het probleem was en wat er verholpen moest worden.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snelle, vriendelijke en goeie service

Na autopech is onze auto naar deze garage gebracht ter reparatie. We werden gelijk heel vriendelijk te woord gestaan en de afhandeling verliep zeer soepel, professioneel en snel. Een dag later was onze auto alweer hersteld. Wij wonen in Almere, maar als ik in Den Bosch zou wonen dan zou ik hier zeker terugkomen.

Vriendelijk en goede service

Snel en deskundige medewerkers Gezellig en lieve ontvangst Iedereen is welkom Praatje voor iedereen ,maakt niet uit wie je bent