Prima Garage

Omdat de Citroendealer er niet meer is in Lelystad, ben ik vanwege vroegere goede ervaringen met dit bedrijf, opnieuw bij deze garage terecht gekomen. Wat een openbaring weer! Afspraak is afspraak, zeer netjes geholpen. Onze auto kan er weer een jaar tegen.

Fantastische service

Al vaker voor onderhoud , bandenwissel en apk bij Vakgarage Noordersluis geweest en altijd tot volle tevredenheid. Vandaag startte mijn auto niet, hij deed niets meer. Pechhulp langs geweest en die heeft auto naar Vakgarage Noordersluis gebracht. Ze hebben er direct nieuwe accu ingezet en binnen korte tijd kon ik gewoon weer op pad. Echt een topgarage waar ze weten wie je bent, hetgeen ik in merkgarages echt wel anders heb mee gemaakt.

gezellig

Mijn ervaring met garage noordersluis is geweldig ,goede prijs en kwaliteits verhouding ,kom hier al jaren voor het onderhoud van mn auto ,prima en gezellig personeel.

Word altijd super geholpen

Breng altijd met plezier me auto naar deze garage. word altijd goed en snel geholpen. Zeker een aanrader voor anderen

Keurig en netjes

Wordt altijd keurig netjes geholpen en up to date gehouden over de status van mijn auto

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service je wordt daar keurig geholpen!

Altijd optijd en een goede prijs / kwaliteit verhouding!

Veel te duur

Voor uitlezen accu peilen en stuurbekrachtigingsolie bekijken vroegen ze 65 euro...1ste en laatste keer.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Afgelopen week keurug geholpen.

Met een niet startende auto als vrouw ben je niet gelukkig, ANWB wilde niet komen, moest maar een anderen oplossing zoeken ivm de corona, deze garage gebeld en werdt direct geholpen, prima service.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima garage

Al bijna vijf jaar kom ik bij de vakgarage en heb alleen maar goede ervaringen. De mensen zijn vriendelijk en ik word altijd goed geholpen. Men denkt goed mee, ook over de kosten en gebruikt (indien mogelijk) tweedehands onderdelen. Prettig is ook de pechhulpverzekering die een stuk goedkoper is dan die van de anwb.

Vraagtekens bij APK keuring

Auto gebracht voor APK. Auto afgekeurd omdat mijn remklauw links achter vast zou zitten en het wiel te zwaar zou draaien. Wij hebben thuis het wiel losgehaald, remklauw zat niet vast en wiel draaide gewoon prima. Auto terug gebracht voor de herkeuring en hij is goed! Ik vind dat bijzonder aangezien we er niks aan gedaan hebben. Als je dat verteld dan zit er een minder vrolijke meneer een beetje te mopperen maar gaat het niet navragen bij de persoon die het gecontroleerd heeft. U zult zich afvragen waarom dan toch 2 sterren? Die zijn voor de vriendelijke receptioniste.

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd snel en vriendelijk geholpen. Ook zonder afspraak.

Goede service en vriendelijk personeel! Hebben altijd een oplossing!

Tevreden je wordt vakkundig geholpen

• Reden bezoek Andere reden

Ronduit geweldig! Het probleem met mijn auto was complex en duur. De garage heeft zich nog moeite en zeer zeker ook een deel eigen kosten gespaard om mij uit de brand te helpen. Ongekend 10 met een griffel!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ben dit jaar voor de 2de keer bij deze garage en ben hier vorig jaar terechtgekomen, nadat ik al enkele jaren het vertrouwen in mijn eigen garage kwijt ben geraakt. Services en afspraken over prijs/afhandeling van reparaties etc. zijn positief verlopen, waardoor ik best heel tevreden ben. Auto blijft dan ook bij deze garage in onderhoud.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Meerdere keren geweest maar na de laatste keer nooit meer. Mijn stuurbekrachtiging was 2 maal uitgevallen dus even laten checken bij de vakgarage. Daar werd mij na onderzoek verteld dat er sprake was van een permanente storing en de motor van de stuurbekrachtiging volledig vervangen moest worden; €1000,-. Omdat ik twijfelde of mijn auto dat nog waard was, ben ik gaan vragen bij een andere garage. Deze heeft de boel onderzocht en kwam tot een geheel andere diagnose: er was sprake van een tijdelijke storing en een storing in mijn accu. Advies; rij eens een lekker lang stuk en kijk dan nog maar eens of de stuurbekrachtiging uitvalt. Advies opgevolgd. Tot op heden (enkele maanden later) nog geen klachten gehad... ik voel me dus aardig bedonderd en kom hier dus ook niet meer terug.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Voor een lastige reparatie was ik op zoek naar een goede garage in Lelystad. Na een aantal garages te hebben gezien ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij Vakgarage Noordersluis. Hier kreeg ik geen vaag gedoe over de prijs maar een schatting waar ik wat aan had. De volgende dag was mijn autootje weer klaar en de reparatie was goed gegaan, dit had heel anders kunnen uitpakken aangezien er draadeinden uitgeboord moesten worden. De prijs van de reparatie lag aanzienlijk lager dan waar ik rekening mee hield, super! Vakgarage Noorderluis heeft een nette, opgeruimde werkplaats met vakmensen. Absolute aanrader en bedankt Vakgarage Noordersluis.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijke mensen die erg hun best doen om je te helpen en mee te denken. M.i. deskundig en betaalbaar. Door mijn zoon hier terechtgekomen en geen moment spijt.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Reden bezoek Andere reden

Vorige week langs geweest voor een afspraak en vandaag snel en voordelig gerepareerd en APK gekeurd.

kleine beurt, op tijd geholpen ,mijn tweede kennismaking met dit bedrijf.Laat voortaan mijn auto hier in onderhoud.