Vraagtekens bij APK keuring

Auto gebracht voor APK. Auto afgekeurd omdat mijn remklauw links achter vast zou zitten en het wiel te zwaar zou draaien. Wij hebben thuis het wiel losgehaald, remklauw zat niet vast en wiel draaide gewoon prima. Auto terug gebracht voor de herkeuring en hij is goed! Ik vind dat bijzonder aangezien we er niks aan gedaan hebben. Als je dat verteld dan zit er een minder vrolijke meneer een beetje te mopperen maar gaat het niet navragen bij de persoon die het gecontroleerd heeft. U zult zich afvragen waarom dan toch 2 sterren? Die zijn voor de vriendelijke receptioniste.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Altijd snel en vriendelijk geholpen. Ook zonder afspraak.

Goede service en vriendelijk personeel! Hebben altijd een oplossing!

Tevreden je wordt vakkundig geholpen

Ronduit geweldig! Het probleem met mijn auto was complex en duur. De garage heeft zich nog moeite en zeer zeker ook een deel eigen kosten gespaard om mij uit de brand te helpen. Ongekend 10 met een griffel!!

Ben dit jaar voor de 2de keer bij deze garage en ben hier vorig jaar terechtgekomen, nadat ik al enkele jaren het vertrouwen in mijn eigen garage kwijt ben geraakt. Services en afspraken over prijs/afhandeling van reparaties etc. zijn positief verlopen, waardoor ik best heel tevreden ben. Auto blijft dan ook bij deze garage in onderhoud.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Meerdere keren geweest maar na de laatste keer nooit meer. Mijn stuurbekrachtiging was 2 maal uitgevallen dus even laten checken bij de vakgarage. Daar werd mij na onderzoek verteld dat er sprake was van een permanente storing en de motor van de stuurbekrachtiging volledig vervangen moest worden; €1000,-. Omdat ik twijfelde of mijn auto dat nog waard was, ben ik gaan vragen bij een andere garage. Deze heeft de boel onderzocht en kwam tot een geheel andere diagnose: er was sprake van een tijdelijke storing en een storing in mijn accu. Advies; rij eens een lekker lang stuk en kijk dan nog maar eens of de stuurbekrachtiging uitvalt. Advies opgevolgd. Tot op heden (enkele maanden later) nog geen klachten gehad... ik voel me dus aardig bedonderd en kom hier dus ook niet meer terug.

Voor een lastige reparatie was ik op zoek naar een goede garage in Lelystad. Na een aantal garages te hebben gezien ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij Vakgarage Noordersluis. Hier kreeg ik geen vaag gedoe over de prijs maar een schatting waar ik wat aan had. De volgende dag was mijn autootje weer klaar en de reparatie was goed gegaan, dit had heel anders kunnen uitpakken aangezien er draadeinden uitgeboord moesten worden. De prijs van de reparatie lag aanzienlijk lager dan waar ik rekening mee hield, super! Vakgarage Noorderluis heeft een nette, opgeruimde werkplaats met vakmensen. Absolute aanrader en bedankt Vakgarage Noordersluis.

Vriendelijke mensen die erg hun best doen om je te helpen en mee te denken. M.i. deskundig en betaalbaar. Door mijn zoon hier terechtgekomen en geen moment spijt.

2 sterren: slechter dan verwacht

Vorige week langs geweest voor een afspraak en vandaag snel en voordelig gerepareerd en APK gekeurd.

kleine beurt, op tijd geholpen ,mijn tweede kennismaking met dit bedrijf.Laat voortaan mijn auto hier in onderhoud.

Ik was hier voor een keuring en een kleine onderhoudsbeurt. Een garage met goede bedoelingen. Informeert je goed over de onkosten die er aan de auto zijn. Als de kosten hoog zijn kan je een regeling treffen, kortom zeer klantvriendelijk.

Wederom prima geholpen. Denkt altijd mee en geeft nuttige en eerlijke adviezen. Kortom: erg goed dus!

Snelle en goede behandeling. Uitstekende kwaliteit en service. Gisteren met de storing (lekkende verstuiver) naar deze garage geweest. Vandaag kon ik al terecht voor de reparatie. Goede schatting van de kosten voor de reparatie en veel goedkoper dan de merkdealer. Het naar huis brengen en weer ophalen is een service die ik enorm waardeer.

wordt zeer goed en snel geholpen. ze denken met je mee. zeker in mijn geval als rijschool houder.