• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd snel en vriendelijk geholpen. Ook zonder afspraak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijk personeel! Hebben altijd een oplossing!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tevreden je wordt vakkundig geholpen\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ronduit geweldig! Het probleem met mijn auto was complex en duur. De garage heeft zich nog moeite en zeer zeker ook een deel eigen kosten gespaard om mij uit de brand te helpen. Ongekend 10 met een griffel!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben dit jaar voor de 2de keer bij deze garage en ben hier vorig jaar terechtgekomen, nadat ik al enkele jaren het vertrouwen in mijn eigen garage kwijt ben geraakt. Services en afspraken over prijs/afhandeling van reparaties etc. zijn positief verlopen, waardoor ik best heel tevreden ben. Auto blijft dan ook bij deze garage in onderhoud.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meerdere keren geweest maar na de laatste keer nooit meer. Mijn stuurbekrachtiging was 2 maal uitgevallen dus even laten checken bij de vakgarage. Daar werd mij na onderzoek verteld dat er sprake was van een permanente storing en de motor van de stuurbekrachtiging volledig vervangen moest worden; €1000,-. Omdat ik twijfelde of mijn auto dat nog waard was, ben ik gaan vragen bij een andere garage. Deze heeft de boel onderzocht en kwam tot een geheel andere diagnose: er was sprake van een tijdelijke storing en een storing in mijn accu. Advies; rij eens een lekker lang stuk en kijk dan nog maar eens of de stuurbekrachtiging uitvalt. Advies opgevolgd. Tot op heden (enkele maanden later) nog geen klachten gehad... ik voel me dus aardig bedonderd en kom hier dus ook niet meer terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor een lastige reparatie was ik op zoek naar een goede garage in Lelystad. Na een aantal garages te hebben gezien ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij Vakgarage Noordersluis. \r\nHier kreeg ik geen vaag gedoe over de prijs maar een schatting waar ik wat aan had.\r\nDe volgende dag was mijn autootje weer klaar en de reparatie was goed gegaan, dit had heel anders kunnen uitpakken aangezien er draadeinden uitgeboord moesten worden.\r\nDe prijs van de reparatie lag aanzienlijk lager dan waar ik rekening mee hield, super!\r\nVakgarage Noorderluis heeft een nette, opgeruimde werkplaats met vakmensen.\r\nAbsolute aanrader en bedankt Vakgarage Noordersluis.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen die erg hun best doen om je te helpen en mee te denken.\r\nM.i. deskundig en betaalbaar. Door mijn zoon hier terechtgekomen en geen moment spijt.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week langs geweest voor een afspraak en vandaag snel en voordelig gerepareerd en APK gekeurd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf kleine beurt, op tijd geholpen ,mijn tweede kennismaking met dit\r\nbedrijf.Laat voortaan mijn auto hier in onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was hier voor een keuring en een kleine onderhoudsbeurt.\r\nEen garage met goede bedoelingen. Informeert je goed over de onkosten die er aan de auto zijn. Als de kosten hoog zijn kan je een regeling treffen, kortom zeer klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom prima geholpen. Denkt altijd mee en geeft nuttige en eerlijke adviezen. Kortom: erg goed dus!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en goede behandeling. Uitstekende kwaliteit en service. \r\nGisteren met de storing (lekkende verstuiver) naar deze garage geweest. Vandaag kon ik al terecht voor de reparatie. Goede schatting van de kosten voor de reparatie en veel goedkoper dan de merkdealer. Het naar huis brengen en weer ophalen is een service die ik enorm waardeer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wordt zeer goed en snel geholpen.\r\nze denken met je mee.\r\nzeker in mijn geval als rijschool houder.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Noordersluis