Fantastische service!

wat een goede service, van te voren is duidelijk wat de kosten zijn. Komen er extra kosten bij wordt je eerst telefonisch benaderd met een kostenopgave en uitleg, of je daarmee akkoord gaat. Ik kan niets anders zeggen als ga zo door.

Fijne garage

Ik wordt altijd heel blij van De Dames van Hurkmans. Meestal kan ik snel terecht voor onderhoud en ik word altijd goed en vriendelijk geholpen. Ze denken mee in oplossingen.

Beunhazerij

In het begin waren de dames echt een verademing in het mysterieuze land van autogarages. Helaas is dat niet meer zo. Onlangs de auto gebracht met lekkende koelvloeistof, dat is gerepareerd en we kregen de melding dat de voorbanden versleten waren en dat de auto bijna gekeurd moest worden. Voor ongeveer € 250,— zouden de voorbanden vervangen kunnen worden en dat konden ze meteen met de keuring doen. Dezelfde avond bracht ik onze kinderen naar Toverland en roken we sterk de geur van verbrande koelvloeistof op de motor. We dachten dat het wel weg zou trekken nadat alle gelekte koelvloeistof van de motor af zou zijn. Helaas bleef de stank bij een warme motor. Dus wij hebben twee weken later een nieuwe afspraak gemaakt voor keuring, de banden en het probleem met de koelvloeistof die dus niet was opgelost. Kwamen ze ineens met een berekening van tegen de € 1100,—!!!! Banden waren twee keer zo duur geworden en ze moesten ineens alle vier vervangen worden en de stank in de auto zou nu niet van de koelvloeistof afkomen maar dat was iets anders. Toen we vroegen waar dat verschil vandaan kwam zei ze “ze zullen de vorige keer wel zomerbanden geoffreerd hebben”. IN NOVEMBER!!!! We gingen natuurlijk niet akkoord en hebben de auto weer opgehaald en als klap op de vuurpijl stond ik, een paar dagen later, bijna midden in de nacht zonder benzine langs de snelweg omdat ze “vergeten” waren de sensor weer aan te sluiten!!!! Heel jammer want ze begonnen echt goed, maar nu is het net zoals zoveel andere garages een grote oplichtersbende!!!

helemaal goed

Fijn dat ik leuk wordt ontvangen en dat mijn auto wordt gewassen uit gestofzuigd. Ze weten al dat ik daar blij van wordt !

goed geholpen

De medewerkers zijn altijd erg bedreven in hun werk en proberen echt het probleem te vinden. Denken mee en zijn vriendelijk. Snel geholpen, snel in te plannen voor de afspraken. Fijne leenfiets.

Prettig en degelijk

Het blijft eigenlijk elke keer een feest om naar deze garage te gaan. Huh? Ja, want meestal ga je niet voor je plezier naar een garage. Dan is er wat met je vierwieler. Dan wil je wel dat dat goed en snel, maar vooral ook prettig gedaan wordt. Nou, dat ervaar ik dus elke keer als ik - als vrouw - met mijn vierwieler naar De Dames van Hurkmans ga. En weet je wat het leukste is? Ze lossen het probleem ook vakkundig voor je op. Dat je bij het afrekenen ook nog een lippenstift of nagellakje uit mag zoeken is nog meer reden voor een grote glimlach bij mij als klant.

Prima ervaring

• Faciliteiten wachtruimte

mogelijk om snel een afspraak te maken, correct afgehandeld.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Hele goede service tegen een vooraf afgesproken prihs

Ik had een loshangende uitlaat en werd dezelfde dag nog geholpen. Van tevoren werd telefonisch nog een prijs afgesproken en eind van de middag kon ik mijn auto weer ophalen.

• Faciliteiten wachtruimte

snel alternatief geregeld toen geleverd onderdeel niet bleek te passen

Monteurs en staf denken mee en zoeken naar de beste oplossing. Uitvoering is prima. Er is één stabilisatorstang vervangen voor, er is gevraagd of ik ze allebei wilde doen, maar ik heb daar vanaf gezien. Later bedacht ik me dat als de andere het later ook begeeft ik weer de uitlijning opnieuw moet laten doen, dus dat worden dan dubbele kosten. Bij nader inzien had ik ze meteen beter allebei kunnen laten vervangen dus. Maar ja. Het was mooi geweest als ze me daarop hadden geattendeerd, maar dat is geen verwijt. Dom van me.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed en vriendelijk geholpen. Had een probleem met de auto, na een belletje kon ik meteen terecht.

prima!!

goede service , zeer vriendelijke mensen.

Gewoon goed.

Prettig professioneel!

Prettig.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima met een klein aandachtspunt

Prima geholpen echter: bij het afstemmen (telefonisch) over de kosten was ik akkoord met dat wat besproken was. Uiteindelijk werd ik verrast met 6 euro extra kosten (het is niet veel, maar...) Er waren kosten bij de rekening toegevoegd voor koelvloeistof en ruitensproeiervloeistof. Dit was telefonisch niet overeengekomen. Ook kan ik dit zelf toevoegen en was dat überhaupt net gebeurd met de ruitensproeivloeistof! Het gaat met niet om de 6 euro, maar wel over het niet overleggen tbv deze werkzaamheden (die ik zelf kan en net had uitgevoerd) Aanbevelen hieronder staat op ja, met wel bovenstaand als alertheid naar anderen uitgelegd

Helemaal prima

Klantvriendelijk en prima service !

Geweldig !!

Hartstikke gezellig en zakelijk. Bovendien heel meelevend met onze situatie.

Extreem slechte ervaring

Een auto hoort door een vakgarage, zoals hurkmans zich noemt, technisch zonder gebreken afgeleverd te worden. In dit geval zijn de gebreken bij verkoop niet vermeld terwijl een vakgarage dit Moet weten. Nu krijgen wij geen geld retour en beroept mevr hurkmans zich op het recht van herstel. Dit motor mankement was er echter al voor de verkoop en is verzwegen. Dat kan niet

• Faciliteiten wachtruimte

top snel efficiënt vriendelijk hoge mate van service

Voelde me gehoord er werd meegedacht en goed en vakbekwaam hersteld!

Goed geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Als altijd zeer tevreden over de fijne, professionele hulp!

perfecte service

Fijn en goed geholpen

Fijn dat er toestemming gevraagd word voor onverwachte reparatie en overal word goed naar gekeken

goede service en duidelijkheid

Je wordt hier goed op de hoogte gehouden tijdens een APK / herstel van je auto over de status van de auto en de eventuele kosten. Altijd vriendelijk en behulpzaam en meestal krijg je je auto helemaal schoon terug.